IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Geen Arabische cultuur in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-03-2007 18:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 maart 2007 18:18 schreef Jenje het volgende:
Ah boeren mogen wel beledigt worden maar marokanen niet?

Boeren werken tenminste nog voor hun centen ...


Euh.. Jenje.. Kakkers mogen wel beledigt worden als je mijn post goed leest... Je kan het!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2007 18:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 18:21 schreef blonde rockgod het volgende:
Euh.. Jenje.. Kakkers mogen wel beledigt worden als je mijn post goed leest... Je kan het!
hmm kut .. kakkers werken ook niet ... net turken die gasten ...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-03-2007 18:25 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 maart 2007 18:24 schreef Jenje het volgende:
hmm kut .. kakkers werken ook niet ... net turken die gasten ...


ONTOPIC!!!!!!!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2007 18:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 18:17 schreef Argus het volgende:
Eigenlijk wordt Misje dus gewoon door iedereen in elkaar geslagen...
Ik werd niet geslagen, ondanks dat ik ze vertelde dat ik een grotere kakker was.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2007 18:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 18:24 schreef Jenje het volgende:
hmm kut .. kakkers werken ook niet ... net turken die gasten ...
Ik ben student, maar geen krent, heel mijn stufi die ik spend!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-03-2007 18:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 18:42 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ben student, maar geen krent, heel mijn stufi die ik spend!
Zeg Misanthrope, ik ben niet zo goed in dichten. Doer jij aankomende Sinterklaas mijn gedichten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2007 19:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 18:48 schreef kwelgeest het volgende:
Zeg Misanthrope, ik ben niet zo goed in dichten. Doer jij aankomende Sinterklaas mijn gedichten?
Ik moet je teleurstellen, die tekst is van de Student van tegenwoordig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-03-2007 19:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 18:24 schreef Jenje het volgende:
hmm kut .. kakkers werken ook niet ... net turken die gasten ...


Het verschil is dat kakkers ooit gaan werken


"This one is older than shit, heavier than time!"


herrie
Usericon van herrie
Posted 20-03-2007 20:36 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

vraag me af of de starter van dit topic nog eens wat laat horen.


Windir
Usericon van Windir
Posted 20-03-2007 23:27 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 20:36 schreef herrie het volgende:
vraag me af of de starter van dit topic nog eens wat laat horen.


misschien heeft ze zichzelf al opgeblazen in een of ander winkelcentrum, stel je voor....

(grapje hoor)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2007 23:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 maart 2007 19:06 schreef 0Tolerence het volgende:
Het verschil is dat kakkers ooit gaan werken
Nee die gaan zoveel mogelijk mensen voor zich laten werken



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2007 23:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 23:30 schreef Judge M. het volgende:
Nee die gaan zoveel mogelijk mensen voor zich laten werken


Dat is ook werk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Windir
Usericon van Windir
Posted 07-04-2007 9:00 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Gisteren op het nieuws gezien; Pakistaanse moslimfundamisten die dvd's en video's op straat verbranden om hun haat jegens het westen te betuigen!
Maar wij moeten maar verdraagzaam zijn natuurlijk. Anders stel ik voor om met zm een massale koranverbranding te organiseren dit jaar! Who's in?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-04-2007 11:02 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ja, je verlagen tot hun niveau zal helpen! Dan begrijp je ze misschien opeens .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2007 11:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2007 9:00 schreef Windir het volgende:
Anders stel ik voor om met zm een massale koranverbranding te organiseren dit jaar! Who's in?
I'm out. Stel het anders voor op het PVV forum ofzo



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 07-04-2007 11:20 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Zullen waarschijnlijk hele slechte dvd's zijn geweest, van cradle of filth oid. Ik snap dat wel.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-04-2007 11:31 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 maart 2007 17:58 schreef Misanthrope het volgende:
In een dorp!!!


en toen ging je kankeren op dit forum.

quote:
Op 20 maart 2007 23:27 schreef Windir het volgende:
(grapje hoor)


hahah ok.


quote:
Op 7 april 2007 11:20 schreef Wansmaak het volgende:
Zullen waarschijnlijk hele slechte dvd's zijn geweest, van cradle of filth oid. Ik snap dat wel.


ja, kan niet anders.


Suck my piss


Windir
Usericon van Windir
Posted 07-04-2007 20:21 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 11:02 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, je verlagen tot hun niveau zal helpen! Dan begrijp je ze misschien opeens .


misschien is dat de enige oplossing


Darkarrow
Usericon van Darkarrow
Posted 18-04-2007 17:08 by Darkarrow Wijzig reactieProfiel van DarkarrowQuote dit bericht

Ach,het enige wat ik hier op deze zinloze discussie wil zeggen is dat de meeste van jullie de geschiedenisboeken nog maar een keer in moeten duiken.
Had gewoon de landen met rust gelaten waar jullie niks te zoeken hadden. Net zoals dat land Amerika een land dat door Europeanen is ingepikt van de indianen, vervolgens hun neus in het midden-oosten laten zien omdat daar olie te halen was.
En dan wordt hier verteld dat ze bang zijn voor de opkomende islam, terwijl ze zelf (het blanke ras) het grootste tuig is wat betreft het landen inpikken.
Neem nou Zuid Afrika, indonesie, Antillen had die landen gewoon met rust gelaten had heel veel shit gescheeld op deze verrotte aardbol.
Jullie zijn deze aan deze shitzooi begonnen, en daar betalen julie nou de prijs voor, hadden jullie opa's en oma's maar zelf het wc'tje schoon moeten maken i.p.v gastarbeiders hierheen te halen omdat ze zich eigen hier te hoog voor voelden.

Als laatste wil ik kwijt dat Metal voor iedereen is ongeacht wat voor kleur je hebt.

Dit aan alle kortzichtige domme droogkloten die op forum hebben gereageerd en vermeld hebben dat metal voor blanken is.

Gr. Darkarrow


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2007 17:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 17:08 schreef Darkarrow het volgende:
Ach,het enige wat ik hier op deze zinloze discussie wil zeggen is dat de meeste van jullie de geschiedenisboeken nog maar een keer in moeten duiken.
Had gewoon de landen met rust gelaten waar jullie niks te zoeken hadden. Net zoals dat land Amerika een land dat door Europeanen is ingepikt van de indianen, vervolgens hun neus in het midden-oosten laten zien omdat daar olie te halen was.
En dan wordt hier verteld dat ze bang zijn voor de opkomende islam, terwijl ze zelf (het blanke ras) het grootste tuig is wat betreft het landen inpikken.
Neem nou Zuid Afrika, indonesie, Antillen had die landen gewoon met rust gelaten had heel veel shit gescheeld op deze verrotte aardbol.
Jullie zijn deze aan deze shitzooi begonnen, en daar betalen julie nou de prijs voor, hadden jullie opa's en oma's maar zelf het wc'tje schoon moeten maken i.p.v gastarbeiders hierheen te halen omdat ze zich eigen hier te hoog voor voelden.

Als laatste wil ik kwijt dat Metal voor iedereen is ongeacht wat voor kleur je hebt.

Dit aan alle kortzichtige domme droogkloten die op forum hebben gereageerd en vermeld hebben dat metal voor blanken is.

Gr. Darkarrow


Hulde! (en dan ben ik nog wel Aries ook! )



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2007 17:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 17:11 schreef blonde rockgod het volgende:
Hulde! (en dan ben ik nog wel Aries ook! )


ARIËR, analfabeet! En de correcte spelling van het bijvoeglijk naamwoord is "arisch".

woorden als "ariër" maken de spellingsnazi in me wakker, dat blijkt maar weer

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-04-2007 17:16]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2007 17:16 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 17:15 schreef Snaack het volgende:
ARIËR, analfabeet! En de correcte spelling van het bijwoord is "arisch".

woorden als "ariër" maken de spellingsnazi in me wakker, dat blijkt maar weer


Hehehe, had je deze--------> niet gezien Snaack?

Het was wachten op de 1e die hapt!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2007 17:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Maakte je een grap dan ofzo?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2007 17:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 17:08 schreef Darkarrow het volgende:
Ach,het enige wat ik hier op deze zinloze discussie wil zeggen is dat de meeste van jullie de geschiedenisboeken nog maar een keer in moeten duiken.
Had gewoon de landen met rust gelaten waar jullie niks te zoeken hadden. Net zoals dat land Amerika een land dat door Europeanen is ingepikt van de indianen, vervolgens hun neus in het midden-oosten laten zien omdat daar olie te halen was.
En dan wordt hier verteld dat ze bang zijn voor de opkomende islam, terwijl ze zelf (het blanke ras) het grootste tuig is wat betreft het landen inpikken.
Neem nou Zuid Afrika, indonesie, Antillen had die landen gewoon met rust gelaten had heel veel shit gescheeld op deze verrotte aardbol.
Jullie zijn deze aan deze shitzooi begonnen, en daar betalen julie nou de prijs voor, hadden jullie opa's en oma's maar zelf het wc'tje schoon moeten maken i.p.v gastarbeiders hierheen te halen omdat ze zich eigen hier te hoog voor voelden.

Als laatste wil ik kwijt dat Metal voor iedereen is ongeacht wat voor kleur je hebt.

Dit aan alle kortzichtige domme droogkloten die op forum hebben gereageerd en vermeld hebben dat metal voor blanken is.

Gr. Darkarrow
Woehoe! nog een domme rukker erbij!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2007 17:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 17:18 schreef Snaack het volgende:
Maakte je een grap dan ofzo?


Een hele flauwe ja.... als ik hem nog moet uitleggen is het niet leuk meer... maar voor jou dan:

Ik spelde Aries, om te insinueren dat het Arische ras (waartoe ik qua uiterlijke kenmerken behoor) niet Uber alles is... BlonT enzo...



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen