IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Geen Arabische cultuur in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-04-2007 23:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 23:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
2003: Equal Treatment for Lesbians and Gay Men In Lawrence v. Texas, the U.S. Supreme Court accepted the ACLU's argument that it had been wrong when it ruled in Bowers v. Hardwick that the right to privacy did not cover lesbian and gay relationships. In striking down a Texas law that made same-sex intimacy a crime, the court expanded the privacy rights of all Americans and promoted the right of lesbians and gay men to equality.

http://www.aclu.org/about/faqs/21419res20051115.html

In 2003 dus afgeschaft. Het Westen is dan wel toleranter, ik denk niet dat 'het westen' homoseksualiteit al echt heeft geaccepteerd.
Ik denk dat dat verscheelt per land. Redelijk wat Europese burgers staan er iig toleranter tegenover dan Amerikaanse. En Amerikaanse weer toleranter dan moslims.
En dat terwijl Amerikanen zulke domme rednecks zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-04-2007 0:50 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

Homoseksualiteit, aanvaard door onze cultuur, met 95% afgewezen door de moslimcultuur in Londen. Wat gebeurt er met bijvoorbeeld homoseksuelen als de moslims de regels bepalen?[/quote]

aanvaard door onze cultuur? moet je effe informeren bij mensen die SGP, CU en CDA stemmen (en inmiddels naar ik begrepen heb zelfs de PvdD met die sektehoer aan het roer: EMOTIE) en je dan nog eens afvragen hoe geaccepteerd homosexualiteit is door die bijbelse volgers...


slome
Usericon van slome
Posted 19-04-2007 0:55 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Niet, maar dat is ook niet echt on topic aangezien we de arabische cultuur bespreken...


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-04-2007 0:56 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

klopt. maar dat "on topic" geleuter zorgt ervoor dat we af en toe bepaalde nare eigenschappen van onze eigen cultuur vergeten... daarom even off-topic.


slome
Usericon van slome
Posted 19-04-2007 1:00 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Dat wel ja. Maar goed, de cultur is er nu al... Wat doe je er aan? *haalt schouders op*


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2007 7:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Bovendien hoor ik Balkje nog niet roepen dat we onze poeproerende medemensen maar met het hoofd naar beneden van een flat moeten gooien. Homo's uit Moslimlanden vluchten hierheen, maar als ze slim zijn zien ze de bui komen en vluchten naar een land dat niet over een jaar of 30 al geen veilige haven meer kan bieden...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-04-2007 9:05 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 23:55 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk dat dat verscheelt per land. Redelijk wat Europese burgers staan er iig toleranter tegenover dan Amerikaanse. En Amerikaanse weer toleranter dan moslims.
En dat terwijl Amerikanen zulke domme rednecks zijn.


Hehe heb je trouwens de topgear aflevering gezien waarin die gasten door een redneck gebied gingen rijden met in roze verf op hun auto gezet "I'm Bi!". Al die blikken en toeterende mensen , alles ging goed totdat ze moesten gaan tanken. Komt die eigenaresse zo: "Go away!" "Allright, that's it, I'll get 'the boys'". Komt er serieus een pick up aan rijden met vier gespierde rednecks, die topgearlui moeten rijden voor hun leven .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2007 9:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 9:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hehe heb je trouwens de topgear aflevering gezien waarin die gasten door een redneck gebied gingen rijden met in roze verf op hun auto gezet "I'm Bi!". Al die blikken en toeterende mensen , alles ging goed totdat ze moesten gaan tanken. Komt die eigenaresse zo: "Go away!" "Allright, that's it, I'll get 'the boys'". Komt er serieus een pick up aan rijden met vier gespierde rednecks, die topgearlui moeten rijden voor hun leven .
Niet gezien maar zeker een gave actie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2007 9:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 0:50 schreef herrie het volgende:
Homoseksualiteit, aanvaard door onze cultuur, met 95% afgewezen door de moslimcultuur in Londen. Wat gebeurt er met bijvoorbeeld homoseksuelen als de moslims de regels bepalen?

aanvaard door onze cultuur? moet je effe informeren bij mensen die SGP, CU en CDA stemmen (en inmiddels naar ik begrepen heb zelfs de PvdD met die sektehoer aan het roer: EMOTIE) en je dan nog eens afvragen hoe geaccepteerd homosexualiteit is door die bijbelse volgers...
Het CDA heeft meerdere homo's in de kamer. En tegen het homohuwelijk zijn betekend nog niet dat je tegen homoseksuelen bent.
De PvdD vindt haar orsprong echter bij hele enge mensen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-04-2007 10:18 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 9:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hehe heb je trouwens de topgear aflevering gezien waarin die gasten door een redneck gebied gingen rijden met in roze verf op hun auto gezet "I'm Bi!". Al die blikken en toeterende mensen , alles ging goed totdat ze moesten gaan tanken. Komt die eigenaresse zo: "Go away!" "Allright, that's it, I'll get 'the boys'". Komt er serieus een pick up aan rijden met vier gespierde rednecks, die topgearlui moeten rijden voor hun leven .


Top gear vind ik een van de beste series, maar ik vraag me af hoeveel ervan in scene is gezet.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-04-2007 15:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 15:26 schreef Nadiyah het volgende:
Wat vind jij?

Ik heb deze topic via Google gevonden, en ik heb me meteen aangemeld. Ik ben een echte metal-fan, maar ook nog Marokkaans.

Ik heb geen piercings of tattoeages, maar ik hou wel van die muziek met heel m'n hart.

Ik snap dat berichtje van Heiden (volgens mij?) heel goed. Je mag niet laten zien wie je bent, bedoel je dus te zeggen. Dat doet pijn...

Jij staat namelijk voor wie je bent, met al je tattoeages en piercings, en je zegt dus dat je geen Arabische cultuur in Nederland wilt? Jammer voor je, als je nou zelf niet met al die zooi zou rondlopen, dan had je misschien nog recht om daarover te praten, maar nee... Op dit moment heb je dat recht totaal niet.



Verder zal ik jullie met rust laten...


Ik heb het recht om over alles te praten waar ik zin in heb. En je zou van mij niet mogen laten zien wie je bent? Dan heb je me totaal niet begrepen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2007 19:22 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2007 15:35 schreef Heiden het volgende:
Ik heb het recht om over alles te praten waar ik zin in heb. En je zou van mij niet mogen laten zien wie je bent? Dan heb je me totaal niet begrepen.


Euh... Heiden.... ik weet dat je niet veel meer op zm bent jammer genoeg, maar:
quote:

Op 5 december 2006 15:26 schreef Nadiyah het volgende:



Die heeft daarna nooit meer wat gepost.




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-04-2007 9:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 19:22 schreef blonde rockgod het volgende:
Euh... Heiden.... ik weet dat je niet veel meer op zm bent jammer genoeg, maar:


Die heeft daarna nooit meer wat gepost.




O.

In ieder geval;
Mensen moeten stoppen met mijn aversie tegen de multiculturele degeneratie uit te leggen als Islamofobie en/of Moslimhaat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-04-2007 10:02 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 april 2007 9:58 schreef Heiden het volgende:
O.

In ieder geval;
Mensen moeten stoppen met mijn aversie tegen de multiculturele degeneratie uit te leggen als Islamofobie en/of Moslimhaat.


En ik was nog niet eens begonnen!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-04-2007 10:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 15:35 schreef Heiden het volgende:
Ik heb het recht om over alles te praten waar ik zin in heb.


quote:
Op 20 april 2007 9:58 schreef Heiden het volgende:
Mensen moeten stoppen met mijn aversie tegen de multiculturele degeneratie uit te leggen als Islamofobie en/of Moslimhaat.


Als die mensen daar zin in hebben mag dat ...


Windir
Usericon van Windir
Posted 20-04-2007 11:14 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 21:24 schreef WMP het volgende:
En weer wordt 'survival of the fittest' TOTAAL verkeerd uitgelegd door types als Karnivoor. LEES Darwin eens voordat je zijn terminologie gaat gebruiken op een manier die niet verder weg kan staan van het originele idee.

Survival of the fittest houdt niks anders in dan een diersoort die zich DOOR MIDDEL VAN EVOLUTIE (dus op een manier waar je als diersoort zelf níks aan kunt doen) weet aan te passen aan een veranderende omgeving (een vis die ook een soort van primitieve longen ontwikkeld, zodat die vis in droogvallende poelen lang genoeg kan overleven tot er weer voldoende water is).


Volgens mij bedoelde hij het sociaal darwinisme...


herrie
Usericon van herrie
Posted 20-04-2007 18:12 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 9:14 schreef kwelgeest het volgende:

Het CDA heeft meerdere homo's in de kamer. En tegen het homohuwelijk zijn betekend nog niet dat je tegen homoseksuelen bent.

Daar heb je een goed punt Kwelgeest. Echter: de schijn bedriegt. Het homohuwelijk niet erkennen vanwege "je" (algemeen bedoeld) christelijke overtuiging is een schending van de grondwet. Dit wordt schijnheilig door de CU, CDA en die klootzakken van de PVDA opgevangen door nu weer "weigerambtenaren" de keus te laten geven weer te mogen weigeren om homostellen te trouwen. "Weigerambtenaren" zijn die viespeuken die thuis lekker aan hun kinderen zitten "in naam van de Vader". Daarom is het een foute club mensen.

De PvdD vindt haar oorsprong echter bij hele enge mensen.


Dat zou kunnen. Ben blij dat ik niet op die snol en haar religieuze beweging heb gestemd.





[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 21-04-2007 11:36]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-04-2007 18:16 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hey herrie, wanneerT leer jij eens quoten.


Suck my piss


Ate
Usericon van Ate
Posted 20-04-2007 20:00 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2007 18:12 schreef herrie het volgende:
"Weigerambtenaren" zijn die viespeuken die thuis lekker aan hun kinderen zitten "in naam van de Vader". Daarom is het een foute club mensen.



en hoe weet jij dat?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2007 11:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2007 18:12 schreef herrie het volgende:

Dat zou kunnen. Ben blij dat ik niet op die snol en haar religieuze beweging heb gestemd.




Extreem-links/commie gedachten goed gecombineerd met othodoxe christelijke homofobie; Ja, dat is eng. PvdD oogt misschien als middenpartij maar het is de meest radicale die ooit in de tweede kamer gezeten heeft. Nee, die krijgen nooit mijn stem.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-04-2007 14:59 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2007 18:16 schreef skullfuck het volgende:
hey herrie, wanneerT leer jij eens quoten.


nu misschien?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-04-2007 16:48 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2007 11:35 schreef kwelgeest het volgende:
Extreem-links/commie gedachten goed gecombineerd met othodoxe christelijke homofobie; Ja, dat is eng. PvdD oogt misschien als middenpartij maar het is de meest radicale die ooit in de tweede kamer gezeten heeft. Nee, die krijgen nooit mijn stem.


Eh, ik dacht dat jij juist iemand was voor de radicalen (wel in je eigen richting), en al die middenpartijtjes maar een hoop stront vond?

Je bent een draaikont!

EDIT: stront is met een t natuulijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-04-2007 16:49]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-04-2007 17:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Er staat nergens dat ik niet op hun zou stemmen omdat ik ze te radicaal vind. Ik constateerde slechts iets en liet weten dan het nooit mijn partij zou zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


The Imp
Usericon van The Imp
Posted 05-06-2007 0:50 by The Imp Wijzig reactieProfiel van The ImpQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door The Imp op 05-06-2007 0:51]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-06-2007 7:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2007 0:50 schreef The Imp het volgende:
-
quote:
Interesses / hobbies: - the first and only commandment: Thou shall think -
Totaal aantal posts: 1


Damn, jóu hebben we nodig op dit forum.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen