IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Geen Arabische cultuur in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-03-2007 18:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 18:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Islam is een veel breder begrip dan Arabisch.


Genoeg Arabieren dis geen moslim zijn. Maar ik gaf sowieso al aan dat de begrippen elkaar overlappen gezien vrij veel arabieren moslim zijn en andersom. Ik postte nergens dat het ene begrip het andere geheel omvat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Windir
Usericon van Windir
Posted 13-03-2007 18:35 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 17:37 schreef kwelgeest het volgende:
Nee, die Surinamers en Antilianen zijn fijn.


Hier in België zie ik er zelden, dus daarmee... Zal nog maar eens die standaardzin zeggen dat iedereen al 100 keer gehoord heeft (maar nagenoeg waar is): 'Moeten wij het ginder gaan doen????


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-03-2007 18:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 18:35 schreef Windir het volgende:
Hier in België zie ik er zelden, dus daarmee... Zal nog maar eens die standaardzin zeggen dat iedereen al 100 keer gehoord heeft (maar nagenoeg waar is): 'Moeten wij het ginder gaan doen????
Komt eens in Nederland (multi)cultuur snuiven. Opent je ogen. Vooral die groepsverkrachtingen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Windir
Usericon van Windir
Posted 13-03-2007 18:50 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 18:36 schreef kwelgeest het volgende:
Komt eens in Nederland (multi)cultuur snuiven. Opent je ogen. Vooral die groepsverkrachtingen.


en van overheidswege wordt daar ook niets aan gedaan zeker?? Net zoals hier; het enige alternatief dat wij hebben is een extreemrechtse partij wiens gedachtengoed (vooral m.b.t. dingen die niet met allochtonen te maken hebben) mij absoluut niet zint.
Overigens vind ik het zonde dat de hele bevolking het stigma krijgt door het wangedrag van een (welliswaar aanzienlijk) deel van hen. Hier is het nu eenmaal statitisch bewezen dat bij agressie en diefstal met geweld meer turken en (vooral) marrokanen betrokken zijn. Een probleem dat ligt bij onze samenleving of bij hun cultuur? Vroeger was ik geneigd het eerste geloven, maar de laatste jaren...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-03-2007 22:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 18:50 schreef Windir het volgende: Een probleem dat ligt bij onze samenleving of bij hun cultuur? Vroeger was ik geneigd het eerste geloven, maar de laatste jaren...
Beiden. Wij geven ze de vrijheid en zij kunnen vanuit hun cultuur niet met die vrijheid omgaan op een wijze waarop wij wensen dat ze ermee omgaan. We moeten nooit vergeten dat wij het zijn die het hun mogelijk maken zich hier zo te gedragen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Windir
Usericon van Windir
Posted 14-03-2007 12:54 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 22:45 schreef Misanthrope het volgende:
Beiden. Wij geven ze de vrijheid en zij kunnen vanuit hun cultuur niet met die vrijheid omgaan op een wijze waarop wij wensen dat ze ermee omgaan. We moeten nooit vergeten dat wij het zijn die het hun mogelijk maken zich hier zo te gedragen.


Hmmz ja zit wel iets in. Maar dit neemt hun eigen verantwoordelijkheid niet weg. Waarom zijn het overigens (althans hier in België) voornamelijk de Arabische 'culturen' (Turken, Marrokanen,...) die overlast veroorzaken. Met andere culturen hebben wij hier zelden problemen; en voor hen bestaat er dan toch ook die vrijheid?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2007 12:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 12:54 schreef Windir het volgende:
Hmmz ja zit wel iets in. Maar dit neemt hun eigen verantwoordelijkheid niet weg. Waarom zijn het overigens (althans hier in België) voornamelijk de Arabische 'culturen' (Turken, Marrokanen,...) die overlast veroorzaken. Met andere culturen hebben wij hier zelden problemen; en voor hen bestaat er dan toch ook die vrijheid?
Ja, maar zij gaan anders met die vrijheid om.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cees
Usericon van Cees
Posted 14-03-2007 13:22 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Er was een opmerking van, dacht echte metalheads lang haar moeten hebben, dus ik beantwoord hem even... naar mijn mening.

Sommige mensen kunnen geen lang haar doen, aangezien hun haar te dik is?
Maar ik ik draag eigelijk, elke dag Band Shirts.
Dus ben ik dan nog steeds geen metalhead?

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 14-03-2007 13:28]


The trend is dead.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2007 13:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat wil je nou?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2007 13:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 13:22 schreef Cees het volgende:
Snel:

Sommige mensen kunnen geen lang haar doen, aangezien hun haar te dik is?
Maar ik ik draag eigelijk, elke dag Band Shirts.
En op mijn school is dat niet bepaald handig, aangezien er alleen maar gabbers rondlopen.
Maar van mij mag iedereen metal luisteren, als het maar niet wanebe word.
Echt, nou en! Wat is je godverdomme punt? Mongool!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Cees
Usericon van Cees
Posted 14-03-2007 13:26 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 13:25 schreef Misanthrope het volgende:
Wat wil je nou?


Ik gaf even antwoord op een vraag van in het begin van het topic, ik moet even quoten! Excuses


The trend is dead.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2007 13:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 13:26 schreef Cees het volgende:
Ik gaf even antwoord op een vraag van in het begin van het topic, ik moet even quoten! Excuses
Hele aparte vraag moet dat zijn. Wil jouw antwoord ergens op slaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Cees
Usericon van Cees
Posted 14-03-2007 13:29 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 13:27 schreef kwelgeest het volgende:
Hele aparte vraag moet dat zijn. Wil jouw antwoord ergens op slaan.

Ja, het was een opmerking... Maar dat was dus aan het begin van het topic .


The trend is dead.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-03-2007 13:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, wat ben jij een aap zeg.


Cees
Usericon van Cees
Posted 14-03-2007 13:37 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Haha, zou goed kunnen.


The trend is dead.


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 14-03-2007 13:43 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

wat is dit voor leuk topic ?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2007 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

sum'thin'bout shoarma i guess


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-03-2007 13:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

En maar weer normaal dan? Cheers!


Bruce Banner


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 14-03-2007 13:55 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

niks mis met schaapie schaapie broodjes



Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 14-03-2007 13:55 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 14 maart 2007 13:55 schreef Lainedil het volgende:
En maar weer normaal dan? Cheers!



Ban!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2007 15:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 12:54 schreef Windir het volgende:
Hmmz ja zit wel iets in. Maar dit neemt hun eigen verantwoordelijkheid niet weg. Waarom zijn het overigens (althans hier in België) voornamelijk de Arabische 'culturen' (Turken, Marrokanen,...) die overlast veroorzaken. Met andere culturen hebben wij hier zelden problemen; en voor hen bestaat er dan toch ook die vrijheid?
Arabieren/Moslims, ik vind t eigenlijk een pot nat, kunnen van cultuur en huis uit minder goed met vrijheden omgaan. Ze zijn gewend aan een streng en strak regime. Deze gewenning uit zich binnen onze cultuur in irritante, losgeslagen jeugd die hun vrijheden niet kunnen hanteren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 14-03-2007 18:12 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 14 maart 2007 15:42 schreef kwelgeest het volgende:
Arabieren/Moslims, ik vind t eigenlijk een pot nat, kunnen van cultuur en huis uit minder goed met vrijheden omgaan. Ze zijn gewend aan een streng en strak regime. Deze gewenning uit zich binnen onze cultuur in irritante, losgeslagen jeugd die hun vrijheden niet kunnen hanteren.


mja zoalng ik in huis zit heb ik nergens last van
maar kan prima overweg met de ouderen zeg maar van mijn generatie.
Jongeren hebben inderdaad soms wat begeleiding nodig.



Windir
Usericon van Windir
Posted 15-03-2007 0:03 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 18:12 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
mja zoalng ik in huis zit heb ik nergens last van
maar kan prima overweg met de ouderen zeg maar van mijn generatie.
Jongeren hebben inderdaad soms wat begeleiding nodig.


Ik vrees dat die jongeren geen begeleiding zullen toelaten. En de ouderen van de generatie; het zijn zij die hier moskeëen bouwen, waarbij de imams nu al financiële steun krijgen, ... Een 'cultuur' die m.a.w. gesteund is op onderwerping aan een god, djihad, middeleeuwse praktijken... Dat in een geseculariseerd land?? Komaan zeg, dat kan niet anders dan problemen veroorzaken.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 14:45 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

God man, komt iedereen hier van het platteland of zo haha, het lijkt net of ik met mijn klasgenoten praat

Of ze zijn fel tegen of ze zijn zijn weer te erg voor, ik handteer liever de laat-mij-met-rust-dan-laat-ik-jou-met-rust instelling.

Ik denk dat de beste oplossing is dat de Imams die uit het buitenland hier na toe komen goed gescreend worden, de meeste moslims die ik ken(en ik ken er aantal) zijn het hier met me over eens.


Anyway ik zag laatst een mooie dame uit iran hier op stage rondlopen goedendag zeg heel doordacht ook nog maar ja ik ga me er niet voor bekeren.

@ jenje: Ik ben op stage dus ik moet speed typen

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 15-03-2007 14:50]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2007 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Platteland .. leer Nederlands ..


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen