IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Provinciale Statenverkiezingen - 7 maart 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 14:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Net op het nieuws ook al een verslaggever in een stemlokaal in een heikneutersdorp naast het dorp waar ik ben opgegroeid. Opkomst bedroevend want Wilders deed niet mee. Veel verder dan "alle buitenlanders eruit" komen ze daar niet al zal niemand dat voor de camera zeggen. Fortuyn scoorde daar destijds ook het hoogst van het land.



murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 07-03-2007 14:33 by murtcelP Wijzig reactieProfiel van murtcelPQuote dit berichthttp://www.libithum.nl

Geert wist niks over Ruimtelijke Ordening te zeggen, heeft niks met de Islam te makne, dus doet hij maar niet mee.



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-03-2007 14:34 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

GroenLinks

VVD

ChristenUnie

SP

CDA

D66

ONS Flevoland/VSP

Partij voor de Dieren

PvdA

SGP

hoe groot kan een verschil tussen nummer 1 en 2 zijn??


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 14:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2007 14:33 schreef murtcelP het volgende:
Geert wist niks over Ruimtelijke Ordening te zeggen, heeft niks met de Islam te makne, dus doet hij maar niet mee.
Dat heeft hij wel: geen nieuwe moskeeen

Maar je hebt gelijk. Veel verder dan dat komt hij inderdaad niet.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-03-2007 14:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 14:31 schreef Judge M. het volgende:
Net op het nieuws ook al een verslaggever in een stemlokaal in een heikneutersdorp naast het dorp waar ik ben opgegroeid. Opkomst bedroevend want Wilders deed niet mee. Veel verder dan "alle buitenlanders eruit" komen ze daar niet al zal niemand dat voor de camera zeggen. Fortuyn scoorde daar destijds ook het hoogst van het land.


Weten die mensen wel hoe een buitenlander er uit ziet dan ?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 14:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2007 14:42 schreef Argus het volgende:
Weten die mensen wel hoe een buitenlander er uit ziet dan ?
Volgens mij haast niet. Of er moet er eentje meevoetballen bij de tegenpartij van de plaatselijke voetbalclub.

De enige die ik daar ken is geadopteerd en praat het plaatselijk dialect volmondig mee.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2007 15:35 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 13:54 schreef Judge M. het volgende:
Die mag je uitleggen

heh-heh, hij is ook erg flauw.

De oppositie heeft zich zo schandalig gedragen de afgelopen weken, dat ik uit protest stem op de regeringspartij om ze een kans te geven.

1 van de zaken waaraan ik me het meest ergerde is de SP en de VVD die lopen te brullen dat ze de "bos-belasting gaan veto-en". Er ligt nog geen wetsvoorstel op tafel en ze zijn blijkbaar al tegen.

Het ergst is de SP die altijd voorstander is geweest van de afschaffing van de eerste kamer. Nu komt het blijkbaar wat beter uit om het kabinet eens lekker dwars te gaan zitten in de senaat. Opsodemieteren!


Dear dirty delightful old drunken old days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2007 15:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 15:35 schreef Schaffelaer het volgende:
heh-heh, hij is ook erg flauw.

De oppositie heeft zich zo schandalig gedragen de afgelopen weken, dat ik uit protest stem op de regeringspartij om ze een kans te geven.

1 van de zaken waaraan ik me het meest ergerde is de SP en de VVD die lopen te brullen dat ze de "bos-belasting gaan veto-en". Er ligt nog geen wetsvoorstel op tafel en ze zijn blijkbaar al tegen.

Het ergst is de SP die altijd voorstander is geweest van de afschaffing van de eerste kamer. Nu komt het blijkbaar wat beter uit om het kabinet eens lekker dwars te gaan zitten in de senaat. Opsodemieteren!
Het enige wat de SP wil is 'nee' schreeuwen, en het maakt ze niet uit waar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lindapinda
Usericon van Lindapinda
Posted 07-03-2007 15:43 by Lindapinda Wijzig reactieProfiel van LindapindaQuote dit bericht

Ook gestemd

Ik vind dat als je niet stemt, je ook niet mag zeiken op de politiek. Over het verschillend stemmen op Den Haag en in je provincie... Landsbelang en Provinciaal belang hangt wel met elkaar samen, maar er komen zo af en toe nog wel heel erg nuttige ideeën uit het provinciaal bestuur.

En om maar even heel afgezaagd op te merken, onze overgrootouders hebben hard gevochten voor ons stemrecht, beetje jammer als je dat dan weer verkwanseld En da's mijn persoonlijke mening, overigens.


Dear Humanity. Quit it. -- God


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-03-2007 15:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Mooi Utrecht is het geworden.

Wat zal Utrecht mooi worden de komende jaren


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-03-2007 15:48 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Met frisse tegenzin maar gestemd dit keer.
D666 it is...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 15:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2007 15:37 schreef Misanthrope het volgende:
Het enige wat de SP wil is 'nee' schreeuwen, en het maakt ze niet uit waar.
NIETUS!!



Ook gestemd inmiddels.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2007 16:06 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 15:43 schreef Lindapinda het volgende:
Landsbelang en Provinciaal belang hangt wel met elkaar samen, maar er komen zo af en toe nog wel heel erg nuttige ideeën uit het provinciaal bestuur.

Zo heb je daar de (...) en natuurlijk de bekende (...), niet te vergeten de kwestie (...). Damn, wat nuttig!


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2007 16:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 15:43 schreef Lindapinda het volgende:
Ook gestemd

Ik vind dat als je niet stemt, je ook niet mag zeiken op de politiek. Over het verschillend stemmen op Den Haag en in je provincie... Landsbelang en Provinciaal belang hangt wel met elkaar samen, maar er komen zo af en toe nog wel heel erg nuttige ideeën uit het provinciaal bestuur.

En om maar even heel afgezaagd op te merken, onze overgrootouders hebben hard gevochten voor ons stemrecht, beetje jammer als je dat dan weer verkwanseld En da's mijn persoonlijke mening, overigens.


Het tocht. Iemand heeft ergens een open deur gelaten medunkt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-03-2007 16:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zo, Groen Links heeft er ook weer een stem bij.

De mensen van het stemlokaal keken nogal verbaasd op toen ik binnen kwam wandelen, volgens mij zitten ze zich daar behoorlijk dood te vervelen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 16:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik was nummer 493. Dat valt me toch niet tegen



Jerome
Usericon van Jerome
Posted 07-03-2007 16:20 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-03-2007 16:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 16:19 schreef Judge M. het volgende:
Ik was nummer 493. Dat valt me toch niet tegen


Tsja, ik nummer 148. Maar dat is het nummer wat op mijn oproepkaart stond.

Ze hebben niet gezegd hoeveel mensen er al voor mij hadden gestemd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2007 17:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 16:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Zo, Groen Links heeft er ook weer een stem bij.

De mensen van het stemlokaal keken nogal verbaasd op toen ik binnen kwam wandelen, volgens mij zitten ze zich daar behoorlijk dood te vervelen.

Jij bent natuurlijk voor het behoud van een duister Groningen!


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-03-2007 18:33 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Volgens mij ben ik de eerste CU-stemmer hier en gaat dat me niet in dank afgenomen worden



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2007 18:33 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Oh ja.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2007 18:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

VVD +1


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-03-2007 18:52 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 7 maart 2007 13:48 schreef Mark Z het volgende:
De SP heeft er ook weer een stem bij.


+1



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-03-2007 19:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

MOOI UTREG


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-03-2007 19:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Utreg wordt eg moi!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen