IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De nieuwe dienstregeling van de NS Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2006 9:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmm 2 minuten meer. Had erger gekund denk ik. Nu maar hopen dat er minder treinen vertraging hebben / uitvallen


Zenial


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-12-2006 10:53 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik heb gister geen problemen gehad toen ik naar Alphen a/d Rijn ging, eigenlijk. Nou had ik ook niet zoveel overstappen...
Ik denk dat het de 1e dag wel aardig liep allemaal; ik had gedacht dat driekwart nog chaotisch zou lopen.



Nix
Usericon van Nix
Posted 11-12-2006 10:58 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

NS.nl doet het niet. Maar volgens mij heb ik dezelfde heenreis tijden.

Dus Meppel - Groningen x:42 en x:05.

De terugweg was bij mijn weten nu een minuut of tien eerder. I.p.v. x:38 wordt het nu x:27.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-12-2006 16:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Niets dan lovende woorden over de nieuwe dienstregeling.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-12-2006 16:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

's Ochtends vijf minuten later vertrekken en 's avonds 10 minuten eerder weg. Kijken hoe lang ik dat van mijn baas mag blijven doen.



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-12-2006 16:28 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Op de heenweg 9 minuten korter. Terugweg 30 minuten langer, 46 minuten wachten op een klein station


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-12-2006 16:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 16:28 schreef Nimbus het volgende:
Op de heenweg 9 minuten korter. Terugweg 30 minuten langer, 46 minuten wachten op een klein station


Van waar naar waar reis je dan en waar moet je zo lang wachten?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind em geweldig
Ik reis dan ook zelden met de trein (PAUPERS) maar vind het gekeuvel omtrend de dienstregeling geweldig


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-12-2006 16:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 16:28 schreef Tenderstrike het volgende:
Van waar naar waar reis je dan en waar moet je zo lang wachten?


Emmen - Enschede en vice versa. Van Enschede naar Emmen duurt zo een 2,5 uur, Op Marienberg moet ik dan 46 minuten wachten. Als je om 15:50 gaat heb je geloof ik wel een aansluiting, dan doe je er 1 uur 35 over.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2006 17:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 9:36 schreef Slechtheid het volgende:
Wat ik me afvraag. Waarom doet de NS dit?

Omdat het basissysteem uit 1970 is en niet meer aansluit bij de realiteit nu De rek was eruit, zeg maar.
quote:

En waarom doen andere vervoersorganisaties niet mee? Alle bus-overstap tijden e.d. kloppen ook niet meer.

Het GVB in Amsterdam heeft haar tijden aangepast. Ik kan me voorstellen dat meer bedrijven dat doen / gedaan hebben. Aan de andere kant, op een station als Utrecht kan ik me dan ook weer voorstellen dat het geen zin heeft (daar komt elke minuut wel een trein aan ).

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-12-2006 17:04]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2006 17:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2006 16:29 schreef Jenje het volgende:
Ik reis dan ook zelden met de trein
Dat is maar goed ook want anders zouden er nog meer vertragingen zijn door doorgezakte rails, perrons en treinstellen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 17:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 17:03 schreef Judge M. het volgende:
Dat is maar goed ook want anders zouden er nog meer vertragingen zijn door doorgezakte rails, perrons en treinstellen
Jep, zoveel echte vent kan de NS niet aan ...


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 11-12-2006 20:42 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Heb weinig met NS te maken, meer met Syntus (ov in de achterhoek), die hebben de dienstregeling ook aangepast. Op de heenweg heb ik geen voordelen of nadelen. Echter op de terugweg heb ik wel enorm pech. Normaal gesproken kon ik 2 bussen nemen, een om 5 over heel en een om 10 voor half. De 2e is echter komen te vervallen, en de 1e vertrekt 4 minuten eerder.
Dit heeft echter tot gevolg dat ik vaak een uur moet wachten, omdat ik het gewoon net niet red


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-12-2006 21:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik moet dagelijks naar Ede Wageningen en er veranderd weinig voor mij zie ik zojuist.

Trein die eerst :33 ging gaat nu 37 en die van :03 gaat nu @ 07 en :50 is nu :53


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-12-2006 21:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Stomme NS, stomme connexion die zich gaat aanpassen op de NS. Stomme mensen!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-12-2006 15:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

...stomme wereld, ga je nu zelfmoord plegen dramaqueen?


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 15:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 10:58 schreef Nix het volgende:
NS.nl doet het niet. Maar volgens mij heb ik dezelfde heenreis tijden.

Dus Meppel - Groningen x:42 en x:05.

De terugweg was bij mijn weten nu een minuut of tien eerder. I.p.v. x:38 wordt het nu x:27.


En ook voor de terugweg i.p.v. x:58 wordt het x:02.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 15:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh mijn god, de bussen gaan zich aanpassen aan de nieuwe treintijden? Waar moet dat heen met deze wereld???

Maar alle gekheid op een stokje, wat is daar nu in hemelsnaam niet positief aan? Wil je alle aansluitende bussen gaan missen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik denk dat ze meer bedoeld dat de bus niet uitsluitend gebruikt wordt om van en naar het station te gaan.



*huhuhuhuhu ik denk, huhuhuhu ik ben een gelovige nu, huhuhuhuh*

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 16:20]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hmm, okee, ik dacht meer dat het een klaagzang was in de lijn van 'NS klooit maar wat aan en de rest volgt als mak slachtvee in het zog der treintyconen'. Maar waarom zouden bussen die niet naar het station gaan worden aangepast? Gaan uberhaupt niet alle bussen naar het station?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:23 schreef Mark het volgende:
Hmm, okee, ik dacht meer dat het een klaagzang was in de lijn van 'NS klooit maar wat aan en de rest volgt als mak slachtvee in het zog der treintyconen'. Maar waarom zouden bussen die niet naar het station gaan worden aangepast? Gaan uberhaupt niet alle bussen naar het station?



Oh nou ja. Om eerlijk te zijn zit ik nooit in de bus. Maar vind het eigenlijk ook niet meer dan logisch dat de bustijden wordt aangepast.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-12-2006 18:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Die van mij gaat nu een half uur vroeger...dat sluit echt niet aan om de trein en erger ik moet ook nog eens eerder opstaan. Gelukkig heb ik een auto

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 12-12-2006 18:09]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 12-12-2006 18:12 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

zondags naar huis, moet ik een uur eerder weg om een halfuurtje eerder thuis te zijn dan normaal. En anders word het te laat.
Hierbij moet ik iets van 20 minuten wachten op station breda. en ook nog eens 15 minuten in nijmegen.

Terugweg van school moet ik ook al een kwartier doelloos op het station staan wachten, om vervolgens als een kudde schapen in een veel te klein treintje gepropt te worden.

Ik heb nergens een verbetering, eerder een verslechtering. Ben er dus niet blij mee


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 18:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:23 schreef Mark het volgende:
Gaan uberhaupt niet alle bussen naar het station?


Nee. Waarom zouden ze?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2006 18:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Vandaag "getest". Heb ontzettend genoten van het extra uurtje slaap.

Vrijdag ben ik ook weer eerder in Duitsland. Geniaal, deze dienstregeling!


Bruce Banner


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen