IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De nieuwe dienstregeling van de NS Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-12-2006 18:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:31 schreef Lionheart het volgende:
...stomme wereld, ga je nu zelfmoord plegen dramaqueen?


Nee, stel je voor dat ik jou zou moeten missen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-12-2006 18:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:33 schreef Mark het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, wat is daar nu in hemelsnaam niet positief aan? Wil je alle aansluitende bussen gaan missen?


Dat is het nu juist, ik reis per bus en niet per trein en moet overstappen op station. Eerst sloot de boel mooi aan, nu dus niet meer.. mijn bus komt net 2 minuten te laat voor de overstap naar een andere lijn.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-12-2006 12:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 18:13 schreef Argus het volgende:
Nee. Waarom zouden ze?

Veeeeeeel buslijnen komen uiteindelijk op "het" station uit. Tenminste, in de plaatsen waar ik daar eens op gelet heb


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 12:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 18:26 schreef MMayo het volgende:
Dat is het nu juist, ik reis per bus en niet per trein en moet overstappen op station. Eerst sloot de boel mooi aan, nu dus niet meer.. mijn bus komt net 2 minuten te laat voor de overstap naar een andere lijn.



Aaaah, nou snap ik je probleem. Da's inderdaad wel goed balen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-12-2006 12:23 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 12:16 schreef ZelThoR het volgende:
Veeeeeeel buslijnen komen uiteindelijk op "het" station uit. Tenminste, in de plaatsen waar ik daar eens op gelet heb


Beter opletten?
Het aantal bussen met een eindpunt op een station in bijv. Den Haag is toch vrij beperkt. Om over trams maar niet te spreken. De meeste zitten aan de rand van de stad met begin/eind punten.
Logisch ook want anders ben je alleen maar wat aan het rondjes maken om een station in het midden van de stad.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-12-2006 12:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 12:23 schreef Argus het volgende:
Beter opletten?



quote:

Het aantal bussen met een eindpunt op een station in bijv. Den Haag is toch vrij beperkt. Om over trams maar niet te spreken. De meeste zitten aan de rand van de stad met begin/eind punten.
Logisch ook want anders ben je alleen maar wat aan het rondjes maken om een station in het midden van de stad.

Als ik me goed herinner uit mijn college verkeer is het grootste deel van de steden in een Nederland qua OV volgens het spinnenweb model opgericht. Dus met lijnen die uit 1 centraal punt vertrekken (met eventueel wat lijnen die dat centrale punt als middelpunt hebben).

Daarnaast weet ik het zeker van Deventer en Enschede, en bijna zeker van Amsterdam


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-12-2006 12:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Groningen idem dito.


Bruce Banner


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2006 12:38 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zwolle ook.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 12:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nijmegen en Utrecht ook.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-12-2006 9:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Goed, vanmorgen zelf ook met de nieuwe dienstregeling kennisgemaakt als het gaat om ergens op tijd aan te komen. Vergeleken met de oude dienstregeling zou ik ongeveer 5 minuten eerder moeten opstaan om uiteindelijk 10 minuten eerder aan te komen. Alles prima alleen liep de trein onderweg 10 minuten vertraging op waardoor ik nog even laat op mijn werk was als anders



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-12-2006 9:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb er zelf geen problemen mee gehad tot nu toe. ik merkte wel, tot mijn grote vreugde, dat ze de stationnen tilburg-west en gilze-rijen uit de "intercity" naar Den Bosch eruit hebben gesmeten!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-12-2006 9:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 december 2006 9:41 schreef attila_de_hun het volgende:
ik merkte wel, tot mijn grote vreugde, dat ze de stationnen tilburg-west en gilze-rijen uit de "intercity" naar Den Bosch eruit hebben gesmeten!
Dat was een sneltrein



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-12-2006 10:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik moet zeggen dat ze het flink kloten geregeld hebben. Ik reis echt iedere dag met de trein. En geen kleine stukjes. Door de week traject ergens tussen Groningen en Leeuwarden in. Ligt er aan waar ik werk die dag. Ze presteren het om de trein precies op het uur of op het half uur te laten rijden. Mensen zijn meestal om 17.00 of 16.30 vrij (als voorbeeld) Dus het is dan heel makkelijk om de sneltrein van bijv 17.14 of stoptrein van 17.19 te pakken. Sluit lekker aan. Nu ben je om 17.00 vrij, maar gaat de sneltrein om 16.57, en de stoptrein om 17.01. Daarna pas weer 17.33. Slim van de NS...

Ook hebben ze wat treinen opgesplitst. Kon je eerst redelijk makkelijk naar het zuiden afreizen,...vergeet dat maar. Laatst naar Tilburg, 3 keer overstappen. Normaal 1 hooguit 2. Met gelijk al vertraging.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-12-2006 10:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2006 9:41 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb er zelf geen problemen mee gehad tot nu toe. ik merkte wel, tot mijn grote vreugde, dat ze de stationnen tilburg-west en gilze-rijen uit de "intercity" naar Den Bosch eruit hebben gesmeten!


Daar ben ik dus totaal niet blij mee. Zit nu iedere dag in zo'n gare stoptrein. Maar qua reistijd maakt het allemaal niet uit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-12-2006 10:50 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 12:34 schreef ZelThoR het volgende:
Als ik me goed herinner uit mijn college verkeer is het grootste deel van de steden in een Nederland qua OV volgens het spinnenweb model opgericht. Dus met lijnen die uit 1 centraal punt vertrekken (met eventueel wat lijnen die dat centrale punt als middelpunt hebben).



Het bljk dat Den Haag dan maar weer eens raar is

Een mogelijk oorzaak is wellicht ons ehhh gebrek aan een echt centraal station. (We hebben wel een CS maar dat loopt dood )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-12-2006 10:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2006 9:27 schreef Judge M. het volgende:
Alles prima alleen liep de trein onderweg 10 minuten vertraging op waardoor ik nog even laat op mijn werk was als anders


Ik zou toch eens wat meer marge aanhouden dan


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-12-2006 11:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 december 2006 10:51 schreef Argus het volgende:
Ik zou toch eens wat meer marge aanhouden dan
Het is wel gezegend zo. 5 minuten eerder opstaan vind ik meer dan genoeg. Gelukkig zijn de bussen ook op andere tijden gaan rijden dus de aansluiting is prima zodat ik nog op mijn gemak mijn kaartje kan kopen en even een bak koffie kan halen.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-12-2006 11:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 7:15 schreef XXL het volgende:

Het zou leuker zijn geweest als men besloten had nu eens in het HELE land nachttreinen te laten rijden.

Inderdaad, zondagmorgen van 6 tot 8 op Rotterdam Alexander gezeten om op de eerste trein te wachten.


Maar op m'n dagelijkse route, Leiden Centraal - Rotterdam Centraal, is nauwelijks iets veranderd.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-12-2006 13:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Die nieuwe regeling is wel zo godsgruwelijke KUT geweest totnutoe.. choooorrissttus.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-12-2006 13:50 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Afgelopen vrijdag Capelle Schollevaar - Gouda - Zwolle - Hardenberg gedaan en vanochtend Hardenberg - Zwolle - Arnhem - Utrecht - Gouda - Capelle Schollevaar, en alles zonder noemenswaardige vertraging



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2006 13:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2006 10:50 schreef Argus het volgende:
Het bljk dat Den Haag dan maar weer eens raar is

Een mogelijk oorzaak is wellicht ons ehhh gebrek aan een echt centraal station. (We hebben wel een CS maar dat loopt dood )




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-12-2006 13:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

De reden dat je een auto hebt Spectre?

Kaartje van de HTM met alle nummers buiten de stad
http://www.htm.net/smartsite.dws?id=7504

Het is ook wel een web, maar dan niet vanuit het midden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-12-2006 13:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2006 10:50 schreef Argus het volgende:

Een mogelijk oorzaak is wellicht ons ehhh gebrek aan een echt centraal station. (We hebben wel een CS maar dat loopt dood )


Jullie hebben wel Hollands Spoor. To all intents and purposes kan dit als een Centraal Station gezien worden, afgezien van het feit dat het in een enorme pauperwijk staat...maar ja, dat is heel Den Haag eigenlijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-12-2006 13:55 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2006 13:53 schreef Chelman het volgende:
Jullie hebben wel Hollands Spoor. To all intents and purposes kan dit als een Centraal Station gezien worden, afgezien van het feit dat het in een enorme pauperwijk staat...maar ja, dat is heel Den Haag eigenlijk.


Alleen de kant richting de binnenstad he
(Al gaat dat ook goed plat de laatste tijd.)
Maar aangezien HS niets mbt bussen en trammen heeft (op een paar haltes ervoor na) telt het niet echt.
De 'busterminal' staat op HS....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2006 13:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2006 13:53 schreef Argus het volgende:
De reden dat je een auto hebt Spectre?
Al 9 jaar Dit is mijn 4de.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen