IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Dierproeven Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2005 0:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2005 0:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol, gappig

hoe kun je nu pro dierenproeven zijn? als recensist voor restaurantdiners misschien, maar toch niet als gewone mens. IK kan me inbeelden dat je zoiets hebt van"jammer, maar het is noodzakelijk kwaad", maar pro dierentests?



signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2005 0:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 0:19 schreef Hypnos het volgende:
lol, gappig

hoe kun je nu pro dierenproeven zijn? als recensist voor restaurantdiners misschien, maar toch niet als gewone mens. IK kan me inbeelden dat je zoiets hebt van"jammer, maar het is noodzakelijk kwaad", maar pro dierentests?




Hangt een beetje van de stelling af denk ik..

als je het stelt in de zin van:

OF wel dierproeven, OF helemaal niet (dus zonder onderscheid tussen voor geneeskunde en voor cosmetica) , dan kan je pro of contra , voor of tegen, zijn.. .. en dan ben ik eerlijk gezegd VOOR, PRO dus..

EDIT: Als je dus inderdaad zoiets hebt van 'jammer, maar noodzakelijk kwaad' zoals je zegt, dan ben je dus PRO, immers als het een referendum-onderwerp zou zijn zou je voor stemmen..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-07-2005 0:22]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-07-2005 0:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 juli 2005 18:39 schreef Malekith het volgende:
Bij welke grote cosmetica merken worden eigenlijk géén dierproeven gedaan? Wil ik wel eens weten, ben namelijk ontzettend tegen dierproeven, maar heb meestal geen idee of een product op dieren getest wordt of niet.

Yves Rocher weet ik, en nog een paar futiele merkjes, maar de grotere..?


Voor medicijnen vind ik inderdaad ook dat ze daar beter levenslange gevangenen voor kunnen gebruiken dan dieren, maar als het om een echte belangrijke doorbraak gaat (aids ofzo), en als je dierproeven nodig hebt, vind ik de mensenlevens die gered kunnen worden belangrijker. Maar toch liever niet.


nogmaals de meeste medicijnen kunnen niet op mensen worden getest omdat een generatie te lang duurt hierdoor vertraagt het ontwikkelen van een medicijn met iets van 100 keer. cosmetica gaan al beter op mensen. maar elk medicijn wordt al getest op mensen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-07-2005 0:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik probeer zoveel mogelijk producten zoals make up, te kopen die niet getest zijn op dieren. ook wanneer een art mij dingen voorschrijft wil ik bewust zijn of het getest is op dieren. het jammere is dat de meeste artsen daar niets van af weten. Maar goed ik denk dat sommige mensen best dankbaar zijn dat er op dieren is getest zodat zij beter konden worden.. maar ten koste van wat...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-07-2005 0:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het is trouwens niet zo dat elk merk individueel tests uitvoert op dieren.

Er zijn "een aantal" grote onderzoekscentra en de "grote merken" kopen daar onderzoeksresultaten, if I recall correctely.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-07-2005 0:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 0:33 schreef Snaack het volgende:
Het is trouwens niet zo dat elk merk individueel tests uitvoert op dieren.

.
volgens mij ook want dat zou echt te kostbaar zijn. En volgens mij mag dat ook helemaal niet.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2005 2:26 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Contra.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2005 8:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatst in Delfzijl kwam er zo;n promomedewerker naar me toe die me vroeg of ik voor of tegen dierenmishandeling was ...

zucht ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2005 8:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 0:33 schreef Snaack het volgende:
Het is trouwens niet zo dat elk merk individueel tests uitvoert op dieren.

Er zijn "een aantal" grote onderzoekscentra en de "grote merken" kopen daar onderzoeksresultaten, if I recall correctely.

klopt.

De redenatie van de dierenbescherming is echter dat de cosmeticabedrijven die daar hun info kopen ook schuldig zijn omdat zij ze in stand houden (de dierproeven).


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2005 8:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 8:09 schreef Jenje het volgende:
Laatst in Delfzijl kwam er zo;n promomedewerker naar me toe die me vroeg of ik voor of tegen dierenmishandeling was ...

zucht ..

Pro en dan zijn hond in elkaar meppen?

wat een rare vraag.


Ben je pro of contra moord op kleine kinderen?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-07-2005 8:16]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-07-2005 8:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 0:19 schreef Hypnos het volgende:
lol, gappig

hoe kun je nu pro dierenproeven zijn? als recensist voor restaurantdiners misschien, maar toch niet als gewone mens. IK kan me inbeelden dat je zoiets hebt van"jammer, maar het is noodzakelijk kwaad", maar pro dierentests?


Natuurlijk kan dat wel, ik kan me best voorstellen dat iemand een teringhekel aan dieren zou kunnen hebben. Zo ben ik pro duivenproeven (proeven als in 'experimenteren' ).... klereschijtbeesten, vorige week een pond poep weggeschrobd!

Er zijn toch ook mensen pro burgers opblazen, dan is pro dierproeven een veel kleinere stap.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 08-07-2005 14:07 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 8 juli 2005 8:16 schreef ghoulliette het volgende:
Pro en dan zijn hond in elkaar meppen?

wat een rare vraag.


Ben je pro of contra moord op kleine kinderen?
Ik stem voor moord op kleine kinderen


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-07-2005 14:20 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 juli 2005 0:33 schreef Snaack het volgende:
Het is trouwens niet zo dat elk merk individueel tests uitvoert op dieren.

Er zijn "een aantal" grote onderzoekscentra en de "grote merken" kopen daar onderzoeksresultaten, if I recall correctely.


Ja zo ongeveer heb ik het ook begrepen. Ik had van een vriendin een lijst van merken gehad van de Peta, die dierproefvrij zijn. En bedrijven die het claimen te zijn, maar niets wouden onderteken. En bedrijven die het absoluut niet waren.
Veel van die bedrijven laten andere bedrijven op dieren testen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-07-2005 14:21 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik proef graag dieren! Een heerlijke biefstuk maakt kleine Paultjes blij!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2005 15:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Slaan die anti-Wehkamp billboards ook op dierproeven met zo'n foto van een hondje met verband op z'n kop en een link als www.wekrijgenwehkampklein.nl of zoiets?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-07-2005 15:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 8 juli 2005 14:21 schreef Illusione het volgende:
Ik proef graag dieren! Een heerlijke biefstuk maakt kleine Paultjes blij!
Fuck, je was me voor


isa
Usericon van isa
Posted 11-08-2005 21:16 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Yves rocher test WEL op dieren al zeggen ze van niet Ik ben dus echt vet tegen! is nergens voor nodig..alsof ratten dezelfde hersenen hebben als mensen??? laten we zeggen dat ik heel veel heb gezien.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-08-2005 21:21 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Wat heb je gezien dan?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-08-2005 21:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

100% tegen. De cosmetische industrie is gewoon een smerige aangelegenheid die ons allerlei schoonheidsidealen opdringt, en de medische wereld hoeft ook niet met dieren te experimenteren, wat mij betreft. Ziekten moeten woekeren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


isa
Usericon van isa
Posted 11-08-2005 21:46 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Nou, ik ben dus zo iemand die daar dan gaat kijken en ik zag die ratjes vol met elektronica in hun hersenen gepland en we hebben ons vastgeketend(lang geleden) om die beessies vrij te krijgen... niet gelukt.maar was heel bizar.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-08-2005 21:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat vind ik dan weer kansloos, net zoals ik vegetariers en veganisten kansloos vind. Hippies die geloven in symptoombestrijding en zich daar helemaal voor inzetten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


isa
Usericon van isa
Posted 11-08-2005 21:58 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Nou, laat mij dan lekker kansloos en vegetarier zijn, het interesseert mij tenminste en ik probeer er wat aan te doen. wat ieder doet moet tie zelf weten, laat mij dan mijn ding doen.


isa
Usericon van isa
Posted 11-08-2005 21:59 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

vechten????


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-08-2005 22:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik val je niet aan, wat jij doet moet je zelf weten, ik geloof er gewoon niet in. Je hoeft niet op je achterste benen te gaan staan. Ik vind het gewoon jammer dat mensen zoals jou ook echt denken dat ze de wereld veranderen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen