![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
ik heb er nog geen last van |
|||||||||
|
WTF!!! ik sta als laatst gepost in het leng tsje topic, maar er is geen post??? |
|||||||||
|
Nee da;s de hele tijd al zo [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 22-12-2006 23:52] |
|||||||||
|
ja idd, het lukt echt niet Leng tsjee toch???? |
|||||||||
|
inderdaad!!! leng dinges LOL kun je overal proberen! |
|||||||||
|
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG |
|||||||||
|
LOL! playtime! hoe kan dat nu? |
|||||||||
|
Aaaarggghhh |
|||||||||
|
Wim kan ook helemaal niet meer posten in dat speltopic...en ik pawn hem er nu mee...mij lukt het telkens in dat topic... |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
En waarom hier dan wel? De frustratie! |
|||||||||
|
quote:raaar, hypnos lukt het ook niet in DAT topic |
|||||||||
|
Of zijn jullie gewoon geband in dat topic? |
|||||||||
|
Ik knip en plak telkens een tekst in dat topic, misschien heeft dat er wat mee te maken? Iig, ik ben er klaar mee, kga darten kijken, hehe. |
|||||||||
|
echt vreemd, een Belgenbanner of zo??? '''''' |
|||||||||
|
quote:Nu wordt het helemaal raar...nu verdwijnen zelfs posts van jou die ik heb gezien en er staat in Active Topics een andere tijd bij... |
|||||||||
|
wtf in de avond... weet je wel zo met een s en een aanhalingsteken en zo kun je ook niet meer posten |
|||||||||
|
Maar het rare is dus dat ik gewoon elke keer kan posten, behalve als ik ergens LENG-TSJEE probeer... |
|||||||||
|
quote:Damn... ja... |
|||||||||
|
Leng Tch'e Met dubbele aanhaaltekens lukt het dus wel gewoon ' [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-12-2006 0:13] |
|||||||||
|
leng tch"e |
|||||||||
|
quote: ik kan je niet quoten met aanhalingstekens??? |
|||||||||
|
quote:Nee er valt er 1 weg...had ik ook last van bij het aanpassen van mij post... ongeveer het zelfde als met ///// |
|||||||||
|
test/ikels [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-12-2006 0:19] |
|||||||||
| Index / Administration | 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |