IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Wat doet men met de jaarwisseling? Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-12-2006 19:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2006 15:37 schreef Greycloak het volgende:
Je mag ook mee naar ORKZ als je wilt..?


Ah, dat klinkt ook wel goed!

Maar ik heb dus al een kaartje voor de Shadrak.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-12-2006 19:25 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 december 2006 18:27 schreef robbemans het volgende:
Hier werk ik in het weekend

http://www.dierenambulancerotterdam.nl/




Hebben jullie nou ook last van agressieve mensen?

En idd: repect!

edit: Oja, we gaan hier niets doen, beetje thuis zitten, vuurwerk, van afstand, bekijken en een beetje bier zuupn.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-12-2006 19:25]



robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 31-12-2006 19:43 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 31 december 2006 19:25 schreef Oud Vuil het volgende:
Hebben jullie nou ook last van agressieve mensen?

En idd: repect!

edit: Oja, we gaan hier niets doen, beetje thuis zitten, vuurwerk, van afstand, bekijken en een beetje bier zuupn.
Ja best vaak, als er weer een pittbul of een stefford terrier in beslag wordt genomen.
Die mogen wij dan ophalen en menemen


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-12-2006 19:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Hopelijk hoef je weinig te werken vannacht.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 31-12-2006 19:57 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2006 18:18 schreef Rammsteiner het volgende:
Heel veel bier champagne en sterke drank zuipen,
dan hier de stenen brug op (schoonhoven) en naar het vuurwerk van mn vrienden kijken ;-)

Iets met 5 kilo kabiet...


carbid heet dat spul!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2006 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2006 19:10 schreef Schaep het volgende:
Ah, dat klinkt ook wel goed!

Maar ik heb dus al een kaartje voor de Shadrak.
Check! Veel plezier daar, denk niet dat ik je dit jaar nog zie dan, hehehe.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-12-2006 20:40 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Hou Hou succes indeed! tot de volgende knoop, jaar.


Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-01-2007 5:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 december 2006 19:57 schreef mardukfan het volgende:
carbid heet dat spul!

Ja dat is geeft toch wel het oudejaars gevoel.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-01-2007 5:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het oudejaarsgevel is voor 25 eiro ech tering blaiw worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-01-2007 6:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

3 uitgegeven, hihihi.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-01-2007 6:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ga slapen, gek.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-01-2007 6:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Homo's.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 01-01-2007 8:21 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

da zei je gisteravond andrs niet


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-01-2007 9:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Tdjsa veel vreten errug veel zxuiepen beetje sentiment het was de moeite waard weer

happy ney year enZo......dus!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-01-2007 10:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heerlijk liggen pitten.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-01-2007 10:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik ook


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


renYek
Usericon van renYek
Posted 01-01-2007 10:14 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Veeeeeeeel te vroeg wakker. Nu is dat op zich niet erg, maar ik ben nog niet nuchter en kan dus niet naar huis rijden


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-01-2007 10:16 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

moeje nie zo veul zoep'n


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


renYek
Usericon van renYek
Posted 01-01-2007 10:17 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Hehe, zit wat in he. Ennieweej, gisteren lekker gegeten, bietje vuurwerk afgestoken en toen zwolle in gegaan


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-01-2007 10:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ow ik zat lekker thuis in Zwolle


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


renYek
Usericon van renYek
Posted 01-01-2007 10:29 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

belachelijk dat jij in zwolle woont! Ik dacht dat mijn broer daar alleen woonde


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-01-2007 10:34 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2007 10:07 schreef Slechtheid het volgende:

Heerlijk liggen pitten.

Ga ik volgend jaar ook maar weer invoeren met Alt und Neu... heb nu een paar jaar achtereen krampachtig geprobeerd iets van 'het feest' mee te pikken en het is geen succes.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-01-2007 10:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2007 10:29 schreef renYek het volgende:
belachelijk dat jij in zwolle woont! Ik dacht dat mijn broer daar alleen woonde


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-01-2007 11:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

- Salade van gegrillde aubergine, linzen en gegratineerde geitenkaas met honingdressing op een bedje van rucola
- Versgemaakte pasta met versgemaakte pesto
- Lamsbout gevuld met o.a. pancetta, olijven en heeeeeel veeeeeel munt, oregano etc., op een bed van in rode wijn gesmoorde aardappelen met rozemarijnknoflooketcetera
- Daarbij kort geroerbakte groenten als broccoli en wilde spinazie die een treatment hebben gekregen met knoflook, citroensap, olijfolie en peper & zout
- Voor de "vegetarier" in het gezelschap was er een lap gegrillde tonijn hehe
- Als dessert een soort pudding van appel en room met daarop een soort zoete schuimlaag met o.a. geraspte citrusschil

Tering jantje dat was lekker eten, op de kop af om half twaalf klaar.

Na het vuurwerk etc. de stad in, zijn we in een of andere gruwelijke homobar terechtgekomen (veel travestieten etc.) er was ook een homo in ons gezelschap en die werd daar ziek, de arme jongen dus ik was reeds om half vijf thuis. Wel een goede jaarwisseling gehad


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 01-01-2007 11:07 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Wouw, best veel mensen hier die er geen zin in hadden...


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen