IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-01-2007 8:55 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 30 januari 2007 8:41 schreef Sdonasa het volgende:
tofu frikandellen

, niet schelden he


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 30-01-2007 9:16 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

haha dat zal wel een heel gevoelig onderwerp zijn bij sommige.


You're running in circles


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-01-2007 11:07 by Argus Profiel van Argus

quote:

Duitsland ziet af van zijn streven om het hakenkruis in de hele Europese Unie (EU) te verbieden. Berlijn reageert daarmee op protesten van vooral hindoes voor wie het hakenkruis (swastika) een heilig symbool is. Dat meldden Duitse media dinsdag.

Een Britse hindoe-leider noemde het Duitse initiatief goed gemeend, maar hij laakte het gebrek aan overleg. De swastika is al 5000 jaar een symbool van vrede. De Duitse nazidictator Hitler veranderde de betekenis in het tegendeel, aldus Ramesh Kallidai van het Britse Hindoe-forum.

De Duitse regering wilde tijdens haar huidige voorzitterschap van de EU een hakenkruisverbod bereiken als onderdeel van een EU-brede aanpak van het rechts extremisme.





quote:

De omstreden UVA-hoogleraar Gert Hekma is dit jaar betrokken bij de organisatie van de gay pride. Hekma staat bekend als voorvechter van pedoseksualiteit. In een interview met Stichting Martijn heeft hij gezegd dat het oké is om kinderen te dwingen tot seks. "Ik denk dat je kinderen moet dwingen. Kinderen zijn ook vervelende wezens, die moet je op een gegeven moment op een recht spoor zetten en dat geldt ook voor seks," aldus de hoogleraar.

Extra markant is dat er dit jaar voor het eerst een boot met kinderen in de leeftijd van 11 tot 17 jaar meevaart.



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-01-2007 11:07 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 30 januari 2007 8:41 schreef Sdonasa het volgende:
Dadelijk gaan ze nog tofu frikandellen maken omdat het gezonder is ofzo


Dan weet ik wel wie er een illegaal friko bak hol gaan vestigen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 30-01-2007 11:12 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

De omstreden UVA-hoogleraar Gert Hekma is dit jaar betrokken bij de organisatie van de gay pride. Hekma staat bekend als voorvechter van pedoseksualiteit. In een interview met Stichting Martijn heeft hij gezegd dat het oké is om kinderen te dwingen tot seks. "Ik denk dat je kinderen moet dwingen. Kinderen zijn ook vervelende wezens, die moet je op een gegeven moment op een recht spoor zetten en dat geldt ook voor seks," aldus de hoogleraar.

Extra markant is dat er dit jaar voor het eerst een boot met kinderen in de leeftijd van 11 tot 17 jaar meevaart.

--------------------------------------------------------------------------------


Je zou die kerel toch iets aan willen doen, ongeloofelijk dit..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-01-2007 11:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Godver. Die mogen ze wel even dwingen te stikken in z'n eigen uitwerpselen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2007 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heerlijk, wat is nederland toch lekker fout dwangmatig openminded.

Al die verkrachters worden gewoon verkeerd begrepen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2007 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Ombudsman laakt traagheid overheid

Uitgegeven: 30 januari 2007 11:26

DEN HAAG - Gemeenten handelen brieven van burgers vaak te traag af. Ook laten ze tussentijds vaak niet weten wat de stand van zaken is. Vooral bij de behandeling van bezwaarschriften, klachten en e-mails gaat het regelmatig mis.

Dat stelt de Nationale ombudsman, Alex Brenninkmeijer, in een rapport dat hij dinsdag in Den Haag heeft overhandigd aan de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG).

Aanvraag


Het is hem opgevallen dat gemeenten een termijn van acht weken hebben verheven tot norm om over een aanvraag te beslissen, terwijl het soms veel sneller kan. De ombudsman pleit daarom voor een kortere termijn waar dat mogelijk is.

Het lukt veel gemeenten niet om bezwaarschriften op tijd af te handelen. Ze kunnen in dat geval de betrokkene vragen om uitstel, maar van die mogelijkheid maken ze vaak geen gebruik. "De burger hoort dan gewoon niets", aldus de ombudsman.

Beslistermijn

Volgens hem bestaat er meestal geen rechtvaardiging voor overschrijding van de beslistermijn. Brenninkmeijer meent bovendien dat de huidige termijn van een jaar in fiscale bezwaarzaken veel korter kan.

De afhandeling van klaagschriften verloopt beter, al houden gemeenten burgers nog te vaak aan het lijntje als de zaak langer duurt dan gedacht.

Bellen

Gemeenten moeten klachten consequent registreren en doen er volgens de ombudsman ook goed aan klagers te bellen om hun verhaal te horen. Ook moeten gemeenten hun beloftes nakomen en zeker geen loze beloftes doen.

Bij andersoortige brieven stellen gemeenten in het algemeen dat ze met ontvangstbevestigingen werken. De Nationale ombudsman had echter een andere ervaring. Slechts 44 van de 279 aangeschreven gemeenten bevestigden de ontvangst van zijn brief en 124 gemeenten lieten helemaal niets weten, ook niet nadat ze een herinneringsbrief hadden ontvangen.

E-mails

Gemeenten verzuimen vaak ook om te reageren op e-mails, vooral als daarin een ingewikkelde vraag wordt gesteld.

Door een slechte registratie en archivering van e-mailberichten weten sommige gemeenten niet hoe het is gesteld met de afhandelingsduur. De ombudsman adviseert hen een centraal e-mailadres te gebruiken en de berichten beter te registreren en op te slaan.

Correspondentie

De rondgang langs gemeenten is een vervolg op eerder onderzoek van de ombudsman in 2003 en 2005 naar de manier waarop de rijksoverheid omgaat met correspondentie van burgers. In het eerste jaar was de conclusie dat het Rijk traag reageert.

Twee jaar later was de ombudsman beter te spreken over de klantvriendelijkheid van de rijksoverheid, al liet de afhandeling van bezwaarschriften toen nog altijd te wensen over.


Julia, werken kreng!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-01-2007 12:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 januari 2007 11:27 schreef Jenje het volgende:
Heerlijk, wat is nederland toch lekker fout dwangmatig openminded.

Al die verkrachters worden gewoon verkeerd begrepen


Waar lees je dat het overgrote deel van Nederland hier "openminded" tegenover staat?



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 30-01-2007 12:31 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

quote:
Op 30 januari 2007 11:07 schreef Argus het volgende:
Dan weet ik wel wie er een illegaal friko bak hol gaan vestigen


Dan weet ik wie daar af en toe langs komt om een echte frikandel te eten.


You're running in circles


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-01-2007 14:57 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 januari 2007 11:07 schreef Argus het volgende:
Dan weet ik wel wie er een illegaal friko bak hol gaan vestigen


Vetkot de kleffe bek is geopend voor zaken


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2007 20:04 by MMayo Profiel van MMayo

Personeel besteelt De Librije
door CASPAR VAN OIRSCHOT


ZWOLLE - Twee werknemers van sterrenrestaurant De Librije zijn op staande voet ontslagen wegens het achterover drukken van geld. Eigenaar Jonnie Boer heeft daarvan aangifte gedaan.
Eigenaren Jonnie en Thérèse Boer hebben het duo half december congé gegeven, nadat de ‘verduistering in dienstbetrekking’ aan het licht kwam. Vervolgens hebben ze aangifte gedaan bij de politie.

Volgens politiewoordvoerder Wim Dierkx is een 24-jarige verdachte inmiddels gehoord.

Dierkx: ‘De 24-jarige is destijds aangehouden en een dag in verzekering gesteld. Het proces verbaal gaat naar Justitie. De tweede verdachte moet nog gehoord worden. Dat zal binnenkort gebeuren.’ Eigenaren Jonnie en Thérèse Boer laten vanaf hun vakantie-adres op Aruba weten de hele zaak te betreuren.

De twee hebben volgens topkok Boer onafhankelijk van elkaar de onderneming bestolen. ‘Toen we onderzoek deden naar de ene, kwam ook de zaak van de andere aan het licht.’

De 24-jarige verdachte was het gezicht van de Librije-winkel aan het Meerminneplein. Hij zou gedurende langere periode tientallen duizenden euro’s hebben gestolen. ‘Echt een berg geld, supervervelend. Ik weet niet wat hem bezield heeft’, aldus Boer. De man zou alles inmiddels bekend hebben.

De tweede verdachte werkte als sommelier in het met drie Michelin-sterren gelauwerde restaurant en zou onder meer geld uit de fooienpot gestolen hebben. Boer: ‘We hebben hem ontbinding van het contract aangeboden.’ De kwestie is een klein drama voor het restaurant.

Beide verdachten werken al van jongs af aan bij De Librije. De sommelier begon ooit als bordenwasser en klom op tot een van ’s lands beste -en bekroonde- vinologen.

Volgens Jonnie Boer zijn hij, zijn vrouw en het personeel flink aangeslagen over wat er gebeurd is. Behalve woede hebben Jonnie en Thérèse ook medelijden met de ex-werknemers. ‘Het halve personeel stond hier te huilen toen ze weggehaald werden. We kennen de mensen om wie het gaat en hun familie goed. Het is erg sneu. Maar we komen er sterker uit.’

Volgens Boer wordt er volop gestolen in de horeca, ‘Een op de veertien mensen gaat wel eens in de fout. Ik houd daarom alles in de gaten.’ De bedrijfsvoering komt door de affaire niet in gevaar, stelt Boer. In verband met de kerstvakantie zijn winkel en restaurant tot respectievelijk 12 en 9 januari gesloten.





WTF, deze dief is dus een oud klasgenootje van mij van de basisschool. Bizar zeg.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-01-2007 20:11 by XXL Profiel van XXL

BEn jij pas 24???


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2007 20:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



Lekker jong nog!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-01-2007 20:20 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Nijmegen geeft voorrang aan allochtonen

NIJMEGEN - De gemeente Nijmegen gaat een portefeuille aanleggen van allochtone sollicitanten.

Bij vacante functies waarin allochtonen ondervertegenwoordigd zijn, nodigt de gemeente geschikte kandidaten uit de portefeuille eerst uit voor een gesprek, voordat de vacature bekend wordt gemaakt.

Vrouwen

Dat plan heeft het college van burgemeester en wethouders dinsdag bekendgemaakt. De gemeente wil behalve meer allochtone werknemers ook meer jongeren en ouderen aan zich binden.

Vrouwen moeten meer kans krijgen door te stromen naar hogere functies. Bij de gemeente Nijmegen werken bijna 2000 ambtenaren.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2007 20:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 januari 2007 20:15 schreef Greycloak het volgende:


Lekker jong nog!




Echt bizar, trouwens.. die gozer heeft gewoon eff 24.000 euro gejat en kwam er bijna nog goed mee weg ook.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2007 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 30 januari 2007 20:20 schreef Psychonaut het volgende:
Nijmegen geeft voorrang aan allochtonen

NIJMEGEN - De gemeente Nijmegen gaat een portefeuille aanleggen van allochtone sollicitanten.

Bij vacante functies waarin allochtonen ondervertegenwoordigd zijn, nodigt de gemeente geschikte kandidaten uit de portefeuille eerst uit voor een gesprek, voordat de vacature bekend wordt gemaakt.

Vrouwen

Dat plan heeft het college van burgemeester en wethouders dinsdag bekendgemaakt. De gemeente wil behalve meer allochtone werknemers ook meer jongeren en ouderen aan zich binden.

Vrouwen moeten meer kans krijgen door te stromen naar hogere functies. Bij de gemeente Nijmegen werken bijna 2000 ambtenaren.
Je zal een gezonde blanke kerel zijn en werk willen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2007 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Michael Jackson overweegt moslim te worden

Michael Jackson overweegt zich te bekeren tot de Islam, overtuigd dat de religie een positieve impact op zijn leven zal hebben. Dat heeft zijn broer Jermaine hem althans aangepraat, die zegt dat hij met de hulp van Allah de Britse Celebrity Big Brother heeft kunnen doorstaan. "Als ik Allah toch niet had, dan zou ik het niet overleefd hebben, en de reden daarvoor is dat hij me geconcentreerd hield, het maakte me kalm," aldus de 52-jaar oude broer.

"Michael moet een moslim worden, omdat het hem goed beschermt tegen alle beschuldigingen jegens hem, die vals zijn. Hij leest een boel boeken die ik hem gegeven heb. Ik denk dat hij er serieus over nadenkt, omdat hij veel tijd in Bahrain doorbrengt. Ik stuurde hem daarheen, zodat hij op een rustige en vredige plek kan zijn, waar men vijf keer per dag bidt. Dat is een goed iets."


lol!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-01-2007 21:01]


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2007 21:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 januari 2007 20:30 schreef Greycloak het volgende:
Je zal een gezonde blanke kerel zijn en werk willen.


Dan kom je in heel Nederland al als laatste aan de bak hoor ... hoe lammer en luier je bent hoe beter voor je carriere ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-01-2007 21:11 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Mag hij dan eindelijk legaal kleine jongetjes mee de woestijn in nemen>?


Bruce Banner


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 30-01-2007 21:12 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Hij is toch al jehova?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-01-2007 21:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 30 januari 2007 11:12 schreef Murdering Monk het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

De omstreden UVA-hoogleraar Gert Hekma is dit jaar betrokken bij de organisatie van de gay pride. Hekma staat bekend als voorvechter van pedoseksualiteit. In een interview met Stichting Martijn heeft hij gezegd dat het oké is om kinderen te dwingen tot seks. "Ik denk dat je kinderen moet dwingen. Kinderen zijn ook vervelende wezens, die moet je op een gegeven moment op een recht spoor zetten en dat geldt ook voor seks," aldus de hoogleraar.

Extra markant is dat er dit jaar voor het eerst een boot met kinderen in de leeftijd van 11 tot 17 jaar meevaart.

--------------------------------------------------------------------------------


Je zou die kerel toch iets aan willen doen, ongeloofelijk dit..



Godverdomme. Zo'n smerige kankerlijer wordt ook nog eens van ons geld betaald.

Gert Hekma --> Ovens

http://home.medewerker.uva.nl/g.hekma/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-01-2007 23:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm k had even snel even een intervieuw gelezen met deze dude maar daar kwam hij nog wel redelijk voorzichtig over en kon ik deze uitspraak er niet bij matchen. Stel dat het waar is dan zou hij best een doodstrafje van mij mogen verdienen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-01-2007 9:44 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Rotterdam wil af van 'spirituszuip-Polen'

Bron: De Telegraaf (restricted)

De gemeente Rotterdam weet niet wat het aanmoet met een overlastgevende groep spiritusdrinkende Polen. Daarom heeft men nu de hulp ingeroepen van de Poolse ambassade. De Poolse spiritusdrinkers zwerven dag en nacht door het centrum en vullen hun tijd met onder meer bedelen.

De groep wil niet op vrijwillige basis vertrekken en uitzetten uit Nederland kan ook niet zomaar, omdat het EU-burgers zijn. De groep bestaat nu uit circa 20 man die werkloos en dakloos zijn. Omdat ze te weinig geld hebben voor wodka, kopen ze goedkope spiritus. Dat bevat veel alcohol maar óók het giftige methanol. Bij veelvuldig gebruik leidt dat tot leverbeschadigingen en uiteindelijk blindheid. Eén Pool van de groep is al overleden aan het spiritusgezuip.

Een woordvoerder van de gemeente stelt: ''We zitten met deze groep in onze maag en we willen ze het liefst de stad uit hebben. Zo voorkomen we ook, dat de groep aanzwelt met nieuwe Polen. Daarom gaan we nu met de ambassade overleggen over wat ons het beste te doen staat.''

Hehe dat Poolse tuig toch altijd!
Ik ben ze nog nooit tegengekomen in Rotterdam hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 31-01-2007 9:44]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 31-01-2007 10:05 by Mikeee Profiel van Mikeee

Misschien heeft Chel nog vacatures voor chauffeurs?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen