IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-02-2007 11:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Paarden zijn overrated anygay.

edit; dus fuck 'em.

edit2;maar je mag ze niet slaan.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 08-02-2007 13:11]


Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-02-2007 12:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 februari 2007 11:57 schreef kwelgeest het volgende:
Wat ik me afvraag: Schaffelaer en Ghouliette, zijn jullie uberhaupt wel pro-democratie?

Ik krijg erg de indruk dat wanneer het democratisch proces er toe leidt dat iets andrs gebeurt dan jullie het willen zien de democratie opeens de prullenbak in kan.
Niet dat ik daarop tegen ben maar ik had jullie biede democratisch ingeschat.
Als jullie beide democratisch zijn zeur dan niet. De democratie heeft gesproken.
Voor mij is het ondertussen duidelijk dat ze niet democratisch zijn, immers hangen het 'wij weten wat goed voor U is'-concept aan. Daar is niets mis mee, maar het is niet democratisch.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-02-2007 12:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 februari 2007 12:36 schreef Misanthrope het volgende:
Voor mij is het ondertussen duidelijk dat ze niet democratisch zijn, immers hangen het 'wij weten wat goed voor U is'-concept aan. Daar is niets mis mee, maar het is niet democratisch.
Mijn punt precies. Al mag zo'n Europese grondwet van mij die de endeldarm van Barroso in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-02-2007 14:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Franse agenten vervolgd voor elektrocutie tieners

Uitgegeven: 8 februari 2007 14:27

AMSTERDAM - Twee Franse agenten worden vervolgd in verband met de dood van de twee tieners die twee jaar geleden werden geëlektrocuteerd toen ze zich op hun vlucht voor de politie in een transformatorhuisje verstopten. Dat heeft justitie donderdag bekendgemaakt.

De agenten wordt ten laste gelegd dat ze hebben verzuimd personen die in gevaar verkeerden te helpen. De dood van de tieners, op 27 oktober 2005, vormde de aanleiding tot wekenlange rellen in de arme Franse voorsteden, de banlieues. Het geweld liep destijds zo uit de hand dat de regering de noodtoestand uitriep



Wat is dit nou weer voor kanker onzin. Hoe kunnen die agenten nou ruiken dat dat uitschot zo dom is zich daarin te verstoppen. Een lintje, dat verdienen ze.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-02-2007 15:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Geloof me, dat ruik je wél.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 15:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2007 14:41 schreef kwelgeest het volgende:
De agenten wordt ten laste gelegd dat ze hebben verzuimd personen die in gevaar verkeerden te helpen.
Dat is tot daaraan toe maar hoe hadden ze dat in vredesnaam moeten doen dan? Ik kan me indenken dat als de slachtoffers een brandend gebouw binnengegaan waren of zich daar bevonden dat je wat meer tijd hebt om ze te redden dan dat je een transformatorhuis ingaat. Dat lijkt me een gevaarssituatie van ongeveer 2 seconden voordat het fataal afloopt.

Maar goed, neemt nog niet weg dat de heren gewoon kunnen worden vrijgesproken



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-02-2007 15:24 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Hebben ze daar ook een soort prins Bernard dan?
Onzin dat die agenten aangeklaagd worden.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


renYek
Usericon van renYek
Posted 08-02-2007 23:25 by renYek Profiel van renYek

http://www.nu.nl/news.jsp?n=969489&c=62&rss

Mijn dromen zijn uitgekomen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 23:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Is dat niet pas zodra het op dvd verschijnt?



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-02-2007 23:30 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Uhuh, dan komt er iets anders uit em


spelfout weggehaald...


renYek
Usericon van renYek
Posted 08-02-2007 23:30 by renYek Profiel van renYek

Das helemaal mooi hehe


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-02-2007 11:37 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 8 februari 2007 12:36 schreef Misanthrope het volgende:
Voor mij is het ondertussen duidelijk dat ze niet democratisch zijn, immers hangen het 'wij weten wat goed voor U is'-concept aan. Daar is niets mis mee, maar het is niet democratisch.

*zucht*

Laten we even de definitie voor democratie als staatsvorm van de van dale erbij pakken:

de·mo·cra·tie (de ~ (v.), ~ën)
1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen

Hier staat dus niet dat het volk stemt over elke beslissing die er genomen moet worden, maar dat het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers.

Dat is dus iets anders dan een staat waarin het volk elk detail bepaalt. Beide zijn een democratie, maar in NL geldt (gelukkig) het eerste geval. Ja, ik ben dus democratisch en ja, wij weten wel degelijk wat goed voor u is.

Zelfs puur qua definitie heb je dus ongelijk Misantroopje.


Dear dirty delightful old drunken old days


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 11:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 februari 2007 11:37 schreef Schaffelaer het volgende:
Hier staat dus niet dat het volk stemt over elke beslissing die er genomen moet worden, maar dat het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers.

Dat is dus iets anders dan een staat waarin het volk elk detail bepaalt. Beide zijn een democratie, maar in NL geldt (gelukkig) het eerste geval. Ja, ik ben dus democratisch en ja, wij weten wel degelijk wat goed voor u is.



Alleen hebben we het hier niet over een detail maar over een een verdrag van wezenlijk belang. De regering heeft in dit geval ZELF een volksraadpleging geïnitieerd. Het verwerpen van de resultaat van een dergelijke raadpleging is een gotspe en kan niet als democratisch beschouwd worden.

Nu ben ik niet per definitie een tegenstander van een grondwet, sterker nog, ik heb zelfs voor gestemd. Ik heb pragmatische redenen om er voor te zijn en principiele redenen om er tegen te zijn. Dat neemt niet weg dat het verworpen is, punt.

Het alsnog door de strot duwen van het volk omdat 'wij beter weten wat goed voor u is', is een walgelijk staaltje van minachting voor de rechten van het volk. Aldous Huxley anyone?

Het volk bestaat inderdaad in overgrote meerderheid uit domme rukkers. Het zijn helaas wel domme rukkers die bepaalde rechten hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 11:52]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-02-2007 13:14 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 9 februari 2007 11:51 schreef Chelman het volgende:
Alleen hebben we het hier niet over een detail maar over een een verdrag van wezenlijk belang. De regering heeft in dit geval ZELF een volksraadpleging geïnitieerd. Het verwerpen van de resultaat van een dergelijke raadpleging is een gotspe en kan niet als democratisch beschouwd worden.

Helemaal waar. De fout van die grondetsverwerping zat natuulrijk in het uitschrijven van dat referendum. De regering was er in zijn arrogantie zo van overtuigd dat het volk toch wel ja zou stemmen, dat ze het referendum uistschreven.

Ze hadden gerekend buiten de anti-europese sfeer die hing (en hangt) in NL, voornamelijk door de impopulaire invoering van de Euro. Ook hadden ze gerekend buiten de kracht van populistische partijen die het uiteraard makkelijker hebben iets af te schieten zonder met alternatieven te komen. Afbouwende kritiek is nou eenmaal makkelijker dan opbouwende.

Alles opgeteld een drama voor de positie van NL in europa, want de huidige nieuwe grondwetsonderhandelingen worden we er volledig buiten gelaten.


Extra ironie is dat 1 van de onderdelen van de grondwet meer bevoegdheden voor het europees parlement was, waardoor er dus meer democratie zou ontstaan.

Het volk heeft dus dubbelop tegen zichzelf gestemd als je het zo bekijkt!!


quote:
Nu ben ik niet per definitie een tegenstander van een grondwet, sterker nog, ik heb zelfs voor gestemd. Ik heb pragmatische redenen om er voor te zijn en principiele redenen om er tegen te zijn. Dat neemt niet weg dat het verworpen is, punt.

Yup, ook ik heb voorgestemd.

quote:
Het alsnog door de strot duwen van het volk omdat 'wij beter weten wat goed voor u is', is een walgelijk staaltje van minachting voor de rechten van het volk. Aldous Huxley anyone?

Ja, ze zullen nu goed moeten luisteren. Alle besluitvorming rond europa is nu extra lastig geworden.

quote:
Het volk bestaat inderdaad in overgrote meerderheid uit domme rukkers. Het zijn helaas wel domme rukkers die bepaalde rechten hebben.

Amen!


Dear dirty delightful old drunken old days


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-02-2007 13:28 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

gerucht: infernal majesty zou zich op de komende cd gaan bedienen van death metal en de thrash grotendeels de rus toegekeerd hebben..

(bron: c.o.c. drenthe)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-02-2007 14:16 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
GRONINGEN - Een 26-jarige beschonken bestuurder uit het Groningse Oosterwijtwerd heeft zichzelf in de nacht van donderdag op vrijdag onbewust op de bon geslingerd. Nadat de man zijn auto in de sloot reed, belde hij de politie om te zeggen dat hij de boel vrijdag wel zou opruimen en dat hij zeker niet gedronken had.

Toen de politie toch even een kijkje ging nemen bleken de bandensporen rechtstreeks van het café af te komen. Dit maakte de politie vrijdag bekend.

De verdachte was voor de politie makkelijk te achterhalen omdat er een slingerend voetspoor van de auto naar de voordeur van de 26-jarige man liep. Een blaastest wees uit dat hij 1,9 promille alcohol in zijn bloed had. Hierop is zijn rijbewijs ingevorderd. De auto van de verdachte is door een sleepdienst afgevoerd.



Rare jongens, die groningers


Zenial


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-02-2007 14:21 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

@zenial, dat kl0pt!



Suck my piss


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-02-2007 14:30 by Heiden Profiel van Heiden

Briljant. Inspirerend zelfs.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-02-2007 14:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Kun je in Groningse cafes geen cola krijgen?



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-02-2007 9:31 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Luipaard bijt vrouw dood in Belgische dierentuin

Uitgegeven: 12 februari 2007 06:11
Laatst gewijzigd: 12 februari 2007 08:20

OLMEN - In een dierentuin in het Belgische Olmen heeft een jachtluipaard zondagavond een vrouw doodgebeten. Het slachtoffer was na sluitingstijd de kooien van de wilde dieren binnengedrongen, zo liet de politie weten.

De vrouw was een regelmatig bezoekster van de dierentuin geweest. Over de achtergrond van het incident tast de politie vooralsnog in het duister.


Het 37-jarige slachtoffer had waarschijnlijk de sleutels van de gesloten kooien. De vrouw had zich vermoedelijk verstopt om na sluitingstijd het niet-openbare gedeelte van het park te betreden, zo schrijft het Gazet van Antwerpen.



quote:
Don't Feed The Bears

You have to prove
That you're not scared
Enter the cage
Take the dare
Screaming death
In the beast's lair
You couldn't read the signs
DON'T FEED THE BEARS

Don't go in there
You best beware

Don't feed the bears

Stupid fool
You should have known
That's some place you shouldn't go
Polar giant on you
Blood starts to flow
They belong not in a cage
But in the fucking snow

Don't go in there
You best beware

And please don't feed the fucking bears!





Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2007 9:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Echt ... zo klagen over hun imago en dan dit doen


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-02-2007 10:04 by Iskariot Profiel van Iskariot

Stewardess geschorst na seks met filmacteur

Uitgegeven: 12 februari 2007 09:48
Laatst gewijzigd: 12 februari 2007 09:52
LONDEN - Vliegmaatschappij Qantas heeft een stewardess geschorst nadat zij met acteur Ralph Fiennes op grote hoogte was betrapt in het toilet.

Zeker twee bemanningsleden zagen op een vlucht van Australië naar India in januari het stel kort na elkaar de wc verlaten. Dat was tegen de regels van het bedrijf, aldus The Sunday Telegraph maandag.

De 44-jarige ster uit The English Patient en uit Schindler's List had zich op het toilet teruggetrokken met een 38-jarige stewardess.

Deze Lisa ontkent dat ze seks hebben gehad. De Britse krant weet nog te vermelden dat de stewardess veertien jaar bij de politie heeft gewerkt en een gediplomeerd duikster is.

Altijd nuttige informatie


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-02-2007 10:24 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Paradiso beste poppodium van het jaar

Uitgegeven: 11 februari 2007 22:57

AMSTERDAM - De Amsterdamse poptempel Paradiso is het beste poppodium van 2007. Dat is zondag bekengemaakt tijdens de derde editie van de NightLiveXS Awards Ceremony.

Je ziet hetzelfde voor de helft van het geld in Vera, maar goed...

Randstedelijke arrogantie! Kom die grachtengordel eens uit paupers!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-02-2007 12:31 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 februari 2007 10:24 schreef Schaffelaer het volgende:
Je ziet hetzelfde voor de helft van het geld in Vera, maar goed...

Randstedelijke arrogantie! Kom die grachtengordel eens uit paupers!!

Die prijs (die uitgereikt is dus, niet het toegangsgeld) hangt echt niet alleen van de programmering af


Zenial


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-02-2007 13:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 februari 2007 12:31 schreef Zenial het volgende:
Die prijs (die uitgereikt is dus, niet het toegangsgeld) hangt echt niet alleen van de programmering af
Ook niet van het geluid blijkbaar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen