IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-03-2007 13:47 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wij zijn hier nu eenmaal vrij relaxed. Dan gebeurt dat.


Bruce Banner


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-03-2007 13:49 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 4 maart 2007 13:46 schreef Misanthrope het volgende:
Man doet het in zijn broek na aanhouding

Een 19-jarige inwoner van Harkstede die zaterdagnacht op de Grote Markt in Groningen werd aangehouden nadat hij politieagenten te paard had uitgescholden, schrok daar zo van dat hij het in zijn broek deed. Op dat moment zat hij in de politieauto op weg naar het bureau.

De man was meegenomen in de auto, maar de agenten lieten hem gaan voordat ze het bureau hadden bereikt. ''De geur zei genoeg'', verklaarde een woordvoerder. De man zou al genoeg zijn gestraft.


Ok, dus je begaat een overtreding/misdaad, je wordt opgepakt, je plast in je broekje en je bent meteen weer vrij? Weet ik dat voor de volgende keer, een keertje je broek wassen kost minder tijd/geld/energie dan opgepakt worden door de politie.

En dan hoe je ook niet meer bekeurd te worden voor wildplassen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-03-2007 13:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 maart 2007 13:49 schreef Digerdoden het volgende:
En dan hoe je ook niet meer bekeurd te worden voor wildplassen
Verrekkes slim van dat junkske, eigenlijk!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-03-2007 13:52 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 4 maart 2007 13:50 schreef Misanthrope het volgende:
Verrekkes slim van dat junkske, eigenlijk!

Misschien had hij ook geen identiteitskaart bij zich.. Dan heeft hij al gauw bij elkaar iets van 100 euro bespaard


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-03-2007 14:25 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 4 maart 2007 13:46 schreef Misanthrope het volgende:
Man doet het in zijn broek na aanhouding

Een 19-jarige inwoner van Harkstede die zaterdagnacht op de Grote Markt in Groningen werd aangehouden nadat hij politieagenten te paard had uitgescholden, schrok daar zo van dat hij het in zijn broek deed. Op dat moment zat hij in de politieauto op weg naar het bureau.

De man was meegenomen in de auto, maar de agenten lieten hem gaan voordat ze het bureau hadden bereikt. ''De geur zei genoeg'', verklaarde een woordvoerder. De man zou al genoeg zijn gestraft.


Ok, dus je begaat een overtreding/misdaad, je wordt opgepakt, je plast in je broekje en je bent meteen weer vrij? Weet ik dat voor de volgende keer, een keertje je broek wassen kost minder tijd/geld/energie dan opgepakt worden door de politie.


Wie zegt plassen? Ik denk aan een grote boodschap, vooral als ik geur lees.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2007 22:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Britney probeert zich te verhangen met laken


Popzangeres Britney Spears heeft weer een zelfmoordpoging ondernomen. In de afkickkliniek waar ze verblijft, probeerde ze zich te verhangen met een laken.




Net voor de zelfmoordpoging waande ze zich nog de Antichrist. Britney schreef, volgens Britse journalisten, het getal 666 op haar voorhoofd en stootte een demonische schreeuw uit. "Ik ben de Antichrist", riep ze terwijl ze het personeel achternazat.




Familieleden en kennissen zijn erg bezorgd over het recente gedrag van Britney, schrijft News of the World. De zangeres heeft een verwarde tijd achter de rug: ze liep in en uit de afkickkliniek, viel de paparazzi aan met een paraplu , schoor zich kaal en probeerde al eens eerder zelfmoord te plegen. Nu zit ze voor een derde maal in de afkickkliniek, waar ze het al een week volhoudt.





[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-03-2007 22:04]


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-03-2007 22:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Agressieve skinheads ook altijd!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-03-2007 22:13 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 4 maart 2007 22:09 schreef Gemene Lepel het volgende:
Agressieve skinheads ook altijd!

Straks gaat ze nog rondroepen dat ze Adolfje is
Maar dat kan toch helemaal niet! Britney is geen man, toch?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-03-2007 22:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat is de antichrist eigenlijk? Geslachtsloos?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-03-2007 22:15 by Argus Profiel van Argus

ik durf het niet te zeggen...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2007 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

1 brok lust


signature


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-03-2007 22:31 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Best sneu eigenlijk.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2007 22:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Beetje???


signature


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-03-2007 22:33 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Ik ga haar als vrouw nemen en dan zorgen dat ze zelfmoord pleegt en ik met al het geld een lui leventje kan leiden


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2007 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ze heeft kinderen..


signature


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-03-2007 22:35 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 4 maart 2007 22:34 schreef Hypnos het volgende:
ze heeft kinderen..


Zelfmoord en kinderen, ik vind het niet samengaan.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-03-2007 22:35 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 4 maart 2007 22:34 schreef Hypnos het volgende:
ze heeft kinderen..

Het schijnt in België erg normaal te zijn om ook je kinderen mee te nemen als je zelfmoord pleegt


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2007 22:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 maart 2007 22:35 schreef Wansmaak het volgende:
Zelfmoord en kinderen, ik vind het niet samengaan.


daar gaat mijn toekomst...


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2007 22:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 maart 2007 22:35 schreef Digerdoden het volgende:
Het schijnt in België erg normaal te zijn om ook je kinderen mee te nemen als je zelfmoord pleegt




signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-03-2007 11:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

In de Deense hoofdstad Kopenhagen is het in de nacht van vrijdag op zaterdag opnieuw tot straatgevechten gekomen tussen politie en linkse activisten. Volgens de politie zijn er ongeveer honderd arrestaties verricht.

Een demonstrant raakte gewond toen een illegaal maar vreedzaam straatfeest in de wijk Norrebro na middernacht uitmondde in confrontaties met de politie. Auto's werden in brand gestoken en barricades opgericht. De politie zette traangas is om de menigte uiteen te drijven. Het is de tweede nacht op rij dat het onrustig is in de stad.

Donderdag braken rellen uit na de ontruiming van het jongerencentrum Ungdomshuset dat sinds begin jaren tachtig in gebruik was bij de zogenoemde autonomen. Hierbij vielen vijf gewonden en werden 219 mensen opgepakt


Altijd fijn, dat respect voor autoriteiten en andermans bezittingen van linkse mensen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-03-2007 11:53 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 maart 2007 11:50 schreef kwelgeest het volgende:
Altijd fijn, dat respect voor autoriteiten en andermans bezittingen van linkse mensen.

In tegenstelling tot rechtse mensen?
Doe die oogkleppen eens af man


Zenial


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-03-2007 11:56 by stigma Profiel van stigma

Gewoon lachen en ja knikken Zenial.


Subtiel kamerolifantje


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-03-2007 11:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Kwelgeest heeft een soort Heiden-syndroom. Het enige wat je hoeft te doen is "Jood" door "linksert" vervangen .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-03-2007 11:59]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-03-2007 12:00 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 maart 2007 11:56 schreef stigma het volgende:
Gewoon lachen en ja knikken Zenial.

Poeh je weet niet hoe hard je gelijk hebt. Scheelt een hoop gezeik als ik dit nou eens zou onthouden


Zenial


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-03-2007 12:03 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 5 maart 2007 11:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Kwelgeest heeft een soort Heiden-syndroom. Het enige wat je hoeft te doen is "Jood" door "linksert" vervangen .


Humorkanon.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen