IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2007 20:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Tsja, waarom deze partijen het in het EU parlement onmogelijk maken? Ze zijn niet in eigen land verboden neem ik aan, dus of algemene richtlijnen voor partijen in Europa stellen, of ophouden met zeuren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-01-2007 20:44 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Student doet oneerbaar voorstel aan meisjes van tien

Delft - Een vader heeft vrijdagavond in Delft een 21-jarige beschonken student in zijn nekvel gegrepen nadat hij aan zijn dochters een oneerbaar voorstel had gedaan. Op de Spoorcingel werden de meisjes van tien door de knaap aangesproken. Hij vroeg hen 'hem te pijpen in ruil voor een telefoonkaart'.

De vader was daar niet van gediend en greep de jongen in zijn nekvel. De gealarmeerde politie kwam tussen beiden. Na een stevig gesprek, besloot de vader de zaak te laten rusten.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/41190

Godverdomme. Ga gewoon studeren, debiel!



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-01-2007 20:45 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike



Die gast heeft nog geluk dat hij niet finaal in elkaar gebeukt is door die vader.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2007 20:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 januari 2007 20:00 schreef XXL het volgende:
Zomaar een wilde gok hoor.

Zou het iets te maken hebben met de "HAWK Missile"?

Dat 1 of andere sufkut dat maar heeft vertaald naar de kreet "Haviken"?
Lijkt me geil, de Hawk is een grond-luchtraket uit de Koude Oorlog.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2007 9:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Fietsers die de populaire losse fietslampjes aan een jas of een tas bevestigen riskeren een boete. Dit meldt de Telegraaf dinsdag. Volgens het ministerie van Verkeer en Waterstaat zorgen deze lampjes voor verwarring in het verkeer en daarom mag er niet mee worden gefietst.

De knipperfunctie van de losse fietslampjes mag ook niet worden gevoerd. De boete is 20 euro. Volgens de wet is het verplicht om te fietsen met licht dat aan het ijzeren ros is bevestigd.



HAHA regeltjes-neukers FTW.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2007 9:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm prima actie, die klein kutlichtjes zijn amper te zien .. laatst weer vol in de ankers gemoeten vanwege een kutblaag die alleen zo'n klote lampje had


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2007 10:04 by Chelman Profiel van Chelman

Ik vraag me soms af: Kan een Nederlander uberhaupt zelfstandig iets doen als er geen regeltje voor opgesteld is?

Normaal functioneren lijkt uit den boze in NL.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-01-2007 10:04]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-01-2007 10:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 januari 2007 9:58 schreef Chelman het volgende:
HAHA regeltjes-neukers FTW.

Zo'n lampje heeft ook een niet-flikker stand en is zeer makkelijk aan de zadelpen te bevestigen.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 16-01-2007 10:27 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 15 januari 2007 20:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Student doet oneerbaar voorstel aan meisjes van tien

Delft - Een vader heeft vrijdagavond in Delft een 21-jarige beschonken student in zijn nekvel gegrepen nadat hij aan zijn dochters een oneerbaar voorstel had gedaan. Op de Spoorcingel werden de meisjes van tien door de knaap aangesproken. Hij vroeg hen 'hem te pijpen in ruil voor een telefoonkaart'.

De vader was daar niet van gediend en greep de jongen in zijn nekvel. De gealarmeerde politie kwam tussen beiden. Na een stevig gesprek, besloot de vader de zaak te laten rusten.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/41190

Godverdomme. Ga gewoon studeren, debiel!


wat deden die meisjes van 10 nog op straat zo laat op vrijdagavond zodat ze door een dronken gast kónden worden aangesproken?

volgens mij was die vader eerder boos dat die lummel te weinig bood. hij had namelijk om een telefoonkaart én 10 euro gevraagd.


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-01-2007 10:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 januari 2007 10:27 schreef Julia het volgende:
wat deden die meisjes van 10 nog op straat zo laat op vrijdagavond zodat ze door een dronken gast kónden worden aangesproken?

volgens mij was die vader eerder boos dat die lummel te weinig bood. hij had namelijk om een telefoonkaart én 10 euro gevraagd.
Waar staat een tijdstip vermeldt?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-01-2007 10:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@ julia: Ha ha ha...you so funny.

Gezondheidstoestand Fidel Castro ernstig'

Uitgegeven: 16 januari 2007 06:29
Laatst gewijzigd: 16 januari 2007 10:24
MADRID - De Cubaanse leider Fidel Castro ligt in ernstige toestand in een ziekenhuis vanwege complicaties die volgden op drie mislukte operaties aan zijn dikke darm. Artsen opereerden de dictator vanwege ontstoken uitstulpingen in zijn darmen, meldde het Spaanse dagblad El Pais in de dinsdageditie.

Bekijk video

De infectie leidde vervolgens tot een buikvliesontsteking, vertelden twee medici van een ziekenhuis in Madrid op basis van anonimiteit. In het hospitaal werkt een chirurg die Castro in december bezocht. Artsen schatten de toestand van de 80-jarige leider "zeer ernstig" in. Hij wordt via een infuus gevoed.

Het is voor het eerst dat details over de ziekte van Castro naar buiten komen. Officieel is niets bekend over diens gezondheidstoestand. De man die in 1959 de macht greep op het Caribische eiland is sinds 26 juli niet meer in het openbaar gezien.

Geruchten

Zijn broer Raul nam vijf dagen later de macht over. Dat voedde geruchten dat Castro zo ziek is dat hij nooit meer actief de macht zal kunnen uitoefenen op het communistische Cuba.

Raul behandelt de gezondheidstoestand van Fidel als een staatsgeheim. Over het lot van de leider doen tal van verhalen de ronde, vooral binnen de grote groep Cubaanse vluchtelingen in de Verenigde Staten.

Ontsteking

Tijdens de eerste operatie verwijderden artsen volgens El Pais een deel van de dikke darm en probeerden zij de karteldarm te verbinden met de endeldarm. Dat mislukte echter en leidde tot een nieuwe ontsteking. Een tweede operatie om de geïnfecteerde plek schoon te maken faalde ook.

Het inbrengen van een prothese tijdens de derde operatie lukte pas in tweede instantie.




[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-01-2007 10:30]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 16-01-2007 10:32 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 16 januari 2007 10:29 schreef Slechtheid het volgende:
Waar staat een tijdstip vermeldt?


er staat vrijdagavond en ik vind het nogal raar om meisjes van tien in het donker over straat te laten zwalken op plekken waar ze van dronken studenten een oneerbaar voorstel kunnen krijgen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-01-2007 10:34 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 januari 2007 10:32 schreef Julia het volgende:
er staat vrijdagavond en ik vind het nogal raar om meisjes van tien in het donker over straat te laten zwalken op plekken waar ze van dronken studenten een oneerbaar voorstel kunnen krijgen

Ja? Hoezo is dat raar? Trouwens, volgens mij is het mogelijk voor een NL jongeman om om 2000 compleet laveloos te zijn. Volgens mij is zelfs 0700 geen probleem in NL.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 16-01-2007 10:38 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 16 januari 2007 10:34 schreef Slechtheid het volgende:
Ja? Hoezo is dat raar? Trouwens, volgens mij is het mogelijk voor een NL jongeman om om 2000 compleet laveloos te zijn. Volgens mij is zelfs 0700 geen probleem in NL.


ik zou mijn dochter van 10 ook om 20:00 uur niet in het donker over straat laten gaan.
ok, niet alleen dan en hier moet haar vader er bij zijn geweest

whatever


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-01-2007 10:39 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 januari 2007 10:38 schreef Julia het volgende:
whatever
Nogal ja.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 16-01-2007 10:41 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 16 januari 2007 10:39 schreef Slechtheid het volgende:
Nogal ja.


gééf ik een keer toe dat ik fout zit is het wéér niet goed


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-01-2007 10:46 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 januari 2007 20:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Na een stevig gesprek, besloot de vader de zaak te laten rusten.


"JA, MET ZO EEN INSTELLING BLIJF JE ZWAKZINNIG"


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2007 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 januari 2007 10:04 schreef Chelman het volgende:
Ik vraag me soms af: Kan een Nederlander uberhaupt zelfstandig iets doen als er geen regeltje voor opgesteld is?

Normaal functioneren lijkt uit den boze in NL.
Je bedoelt de fietsers neem ik aan? De nederlander is inventief en zoekt graag de mazen van de wet op.

In sommige situaties is dat wenselijk, andere niet ..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 11:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 10:23 schreef Slechtheid het volgende:
Zo'n lampje heeft ook een niet-flikker stand en is zeer makkelijk aan de zadelpen te bevestigen.
Als mijn vriendin bij mij achterop m'n fiets zit dan zit zij voor de zadelpen. Dan plug ik 't lampje aan haar jas zodat de lamp zichtbaar is. Dat mag dus blijkbaar niet van onze bemoeizuchtige overheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2007 12:00 by Mark Profiel van Mark

Nee, want als je per ongeluk je vriendin verliest (kuiltje in de weg of zo) dan heb je geen achterlicht meer. Heel gevaarlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-01-2007 12:02 by Argus Profiel van Argus

Als je vriendin gaat verzitten wek je de indruk bijv. af te slaan terwijl je dat niet doet.
Hoe dan ook. Je hebt je gewoon aan de wet te houden en de meeste lcd lampjes voldoen niet.
Als jij een vriendin wilt laden mag je je lamp uberhaupt al niet op je pen bevestigen.

Maar met een beetje geluk hebben die lampjes toch al geen keurmerk en heb je een geel voorlampje en ben je toch al de lul.

http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/pagina/fietsen/uitrusting/verlichting-en-reflectoren.nl.html


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-01-2007 12:04 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 15 januari 2007 13:49 schreef Judge M. het volgende:
Vooral Hans

Best en wel allemaal maar ik heb het toch niet zo op die klimaatsveranderingen eigenlijk


Realistisch bekeken: zolang de aarde draait verandert het klimaat al. Ook Europa is tropisch geweest en heeft ijstijden gekend. Waar maken we ons dus druk over? Die klimaatverandering is de normaalste zaak van de wereld en was er volgens mij zonder industrie en auto's ook wel gekomen...


spelfout weggehaald...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-01-2007 13:14 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Van Gaal boycot Langs de Lijn

Uitgegeven: 16 januari 2007 10:54
Laatst gewijzigd: 16 januari 2007 12:03

ALKMAAR - AZ-trainer Louis van Gaal wil verslaggevers van het NOS-radioprogramma Langs de Lijn niet meer te woord staan. Dat heeft de voetbalclub afgelopen weekeinde per brief laten weten aan het sportprogramma.

Een AZ-woordvoerder zei dinsdag dat de radiostilte "het enige wapen is dat Van Gaal heeft om zijn ongenoegen te laten blijken over Langs de Lijn".


De onvrede van de voetbalcoach komt voort uit zijn moeizame relatie met een medewerker van het programma, verslaggever Andy Houtkamp.

Van Gaal is het al een tijdje niet eens met de voetbalvisie van Houtkamp en in het oudejaarsweekeinde resulteerde dat in een interview waarin de trainer boos reageerde op de vragen van de journalist. "Ik ben alleen tegen jou boos omdat je over het algemeen steeds een andere analyse hebt als ik", liet Van Gaal tijdens het vraaggesprek weten.

Bron: www.nu.nl

http://www.nu.nl/news/945942/41/Van_Gaal_boycot_Langs_de_Lijn.html

Onder aan het artikel staat de link naar het geluidsfragment, werkelijk prachtig.




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2007 13:19 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 januari 2007 12:04 schreef varanus het volgende:
Realistisch bekeken: zolang de aarde draait verandert het klimaat al. Ook Europa is tropisch geweest en heeft ijstijden gekend. Waar maken we ons dus druk over? Die klimaatverandering is de normaalste zaak van de wereld en was er volgens mij zonder industrie en auto's ook wel gekomen...



Bovendien, één flinke vulkaan-uitbarsting en je hebt zowat evenveel zooi in de lucht als een paar jaar uitstoot van een gemiddelde west-europese economie.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niks moet doen. Maar het blijft allemaal erg relatief.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-01-2007 13:25 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 16 januari 2007 12:04 schreef varanus het volgende:
Realistisch bekeken: zolang de aarde draait verandert het klimaat al. Ook Europa is tropisch geweest en heeft ijstijden gekend. Waar maken we ons dus druk over? Die klimaatverandering is de normaalste zaak van de wereld en was er volgens mij zonder industrie en auto's ook wel gekomen...


Maareh, dan loopt je Friesland ook onder water, je kan niet overal dijken bouwen van 60 meter hoog.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen