IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 13:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Bijtende drugsverslaafde weigert bloed af te staan

Uitgegeven: 16 januari 2007 12:58
Laatst gewijzigd: 16 januari 2007 12:59

UTRECHT - De 38-jarige A. van D. uit Leeuwarden die zondag een agent van de spoorwegpolitie in de vinger beet, blijft weigeren bloed af te staan. Tijdens de behandeling van het kort geding dat de agent had aangespannen, wenste Van D. dinsdag de agent zelfs de vreselijkste ziektes toe.

Van D. werd aangehouden wegens zwartrijden. Hij beet de agent dwars door diens handschoen. De advocaat van de agent , J. van Zinnicq Bergmann, citeerde uit een psychiatrisch rapport dat Van D. verslaafd is aan harddrugs.


Volgens de advocaat is het van levensbelang dat Van D. bloed afstaat om te controleren of hij aan besmettelijke ziekten lijdt.

Van D., die een verwarde indruk maakte, weigerde, ook toen rechter G. van de Burgt hem dat persoonlijk vroeg. De man zei dat hij is mishandeld door de agent. Hij schold vervolgens de agent, diens advocaat en de rechtbankpresident de huid vol.

Voorzieningenrechter Van de Burgt doet om twee uur uitspraak.



Waarom zou je geen bloed af mogen nemen van arrestanten? Zeker bij dit soort gevallen.
En stel dat de beste man aids heeft en het blijkt dat hij dat wist dan vind ik een flinke martelsessie wel op zijn plaats.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-01-2007 13:49 by Nix Profiel van Nix

Ik was ook net nu.nl aan het lezen.



[edit, wat ik eigenlijk wilde posten]

Dinsdag 16 januari 2007 - update 13:51 uur

Oud-Bergentheim: brandweer helpt bij berging varkens

De brandweer van Bergentheim en die van Hardenberg kregen vanmorgen om 11:22 uur een verzoek om assistentie uit Bergentheim.
Volgens de P2000-melding zouden er "dieren te water" zijn geraakt aan de Brinkweg.
Het bleek echter te gaan om zo'n zestig volwassen varkens, die door de roosters van de stal waren gezakt en nu in de gierkelder lagen.
Geen klein klusje dus en zeker niet ongevaarlijk, ook voor de redders !

De mest, die ongeveer 1.30 meter hoog in de kelder stond, moest eerst weggepompt worden, voor er veilig geborgen kon worden.
Hiertoe liet men en grote mestinjector aanrukken, die het niveau van de mest gelukkig snel deed dalen.
In eerste instantie werden er twee zeugen dood uit de stal gehaald, waardoor het ergste gevreesd werd voor de overlevingskansen van de rest.
Gelukkkig slaagde men er desondanks in, het merendeel van de dieren levend uit de smurrie te redden.


www.kilroy.nl voor foto's.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 16-01-2007 13:55]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2007 14:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 januari 2007 13:19 schreef Mark het volgende:
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niks moet doen. Maar het blijft allemaal erg relatief.


+1000

De effecten van de opwarming en met name de menselijke invloed daarop worden schromelijk overdreven door lobbygroepen die er zelf politiek en financieel belang bij hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-01-2007 14:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 januari 2007 14:02 schreef Chelman het volgende:
+1000

De effecten van de opwarming en met name de menselijke invloed daarop worden schromelijk overdreven door lobbygroepen die er zelf politiek en financieel belang bij hebben.
Feit blijft dat wij simpelweg nog niet weten wat onze invloed op het klimaat is. Het is daarom wel slim om na te denken of wij invloed op het klimaat uitoefenen en wat onze eventuele negatieve invloed op het klimaat zou kunnen zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-01-2007 14:08 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 16 januari 2007 14:02 schreef Chelman het volgende:
+1000

De effecten van de opwarming en met name de menselijke invloed daarop worden schromelijk overdreven door lobbygroepen die er zelf politiek en financieel belang bij hebben.


AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH.............shit.............



+1



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 14:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 14:06 schreef Misanthrope het volgende:
Feit blijft dat wij simpelweg nog niet weten wat onze invloed op het klimaat is. Het is daarom wel slim om na te denken of wij invloed op het klimaat uitoefenen en wat onze eventuele negatieve invloed op het klimaat zou kunnen zijn.
Maar het percentage klimaatverandering veroorzaakt door menselijk handelen is naar aller waarschijnlijkheid erg klein. De kans dat dat beetje net de druppel is is onwaarschijnlijk; Doch idd niet onmogelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-01-2007 14:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 januari 2007 14:09 schreef kwelgeest het volgende:
Maar het percentage klimaatverandering veroorzaakt door menselijk handelen is naar aller waarschijnlijkheid erg klein. De kans dat dat beetje net de druppel is is onwaarschijnlijk; Doch idd niet onmogelijk.
Inderdaad, niet onmogelijk. Het is simpelweg een scenario waar we rekening mee dienen te houden en niet alleen voor het klimaat, maar ook voor de gezondheid en duurzaamheid moeten we op zoek naar andere vormen van energie opwekken.

Of, waar de VVD heel hard voor pleit, KERNCENTRALES bouwen! Ik ben zó voor.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-01-2007 14:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jep. Beter dan al die smerige koolcentrales. Maar toch wel jammer dat Nederland zo klein is. Frankrijk bouwt al z'n kerncentrales mooi aan de grenzen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 14:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 14:24 schreef Misanthrope het volgende:
Inderdaad, niet onmogelijk. Het is simpelweg een scenario waar we rekening mee dienen te houden en niet alleen voor het klimaat, maar ook voor de gezondheid en duurzaamheid moeten we op zoek naar andere vormen van energie opwekken.

Of, waar de VVD heel hard voor pleit, KERNCENTRALES bouwen! Ik ben zó voor.
Niet alleen de VVD. En je bent ook niet de enige op ZM die daar heel hard voor is.

Maar omdat de menselijke oorzaak van de klimaat verandering zo onzeker, en ook onwaarschijnlijk, is ben ik van mening dat we ons niet naief moeten laten leiden door, linkse, doom-scenario predikende profeten. Maar een middenweg van economische stabiliteit, en economische stabiliteit is vooruitgang en geen stilstand, en het ontwikkelen van duurzame technieken en energie. Waarbij de economie dus te erg onder druk komt te staan en onze concurentie positie positief blijft ten opzichte van die van andere landen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 14:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 14:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jep. Beter dan al die smerige koolcentrales. Maar toch wel jammer dat Nederland zo klein is. Frankrijk bouwt al z'n kerncentrales mooi aan de grenzen .
Belgie is kleiner en heeft ook genoeg ruimte voor meerdere.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-01-2007 14:32 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 januari 2007 14:28 schreef kwelgeest het volgende:
Niet alleen de VVD. En je bent ook niet de enige op ZM die daar heel hard voor is.

Maar omdat de menselijke oorzaak van de klimaat verandering zo onzeker, en ook onwaarschijnlijk, is ben ik van mening dat we ons niet naief moeten laten leiden door, linkse, doom-scenario predikende profeten. Maar een middenweg van economische stabiliteit, en economische stabiliteit is vooruitgang en geen stilstand, en het ontwikkelen van duurzame technieken en energie. Waarbij de economie dus te erg onder druk komt te staan en onze concurentie positie positief blijft ten opzichte van die van andere landen.
Duurzame energie kost momenteel geld, dus om aan duurzame energie te komen zullen we een hippe economie moeten hebben.

En om andere landen te dwingen duurzame energie te gebruiken, zullen we de juiste pressiemiddelen nodig hebben. Een goede economie, een hip leger enz. Dat kost allemaal geld.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 14:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 14:32 schreef Misanthrope het volgende:
Duurzame energie kost momenteel geld, dus om aan duurzame energie te komen zullen we een hippe economie moeten hebben.

En om andere landen te dwingen duurzame energie te gebruiken, zullen we de juiste pressiemiddelen nodig hebben. Een goede economie, een hip leger enz. Dat kost allemaal geld.
Investeringen kosten altijd geld. Maar hoeven de concurentie-positie niet onderuit te halen. Gewoon bezuinigen op de juiste uitgaven. Ontwikkelingshulp, uitkeringen, subsidies etc.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-01-2007 14:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 januari 2007 14:34 schreef kwelgeest het volgende:
Investeringen kosten altijd geld. Maar hoeven de concurentie-positie niet onderuit te halen. Gewoon bezuinigen op de juiste uitgaven. Ontwikkelingshulp, uitkeringen, subsidies etc.
Volgens mij zitten wij vrijwel geheel op dezelfde lijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 14:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 14:34 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij zitten wij vrijwel geheel op dezelfde lijn.
Hehehe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-01-2007 15:20 by Argus Profiel van Argus

Neoconnetjes komt der maar in heur !

#####
Links-conservatieve lezers gezocht

Vrijdag rennen we natuurlijk naar de kiosk voordat het te laat is. Want dan verschijnt het historische eerste nummer van weekblad Opinio. Bedacht door journalist Jaffe Vink, betaald door zakenman Roel Pieper. En waar kennen we die Jaffe Vink ook alweer van? Kruistocht in rechtsdragende spijkerbroek, zo heette Vink bij zijn ex-werkgever Trouw. Vooral tégen moslims, tégen multiculti's en tégen viriele vriendjes van zijn dochter. En Roel "net niet" Pieper vulde zijn zakken in de ICT, werd net geen topman bij Philips, net geen minister van de LPF en net niet in elkaar geslagen door een malloot. Succes is een keuze, zeg maar. En wat voor een weekblad gaat het worden, meneer Pieper? "Een links-conservatief weekblad. Gaat zeker een succes worden, anders zou ik er niet in hebben geïnvesteerd." Pardon, links-conservatief? Dat klinkt net zo logisch als de vegetarische slager, de Iraakse reclassering, op tijd rijdende treinen, een goede column van Van Jole, een mentaal sterk Ajax of.... Meer suggesties mogen in de daarvoor bestemde panelen.
#####
En speciaal voor Jenje: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045661.html


Toppie weer


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 15:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik zit er toch half aan te denken'm maar aan te schaffen. Altijd humor.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-01-2007 15:28 by Argus Profiel van Argus

Ik denk dat heel de CU wel een abbo neemt
En Kwelgeest natuurlijk.

Hebben we direct een mooie lijst van al die linkse rakkers


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 15:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 15:28 schreef Argus het volgende:
Ik denk dat heel de CU wel een abbo neemt
En Kwelgeest natuurlijk.

Hebben we direct een mooie lijst van al die linkse rakkers
Jij mag 'm wel lezen als ik'm uit heb, hoor.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-01-2007 15:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 januari 2007 14:28 schreef kwelgeest het volgende:
Belgie is kleiner en heeft ook genoeg ruimte voor meerdere.


Ik zeg toch niet dat Nederlandte klein is?
Feit is alleen dat Frankrijk kerncentrales aan de grens bouwt omdat, mocht er dan iets fout gaan, de schade aan 't land zelf beperkt is (jaja de Fransen kunnen er wat van, ook al vroeger kernproeven ver van huis uitvoeren).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-01-2007 15:33 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 16 januari 2007 15:29 schreef kwelgeest het volgende:
Jij mag 'm wel lezen als ik'm uit heb, hoor.


Ik behoor niet tot de doelgroep


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 15:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 15:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik zeg toch niet dat Nederlandte klein is?
Feit is alleen dat Frankrijk kerncentrales aan de grens bouwt omdat, mocht er dan iets fout gaan, de schade aan 't land zelf beperkt is (jaja de Fransen kunnen er wat van, ook al vroeger kernproeven ver van huis uitvoeren).
De Fransen zijn echt achterbaks. Schrappen van onze lijst van bondgenoten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 15:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 15:33 schreef Argus het volgende:
Ik behoor niet tot de doelgroep
Ahh, wat schattig, Argus zit in de ontkenningsfase.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-01-2007 15:35 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 16 januari 2007 15:34 schreef kwelgeest het volgende:
Ahh, wat schattig, Argus zit in de ontkenningsfase.


Ga jij nou nog maar eens afgeven op links. Lekker neoconnetje.

@frankrijk ditchen:



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2007 15:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 januari 2007 15:35 schreef Argus het volgende:
Ga jij nou nog maar eens afgeven op links. Lekker neoconnetje.

@frankrijk ditchen:


Sterk, wie immer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-01-2007 15:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 16 januari 2007 15:37 schreef kwelgeest het volgende:
Sterk, wie immer.


Ja.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen