IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : toeval of lot? Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2006 16:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 16:58 schreef Schaffelaer het volgende:
LOL!!




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-12-2006 2:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nog eentje: een maat van krijgt een wagen cadeau van zijn oom omdat laatstgenoemde hem toch weg moest doen. Geen luxe bak of wat maar "het rijdt". Onlangs overlijdt de oom, maat van me rijdt naar de crematie en wil na de crematie weer naar huis rijden en de auto start niet meer.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-12-2006 6:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ach, toeval bestaat niet..



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-12-2006 9:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat hoorde ik net op de radio! Dan moet het wel waar zijn!

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAAH!

hmm


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-12-2006 10:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2006 2:02 schreef Judge M. het volgende:
Nog eentje: een maat van krijgt een wagen cadeau van zijn oom omdat laatstgenoemde hem toch weg moest doen. Geen luxe bak of wat maar "het rijdt". Onlangs overlijdt de oom, maat van me rijdt naar de crematie en wil na de crematie weer naar huis rijden en de auto start niet meer.


Puur toeval.

Oom overlijdt --> Emotioneel moment --> Auto ook nog eens stuk --> boehoe, het lijkt wel of alles tegelijk mis gaat.

Wsl blijkt bij thuiskomst de wasmachine ook nog eens stuk te zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-12-2006 15:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 augustus 2006 16:17 schreef Schaffelaer het volgende:
Dan begrijp je dat verkeerd.


Omdat het heel simpel weerlegbaar is. Als iemand zegt dat je elke tegenslag in je leven aan jezelf hebt te danken, vind ik dat niet alleen lariekoek, maar ook ronduit beledigend voor mensen die bv. met Aids worden geboren. Of uberhaupt in een kansloze omgeving leven.

Niet elke tegenslag in je leven is te danken aan jezelf, er zijn heel veel natuurlijke tegenslagen, maar je hebt wel aan jezelf te danken hoe je ermee omgaat. heb je aids zorg je dan goed voor jezelf of ga je onder een boom janken dat je het hebt en toegeven aan de situatie.


toeval betekend voor mij een betekenis die wel een reden of oorzaak heeft maar waar de kans heel klein voor is.
het zou wel kunnen dat er een lot is, en dat we niets anders kunnen dan dit leven, maar dan veranderd er weinig aan ons`leven omdat we nog steeds`dezelfde keuzes moeten maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-12-2006 20:40 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik heb een sterk geloof in het lot altijd een beetje gevaarlijk gevonden. Het kan zo snel leiden tot fatalisme lijkt me. Onder het mom van: "Alles is toch al bepaald dus waarom nog doen alsof we een keuze hebben", kan wel erg vrijheidsondermijnend en deprimerend werken. De meeste mensen hebben natuurlijk wel eens het gevoel alsof bepaalde gebeurtenissen "bedoeld" waren, maar verder dan een onbestemde aanduiding kom je dan meestal niet.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fatalisme is de realiteit, immers iedereen gaat dood.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-12-2006 11:24 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Niet iedereen leeft, die keuze maak je toch echt zelf


I am the 1%.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-12-2006 13:17 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 29 december 2006 8:25 schreef Jenje het volgende:
Fatalisme is de realiteit, immers iedereen gaat dood.


Als je het streng bekijkt heb je gelijk. Echter, fatalisme als "excuus om niets te doen" is waar ik meer op doelde.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-12-2006 13:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 13:17 schreef Phriar het volgende:
Als je het streng bekijkt heb je gelijk. Echter, fatalisme als "excuus om niets te doen" is waar ik meer op doelde.
Dat noemen wij links.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 13:18 schreef kwelgeest het volgende:
Dat noemen wij links.




Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-12-2006 9:42 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 29 december 2006 13:18 schreef kwelgeest het volgende:
Dat noemen wij links.


Jij laat ook geen kans onbenut om je eigen mening nog eens lomp te onderschrijven he?

En wie is wij trouwens? - zodat ik even kan peilen voor hoeveel mensen jij denkt te spreken.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-12-2006 10:13 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

kwijlgeest + het hele neoconservatieve bolwerk en de joodse lobby .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kleine () Donder
Usericon van Kleine () Donder
Posted 31-12-2006 2:46 by Kleine () Donder Wijzig reactieProfiel van Kleine () DonderQuote dit bericht

ik geloof zelf niet in voorbestemdheid/lot/destiny, ik ga prat op mijn zelfbeschikking en keuzemogelijkheden hoe slecht die keuzes ook mogen zijn: het resultaat blijft mijn eigen fukkin schuld


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2006 2:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat een naam


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-12-2006 2:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en nu Grote ( o )( o ) Donder nog


Je moeder.


Kleine () Donder
Usericon van Kleine () Donder
Posted 31-12-2006 2:57 by Kleine () Donder Wijzig reactieProfiel van Kleine () DonderQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2006 2:47 schreef spectre het volgende:
wat een naam


blame de blonde rockslet



(*( aaier
Usericon van (*( aaier
Posted 31-12-2006 3:01 by (*( aaier Wijzig reactieProfiel van (*( aaierQuote dit bericht



Kleine () Donder
Usericon van Kleine () Donder
Posted 31-12-2006 3:05 by Kleine () Donder Wijzig reactieProfiel van Kleine () DonderQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2006 3:01 schreef (*( aaier het volgende:



ahw how cute: speciaal een nieuw account aangemaakt!


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2006 3:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

blame de joints


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kleine () Donder
Usericon van Kleine () Donder
Posted 31-12-2006 3:14 by Kleine () Donder Wijzig reactieProfiel van Kleine () DonderQuote dit bericht

hehe

ach tussen de haakjes had nog een woord gemoeten die ik er maar uitgelaten heb.
dat het nu zo'n genante naam is geworden: blame de drank/slaapgebrek/kater.

gelukkig kan ik om mezelf lachen


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 31-12-2006 10:54 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Wij kunnen ook om jou lachen hoor, schavuitje dat je dr bent!


I am the 1%.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen