IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : fluisterwoud en grimm Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-01-2002 11:12 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 25 januari 2002 11:08 schreef Valorian666 het volgende:
tegen Arjan
ArjEn goddamnit!



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2002 11:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 11:12 schreef Vargen666 het volgende:
ArjEn goddamnit!


Hmm... (denk denk) ... ..

Ik schreef ook ArjEn, maar door een corruptie van mijn toetsenbord werd het ArjAn..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 11:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Heb 1 dekbed voor Mark en Linda, zij slapen op de 2 persoons slaapbank. En ik heb nog 1 slaapzak. Dus als alleen chris nog meekomt heb ik genoeg. Anton zal mij vanmiddag nog bellen. Dus als hij komt moet hij een slaapzak mee nemen. Een bed heb ik al wel, en 1 persoon kan op de lange bank liggen. Als ik Chris moet opbellen om te vragen of hij een slaapzak meeneemt, en Anton komt niet, sjouwt Chris voor niets met de slaapzak. En dat vind ik zielig..



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-01-2002 11:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Jij jij! Het is een grote samenzwering tegen mij! Zodat nooit iemand mijn naam goed zal hebben!



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-01-2002 11:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 25 januari 2002 11:14 schreef Cadaveria het volgende:
Als ik Chris moet opbellen om te vragen of hij een slaapzak meeneemt, en Anton komt niet, sjouwt Chris voor niets met de slaapzak. En dat vind ik zielig..

Ik denk dat je daar nu al te laat mee bent, want Chris zou zijn spulletjes (slaapzak, make-up etc) naar school meenemen, opdat hij niet naar huis hoeft en meteen weer terug naar Utrecht. Dus, hij is op dit moment al in Utrech (voor zover ik weet), op school MET een slaapzak!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 11:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ArjEn hou op daarmee! uhh is de zaal nu om 20 uur of om 21 uur open? want 21 uur schept weer meer mogelijk heden. Met oog op tassen kleding en make up

Voor de mensen die mij willen herkennen dartel ik in het rond in de buurt van die clownen van een vargen, valorian en mörke.
ik heb lange lakke new rock laarzen aan, een zwart kort rokje en een girly shirt met een adelaar er op.
quote:
Op 25 januari 2002 11:16 schreef Vargen666 het volgende:
Ik denk dat je daar nu al te laat mee bent, want Chris zou zijn spulletjes (slaapzak, make-up etc) naar school meenemen, opdat hij niet naar huis hoeft en meteen weer terug naar Utrecht. Dus, hij is op dit moment al in Utrech (voor zover ik weet), op school MET een slaapzak!
ah echt???
dan hoeft Anton dus niets mee te nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-01-2002 11:23]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 25-01-2002 20:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Als je een klein ventje met halflang krullend haar in een pyaemia shirt ziet lopen lust ie vast wel een flesje HJ *hint*


Life doesn't get much better than this!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-01-2002 15:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zo, dat was um dan. Jammer dat wij zo vroeg weg moesten waardoor ik Grimm helemaal niet meegekregen hebben. Ik was dus blij dat Fluisterwoud eerst speelde. Muzikaal dik in order dat Fluisterwoud. Beetje jammer dat VUIG ons blijkbaar wel goed genoeg vond om naar hun te komen kijken maar niet "evil" genoeg om even met ons te komen praten. Ik had hem wel even willen spreken. Maar ik klaag niet want ik heb nu dus eindelijk eens wat ZM-ers ontmoet. Jammer dat ik niet echt de tijd en gelegenheid heb gehad om echt met ze te praten. Ik heb bijvoorbeeld aan Vargen666 alleen even kunnen voorstellen. Maar met Valorian666, Cadavaria en Nachtvorst heb ik toch even kunnen praten. Vooral Morke is zeer spraakzaam en heeft duidelijk schijt aan alles. Ik kan me geen betere minister van treu voorstellen. Gaan we die groepsfoto's hier plaatsen?



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-01-2002 15:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 26 januari 2002 15:39 schreef XnegativeX het volgende:
Zo, dat was um dan. Jammer dat wij zo vroeg weg moesten waardoor ik Grimm helemaal niet meegekregen hebben. Ik was dus blij dat Fluisterwoud eerst speelde. Muzikaal dik in order dat Fluisterwoud. Beetje jammer dat VUIG ons blijkbaar wel goed genoeg vond om naar hun te komen kijken maar niet "evil" genoeg om even met ons te komen praten. Ik had hem wel even willen spreken. Maar ik klaag niet want ik heb nu dus eindelijk eens wat ZM-ers ontmoet. Jammer dat ik niet echt de tijd en gelegenheid heb gehad om echt met ze te praten. Ik heb bijvoorbeeld aan Vargen666 alleen even kunnen voorstellen. Maar met Valorian666, Cadaveria
en Nachtvorst heb ik toch even kunnen praten. Vooral Morke is zeer spraakzaam en heeft duidelijk schijt aan alles. Ik kan me geen betere minister van treu voorstellen. Gaan we die groepsfoto's hier plaatsen?




AAARRRGGGG...KUT!!! Dubbel post. Ik ben nog niet helemaal wakker.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 26-01-2002 15:42]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 26-01-2002 20:01 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

"Beetje jammer dat VUIG ons blijkbaar wel goed genoeg vond om naar hun te komen kijken maar niet "evil" genoeg om even met ons te komen praten. Ik had hem wel even willen spreken."


Waar slaat dat dan weer op?? Bedoel je dit serieus????

Verder geldt voor mij precies hetzelfde: Ik had graag de hand met jullie willen schudden (heb ik ook met enkele mensen gedaan), maar ik was VOOR het optreden VEEL te DRUK!!!

Ik weet niet of je ervaring hebt met optreden en dus weet hoe alles in zijn werk gaat???

Aangezien ik de regelneef ben bij de band, moet ik constant rennen en vliegen voor en na het optreden. Toen we aankwamen wilde ze ons al backstage de invalide plee geven??? Nou ben ik geen rockster ofzo, maar om nou met 9 man (FW & GRIMM en dan de aanhang nog niet meegerekend) in een invalide plee te proppen van 2 bij 3 gaat me iets te ver…

Na even zeuren kregen we een oefenruimte toegewezen… Bij het popfront werken ze (zoals jij vast wel weet?!?!?) met van die elektronische KANKER PASJES om de deuren open te maken…

Aangezien we voor beide bands maar 1 (?!?!?!?!) pasje kregen, werd het maar bij mij gebombardeerd, waardoor ik ook nog eens de hele avond voor portier kon spelen…

Nou goed… toen kwam de soundcheck… toen konden we effe een biertje drinken en toen moesten we (als echte blekkies) onze lippenstift en mascara op doen…

Na ons optreden moesten we eerst die bagger paint er afkrijgen en daarmee was ik pas klaar vlak voor het GRIMM optreden….

Aangezien de helft van de mensen volgens mij al weg was na FW (ik had bijvoorbeeld Mr. Haatstrijd even willen spreken en wat gerstenat achterover willen kantelen, waar was je interview?)…

Aangezien ik ook nog eens grote fan van GRIMM ben (FOR FAEN!!!) wilde ik dat ook nog even zien…



Verder denk ik dat de nodige alkohol consumptie ook parten begon te spelen was het einde allemaal nogal wazig….






Heaven, once so proud, look as it comes down


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 27-01-2002 0:16 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik moet zeggen dat het een geslaagde avond was! Hoewel ik er de volgende ochtend vroeg uit moest ( verplichtingen met MIJN band) heb ik me toch iets TE erg uitgeleeft! Ik moet zeggen dat Fluisterwoud echt helemaal te gek was (je kon mij herkennen tijdens het eigenlijke concert als een waas van rondvliegend haar). Ik ben nu zo brak als het maar kan (kater+vroeg opstaan+band rehearsals=ramp ... da's nog eens simpele maar irritante wiskunde), maar toch plezier gehad jongens! Proost!



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 27-01-2002 1:29 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik vond persoonlijk Grimm veel gaver dan fluisterwoud.
lekker op staan headbangen en het bier was er ook niet duur, viel me mee dat er voor een tent die bij 50 man al te vol zit toch nog zoveel open plaatsen waren voor het podium.
Was dat kind dat constant boe liep te roepen en om Slayer trouwens een ZM figuur? (iig triest, wel geinig dat ze ook gelijk Slayer draaiden na Grimm, had ze toch nog enige invloed)



Life doesn't get much better than this!


abysoss
Usericon van abysoss
Posted 27-01-2002 11:34 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

ik heb grimm niet gezien.......
anders kon ik de bus niet halen...


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 27-01-2002 12:01 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Ik vond fluisterwoud echt wel beter als grimm ,grimm vond ik erg kut vooral die zanger met z'n wu-tang sticker op z'n gitaar


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 27-01-2002 12:03 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 1:29 schreef H-K het volgende:

Was dat kind dat constant boe liep te roepen en om Slayer trouwens een ZM figuur? (iig triest, wel geinig dat ze ook gelijk Slayer draaiden na Grimm, had ze toch nog enige invloed)



Dat was ik


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 27-01-2002 12:11 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

"Ik vond fluisterwoud echt wel beter als grimm ,grimm vond ik erg kut vooral die zanger met z'n wu-tang sticker op z'n gitaar"

wat is daar kut aan?? dat hij dar eens ticker van op zijn gitaar had???

maakte die sticker de muziek slechter???

jezus wat een achterlijk argument..

laat me raden..
jij was zeker dat mokkel met dat NIGHTWISH shirt?


Heaven, once so proud, look as it comes down


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-01-2002 12:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

LOL

een soort zwaremetalen.com raad-je-plaatje

Moeten we afspreken als we naar concerten gaan, dat we elkaar al 'Slayer!!!!' roepend kunnen herkennen...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 27-01-2002 12:16 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 27 januari 2002 12:03 schreef witch het volgende:
Dat was ik


Ow.. dan ben je officieel tot irritant verklaart..
Tis dat je iig nog om Slayer riep


Life doesn't get much better than this!


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 27-01-2002 12:22 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 12:11 schreef VUIG het volgende:


wat is daar kut aan?? dat hij dar eens ticker van op zijn gitaar had???

maakte die sticker de muziek slechter???

jezus wat een achterlijk argument..

laat me raden..
jij was zeker dat mokkel met dat NIGHTWISH shirt?


Ja dat was ik.
Die zanger had gewoon een slechte stem , niet mijn smaak!!!!
En die sticker vond ik nergens op slaan maar dat staat los van de muziek.


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 27-01-2002 14:26 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

1 woord:

JAMMER!!!!!!!!!!!!!!!


Heaven, once so proud, look as it comes down


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-01-2002 16:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb verdomme nogsteeds een zere nek. Fluisterwoud ruled live. Hey Vuig, ik heb een ongelovelijke kut terugweg gehad, vandaar waarschijnlijk mijn kritiek van eerder. Toch zou ik je nog erg graag eens de hand willen schudden. Je kunt me trouwens moeilijk gemist hebben met mijn usericon voorop mijn T-shirt. Als jullie weer in deze buurt optreden ben ik zeker weer van de partij. Waar zijn trouwens de reacties van de andere aanwezigen? Of liggen die nog op hun rug hun roes uit te slapen? (en dan vraagt Morke mij nog waarom ik niet drink )


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-01-2002 17:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

huhh, heb nog wel wat spierpijn hier en daar../
trouwens super irritant dat gedoe naar die oefenruimtes die, want iedere x dat ik net ff lekker tegen die deur aan het hangen was moest er toch weer iemand keihard die deur open trappen..

maar ach.. ennne de invloed van mayhem dan? heb mijn longen uit mijn keelgat geschreewd om deathcrush te horen te krijgen. thnx nog fluisterwoud!!

Verder vond ik het erg gezellig, heb zelfs nog wat zwollenaren beter leren kennen ondanks dat ik daar al een jaar woon.
Enne de groepsfoto komt er binnenkort wel...

Wanneer is het volgende feestje?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


kakker
Usericon van kakker
Posted 27-01-2002 18:01 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

FEESTJE??? WHAHAHAHAHHA
Wat zielig!!


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 18:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. tjsa.... gezellig alweer hier...

FLUISTERWOUD was zeer gaaf.... Hoor nog wel eens van mensen dat wel erg simpel zou zijn enzo, maar doe het maar eens na, lekker grimmige koude live-uitstraling trouwens!
Deathcrush was inderdaad zeer leuk.. helaas wordt dit nummer wel idioot veel gecovered.. misschien beter FREEZING MOON.. maar dan moet je wel een zanger hebben met net zo'n ziekelijke stem als DEAD.. en niet anders!

GRIMM: .. Vond het wel aardig, maar niet echt gaaf ofzo.. Ik wil wel eens horen hoe het op cd / demo ? klinkt, ..

Grimm's zanger is trouwens wel een relaxed figuur, heb er voor het optreden nog een behoorlijke tijd mee geouwehoerd.. Verder nog met X_Negative_X gepraat, even met Nachtvorst en Abyssos, met Sagelinge (Fluisterwoud) , en er schenen nog wel andere ZM'ers te zijn trouwens, want op die groepsfoto was het ineens wel erg druk!

Hailz...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-01-2002 18:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 januari 2002 18:01 schreef kakker het volgende:
FEESTJE??? WHAHAHAHAHHA
Wat zielig!!


Ben jij nou zo'n eikel die vindt dat een (black)metal concert niet "leuk" mag zijn? Zo'n gast die daar maar een beetje met z'n armen over elkaar gaat staan en de bands een beetje afkraakt? Eerst in een hoekje gaan staan jezelf moed indrinken en dan een grote bek opzetten. Ik heb er bij Fluisterwoud weer genoeg gezien. Beetje beledigende dingen naar het podium roepen. Waarom ben je dan op z'n concert? Blijf dan thuis.

Ps. Kakker. Ik zeg dus niet dat jij zo iemand bent maar het zijn en blijven gasten waar ik me aan erger.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 27-01-2002 18:43]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen