IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Volgens mij klopt er iets niet meer..
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 19:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mag dicht wanneer ik de enige ben die vreemde ddingnen zient


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-01-2002 19:48 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik zie ook wel eens vreemde dingen; kun je iets specifieker zijn?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 19:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik heb net gepost bij 'Iced Earth - hoe was het' ... Maar gek genoeg is mijn post niet verschenen.. gekker nog is dat de post wel omhoog gekomen is (er staat nu 24-01-2002 achter, terwijl de laatste zichtbare post van Lord Morgoth is , van de 22ste.. weird..


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-01-2002 19:51 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

heb je niet stiekem van oma's hoestdrankje gesnoept?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-01-2002 19:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hey Vinnie, dat probleem heb ik nu ook! Ik vroeg me al af wat er aan de hand was...

je bent wel weer onsterfelijk onduidelijk met topicnaam en 1e post, trouwens


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 19:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nou ja.. ik dacht ook eerst dat het aan mijn pc lag.. heb net een foto ingescand op 1200 dpi , dat trok mijn pc niet meer toen ik hem wilde bewerken met photoshop (was veel te hoge res, 450 MB! , maar is wel gelukt nu), tegelijkertijd zat ik nog online te posten op 3 topics tegelijk, hotmailen, googlen en ik had mijn ftp-programma open staan om een andere foto te uploaden.. Toen ik op den duur Active Topics deed (na de boel weer min of meer draaiende te hebben (=photoshop afsluiten) was zo ongeveer ALLES geel vierkantjes, behalve 1 topic rood.. Nu zal dat een toevallige reactiestilte geweest zijn ofzo, maar vaak klopt dat geel/rood bij mij zowiezo niet meer zo goed, dus ik checkte toch maar of er al iemand gereageerd had op 'hoe was iced earth' en toen zag ik mijn post niet meer.. en nu ben ik gek..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 19:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 19:51 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
heb je niet stiekem van oma's hoestdrankje gesnoept?


Niet dus.. check maar na, die Hoe was iced earth post, staat in active topics vrij hoog, met daarachter 24-02-2002, als je erheen gaat zie je dat de laatste post van Morgoth is, datum 22-02-2002! ..

Wie gaat dat mysterie dan oplossen?


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-01-2002 20:14 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Het is vast god's wil, en gods wegen zijn ondoorgrondelijk dus laten we het er maar bij rusten.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-01-2002 20:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 24 januari 2002 19:59 schreef Valorian666 het volgende:
Wie gaat dat mysterie dan oplossen?
Waarschijnlijk ons aler Heer Satan.

Of Paul natuurlijk.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 20:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 20:14 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Het is vast god's wil, en gods wegen zijn ondoorgrondelijk dus laten we het er maar bij rusten.


Sure.. en als ze dat ook hadden gezegt tijdens de tweede wereldoorlog spraken we nu allemaal Duits..


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-01-2002 20:17 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

inderdaad er klopt iets niet.
de laatste poster is ook niet te zien bij dat topic.
zal vast wel weer goedkomen

http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2324&page=1

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 24-01-2002 20:33]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 20:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 20:17 schreef linknl het volgende:
inderdaad er klopt iets niet.
de laatste poster is ook niet te zien bij dat topic.
zal vast wel weer goedkomen


OPTIMIST!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-01-2002 20:19 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 20:16 schreef Valorian666 het volgende:
Sure.. en als ze dat ook hadden gezegt tijdens de tweede wereldoorlog spraken we nu allemaal Duits..

ja daarom!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2002 20:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik denk dat dit wel eens het begin van 'something big' zou kunnen zijn...

Misschien tijd om Mulder erbij te halen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-01-2002 20:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hij doet het weer...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 25-01-2002 15:36 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Tijd voor alarmfase 1?

RED ALERT, RED ALERT!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2002 15:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nog iets vreemds:

Bij het info-topic 'cd ruil handleidng' (de DICHTE dus) staat bij Lord Morgoth de datum 2030 ! ... sick ..


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-01-2002 15:43 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 25 januari 2002 15:41 schreef Valorian666 het volgende:
Nog iets vreemds:

Bij het info-topic 'cd ruil handleidng' (de DICHTE dus) staat bij Lord Morgoth de datum 2030 ! ... sick ..


Da's omdat ie altijd bovenaan zou staan slimpie...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 25-01-2002 15:43]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-01-2002 15:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 15:41 schreef Valorian666 het volgende:
Nog iets vreemds:

Bij het info-topic 'cd ruil handleidng' (de DICHTE dus) staat bij Lord Morgoth de datum 2030 ! ... sick ..


Ik ben gewoon goed

Serieus: Sharteel heeft gelijk...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 18:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 19:49 schreef Valorian666 het volgende:
Ik heb net gepost bij 'Iced Earth - hoe was het' ... Maar gek genoeg is mijn post niet verschenen.. gekker nog is dat de post wel omhoog gekomen is (er staat nu 24-01-2002 achter, terwijl de laatste zichtbare post van Lord Morgoth is , van de 22ste.. weird..


Tja ik heb dit nu dus weer,, waar zijn mijn posts gebleven???!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 0:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb soms ook het gevoel dat er iets niet klopt
soms lijkt het alsof iedereen dood is, en ik leef nog
Voor iedereen die dood wil: besef, denk na over het volgende: is je leven altijd een hel geweest, is het altijd niet fijn geweest???? Er komt weer zonneschijn als je het LEF hebt om door te gaan. Hou hoop, het komt goed! Denk niet alleen negatief al zit het leven je nog zo tegen. Er zijn positieve punten ook, zie die, let erop. Elk klein ding, al is het maar iets kan positief zijn en kan bijdragen aan een leuker leven. Geef nooit op! Kiezen voor de dood is te gemakkelijk, je word geboren om het leven mee te maken, te doorlopen. Doe dat, zoals het komt en probeer het zo goed mogelijk te doen en eruit te halen wat er in zit. Er zit meer in dan je denkt als je maar open staat voor dingen en doet wat je wilt doen! Kies en ga voor jezelf! Dat heb ik ontdekt........na een vreselijk vervelende rot periode! Er komen weer tijden dat je denkt: dacht ik toen zo?!



signature


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 26-08-2006 2:30 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen