IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Oceans Of Sadness Vorige pagina
Dieter@be
Usericon van Dieter@be
Posted 29-05-2011 13:45 by Dieter@be Wijzig reactieProfiel van Dieter@beQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2011 0:43 schreef cataclysm child het volgende:
Ben benieuwd naar die afscheidsshow.

ik heb deze week hun voorlaatste show gezien (ze speelden samen met thurisaz in de charlatan in Gent)
de show was bijzonder strak gespeeld, zowel oudere als nieuwe nummers, en ze waren terecht wel een beetje geemotioneerd.
Een van mijn favo nummers ("see the angels") was er niet bij maar staat wel op de setlist van hun laatste show als ik het goed begrepen heb Ik was vele van de titels van hun nummers vergeten, maar al bij al waren er toch veel goede nummers bij. Accepting our weakness (een ander van mijn favo's) was er ook bij bvb zou graag naar hun laatste concert gaan maarja, moet alleen nog vervoer regelen..


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-06-2013 16:02 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Tijs Vanneste heeft een nieuw muzikaal project: The Searching.
Hij is afgestapt van de metal en doet nu zijn eigen ding als singer/songwriter.
Waar hij als Oceans of Sadness wel invloed had op het gebeuren, heeft hij hier het roer in eigen handen genomen. Meer info in het The searching topic...

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4012995#r4012995


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-01-2017 22:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb zo het vermoeden dat die zanger hier iets mee te maken heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-02-2017 13:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen