IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Windows Vista Vorige pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-10-2009 20:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Normaal zo'n 1 keer per maand.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-10-2009 20:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hmm, weird. Nou heb ik natuurlijk opnieuw vista erop gezet, dus hij zal wel wat moeten inhalen, maar daarvoor was het er minimaal 1 per dag. Waarom, zeg ik je, waarom?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2009 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Donders, wat werkt windows 7 handiger, de andere indeling van de taakbalk is even wennen, maar is absoluut praktischer. Bibliotheken werkt ook als een tierelier. Daarnaast is ie gewoon sneller dan Vista.

Ik merk echt dat het luisteren naar gebruikers toegepast is.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-10-2009 12:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2009 12:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2009 20:22 schreef Jenje het volgende:
Donders, wat werkt windows 7 handiger, de andere indeling van de taakbalk is even wennen, maar is absoluut praktischer. Bibliotheken werkt ook als een tierelier. Daarnaast is ie gewoon sneller dan Vista.

Ik merk echt dat het luisteren naar gebruikers toegepast is.


Eerder goed afkijken van de concurrenten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-10-2009 13:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 12:57 schreef spectre het volgende:
Eerder goed afkijken van de concurrenten



Iedereen jat alles van elkaar, lekker boeiend.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-10-2009 14:03 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 12:57 schreef spectre het volgende:
Eerder goed afkijken van de concurrenten

Juist, net als Apple van Windows. En zo gaat dit met alle software, niet echt de moeite waard om dit te melden dus.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2009 15:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Volgens mij reageerde ik op wat Jan zei, ik vind het ook helemaal geen kwalijke zaak hoor!

Jan moet alleen niet denken dat er dingen veranderen omdat de windows-community dat aangeeft


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-10-2009 15:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ohja, dat had ik even gemist.

Maar ja, misschien vraagt de Windows-community wel om het jatten van andersmans ideeën; het hoeft elkaar niet uit te sluiten


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar zeg ik dat dan?
Ik geef wel aan dat er beter gekeken is naar gebruikerswensen, niet alleen maar ..


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2009 18:28 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nou, Windows 7 aan het installeren, ben al vanaf 16:30 bezig en hij is nog niet verder dan stap 2. Hoorde dat het bij iemand maar 20 minuten duurde.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 30-12-2009 15:30 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Bij mij was Windows 7 zo geinstalleerd en het werkt echt 1000 x fijner en sneller dan Vista. Wat is dat een waardeloos besturingssysteem zeg...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-12-2009 16:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Vanochtend was hij dan eindelijk geinstalleerd.
Merk nog niet veel verschil met Vista. Maar ik zit er nog maar een uur mee te werken.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-12-2009 20:45 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2009 18:28 schreef Nimbus het volgende:
Nou, Windows 7 aan het installeren, ben al vanaf 16:30 bezig en hij is nog niet verder dan stap 2.


quote:
Op 30 december 2009 16:17 schreef Nimbus het volgende:
Vanochtend was hij dan eindelijk geinstalleerd.


(':


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-12-2009 20:50 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Jaja, had gekozen voor een upgrade. Blijkbaar als je een verse installatie doet is het wel met een uur klaar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2009 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Upgrade gata ook rapper normaliter hoor ..

Draai het hier met behoorlijke tevredenheid


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-12-2009 20:59 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nu doet mijn vorige-knop het niet in IE.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2009 15:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

IE :')

Chrome man, Chrome


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 31-12-2009 16:00 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 14:03 schreef Creepmime het volgende:
Juist, net als Apple van Windows. En zo gaat dit met alle software, niet echt de moeite waard om dit te melden dus.
Het is andersom.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-12-2009 16:13 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2009 15:36 schreef spectre het volgende:
IE :')

Chrome man, Chrome


Die heb ik er ook opstaan, geloof al sinds dat die uit is. Werkt wel prettig dat wel. Alleen start ik die nooit op, eigenlijk uit gewoonte plus dat ik gmail notifier niet op een andere browser krijg.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 31-12-2009 16:14]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-01-2010 17:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 december 2009 15:36 schreef spectre het volgende:
IE :')

Chrome man, Chrome


Ben pas overgestapt van Firefox naar Chrome en bevalt me erg goed.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-01-2010 17:48 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Mij niet, hij liep vaker vast dan IE ooit heeft gedaan. Weer terug bij IE dus.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-01-2010 18:01 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Erg jammer, neem ik express Ultimate omdat deze een Windows XP modus heeft, blijkt dat niet te werken omdat mijn cpu geen hardwarevirtualisatie ondersteund.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen