IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Oz (De TV-serie) Vorige pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2007 22:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:37 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Twee spelers uit OZ spelen btw mee in law and Order SVU.... Ook toffe serie.


Hm, is me nooit opgevallen? Maar goed, OZ is voor mij ook al een tijdje geleden.. In ieder geval een behoorlijke tijd voordat ik L&O SVU ging volgen. Welke twee doen mee dan? Ice-T is redelijk voorspelbaar, of niet?

De dvd-box van OZ maar eens aanschaffen, wil alles nog wel een keer zien!


..."Hate can only create more hate"...


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 25-09-2007 13:36 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 22:00 schreef Immortella het volgende:
Hm, is me nooit opgevallen? Maar goed, OZ is voor mij ook al een tijdje geleden.. In ieder geval een behoorlijke tijd voordat ik L&O SVU ging volgen. Welke twee doen mee dan? Ice-T is redelijk voorspelbaar, of niet?

De dvd-box van OZ maar eens aanschaffen, wil alles nog wel een keer zien!


Ice-T speelt niet mee in OZ. In L&O hebben Elliot Stabler (die agent met vrouwelijke partner) en B.D Wong (dokter,psycholoog) ook in OZ gespeeld, resp als inmate Chris Keller en father Mukada. In oudere L&O speelt van OZ ook nog Kirk Acevedo (Miguel Alvarez) mee. Het lijkt wel n potje memory'en! (www.imdb.nl)


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 25-09-2007 13:57 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Mega coole serie! heb seizoen 1 en 2 hier liggen moet de rest nog even kopen! Evan van Biohazard speelt ook nog even in Oz en idd lui van Law&Order. Ik keek het vroeger en ben sinds tijdje bezig om de hele boxset te kopen en alles weer opnieuw te kijken. Megavet! Extreem veel geweld en erg coole statements van de criple!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen