IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Maar ja, roken zonder wiet erin is eigenlijk ontzettend zinloos. ( rooktopic) Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-07-2008 22:56 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zeker als ik net een joint gerookt had. Paranoia ftw!!1!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-07-2008 22:58 by Schaep Profiel van Schaep

Herkenbaar ja.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-07-2008 0:42 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 juli 2008 22:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Voor mij op een gegeven moment absoluut de reden om te stoppen met blowen.


Mij ervaring is dat je dat wel oplost door ff regelmatig en diep in te ademen maar wellicht werkt dat niet bij iedereen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-07-2008 11:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 4 juli 2008 22:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Voor mij op een gegeven moment absoluut de reden om te stoppen met blowen.


+1, zeker nadat ik een hartritme stoornis had gehad en aan de betablockers zat (die chemisch de hartslag laag houden..)

Anyway, gisteravond voor het eerst op een rookvrije uitgaansavond geweest. Ik heb de DJ uitgehangen bij een concert. Wat aan afgang zeg, plaatjes draaien en niet kunnen roken, dat wordt echt wennen. Of beter: stoppen met roken.

De meeste bezoekers stonden trouwens buiten te paffen en kwamen "ff snel" de bands checken, om weer naar buiten te "vluchten". De zaal was dus over het algemeen leeg, en het terras stampvol.

Had trouwens niet verwacht dat iedereen zich netjes aan het verbod zou houden, zeker na de nodige biertjes, maar er is niet gerookt binnen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-07-2008 12:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 juli 2008 0:42 schreef XXL het volgende:
Mij ervaring is dat je dat wel oplost door ff regelmatig en diep in te ademen maar wellicht werkt dat niet bij iedereen.


jup of juist wat te bewegen. En het is vooral iets tussen de oren, als je erop gaat letten wordt het erger.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-07-2008 12:26 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 5 juli 2008 0:42 schreef XXL het volgende:
Mij ervaring is dat je dat wel oplost door ff regelmatig en diep in te ademen maar wellicht werkt dat niet bij iedereen.


als ik weer zin heb in een peuk doe ik dat ook vaak, dan gaat het weg/


Suck my piss


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 17:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Directrice Lettie van Atteveld van het Ruwaard van Putten Ziekenhuis in Spijkenisse wordt met de dood bedreigd. Van Atteveld voerde eerder deze maand een rookverbod in. Roken in en rondom het ziekenhuis, inclusief de parkeerplaats en de eigen auto, is verboden.


Als Van Atteveld de 'strenge rookregels' niet snel terugdraait, zullen zij en haar man dit met de dood bekopen, zo schrijft de bedreiger. Daarnaast wordt gedreigd met het in brand steken van haar auto. De directrice is niet van plan aangifte te doen.

(SN)

Kijk, deze roker is duidelijk níet tevreden en stookt dus onrust.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-07-2008 17:36 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 juli 2008 17:04 schreef Greycloak het volgende:
(SN)



Lees jij ook nog wel eens andere media, eigenlijk? Just curious.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-07-2008 22:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 juli 2008 11:56 schreef Snaack het volgende:


De meeste bezoekers stonden trouwens buiten te paffen en kwamen "ff snel" de bands checken, om weer naar buiten te "vluchten". De zaal was dus over het algemeen leeg, en het terras stampvol.




Hm. Hier in Veenendaal is een zaaltje (de escape) waar af en toe wel wat metal te zien is. In die zaal mag al een jaar of wat niet meer gerookt worden. Ok, er staan altijd wel een man of 15 buiten te paffen, maar het overgrote deel staat toch echt wel binnen te kijken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 23:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 juli 2008 17:36 schreef Ralph Plug het volgende:
Lees jij ook nog wel eens andere media, eigenlijk? Just curious.
Eg wel, maar die brengen het zo droogjes.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-07-2008 23:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 juli 2008 17:04 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Kijk, deze roker is duidelijk níet tevreden en stookt dus onrust.


Beetje triest om te gaan bedreigen, maar ik kan altijd erg genieten van mensen die zodra ze uit hun bed mogen met hun infuus buiten staan te roken.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-07-2008 23:14]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-07-2008 22:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
De Nederlandse overheid vindt dat iedereen recht heeft op een rookvrije werkplek en heeft daarom een rookverbod in de horeca ingevoerd. Hierbij lijkt echter geen rekening gehouden te zijn met portiers.


Rookgordijn

Veel portiers van cafés en discotheken hebben dagelijks last van een rookgordijn dat voor hun ogen wordt opgetrokken. Rokers die binnen niet meer mogen roken, trekken namelijk vaak naar buiten. Dit tot ongenoegen van de portiers.

'Problemen buiten'

"Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden, het is echt verschrikkelijk", zo zegt een portier in De Stentor. "Er is door de overheid iets besloten, maar er is totaal geen rekening gehouden met de problemen buiten."

'Pijn in ogen'

"Ik heb elke avond als ik thuiskom pijn in mijn ogen. Je kunt toch ook niet aan alle mensen vragen of ze een eindje verderop gaan roken. Laatst ben ik zelf maar aan de overkant gaan staan, ik weet niet hoe lang ik dit kan volhouden", zo zegt de uitsmijter.

(SN)

Volgens dit extreemrechtse bericht lijkt er een kans te zijn dat binnenkort een hoop portiers ander werk gaan zoeken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2008 23:26 by XXL Profiel van XXL

De meeste portiers staan volgens mij toch echt binnen in het pand om aldaar ook de boel een beetje in de gaten te kunnen houden. Hier in Deventer wel iig maar het kan natuurlijk zijn dat wij het weer anders doen dan in alle andere steden van nederland.

Uiteraard begrijp ik ook wel dat dit weer enorm wordt opgeblazen door de nietrokers-castapo om buiten op straat ook een rookverbod af te dwingen.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-07-2008 23:27]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-07-2008 9:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hier staan ze buiten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2008 10:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Groningen +1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-07-2008 11:32 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ja


Suck my piss


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2008 11:55 by XXL Profiel van XXL

Lekker dan dat die gasten in weer en wind buiten moeten blijven staan.

Aan de andere kant: hadden die beveiligingsrakkers maar een vak moeten leren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-07-2008 13:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

inderdaad, dit gaat wat te ver...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-07-2008 13:14]


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 13:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Wat gaat te ver?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 14-07-2008 12:33 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Ik ben blij met het rookverbod in de horeca: Fijn uit eten kunnen zonder dat er mensen hun smaakverpestende dampen boven mijn ossenhaasje uitblazen en 's avonds na het stappen gewoon kunnen slapen zonder eerst die penetrante rooklucht uit mijn haar te moeten wassen. Ik weet het, het is niet cool om het met een verbod eens te zijn, maar schijt. Uitgaan is leuker geworden voor mij, en ik denk dat veel niet-rokers het met me eens zijn.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-07-2008 12:39 by XXL Profiel van XXL

Voor wat betreft het roken in gelegenheden waar mensen een poging te doen van een lekkere maaltijd te genieten sta ik, als vervent roker, ook volledig achter het rookverbod.


Ik vind dat echter wat anders dan een bruin cafe of een coffeshop.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 14-07-2008 12:56 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

In een coffeeshop heb ik niets te zoeken, dus dat zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten. Maar als ik uit ga dan is het om bandjes te kijken, mijn vrienden te zien of te dansen, en niet om de 'gezelligheid' van anderen in mijn haar en in mijn kleren weer mee naar huis te nemen. De rook van sigaretten irriteert mijn ogen en mijn slijmvliezen en de geur is zo penetrant dat het in mijn kussensloop blijft hangen als ik ongewassen ga slapen na een avondje kroeg. Dat vind ik niet gezellig, dat vind ik gewoon een nare bijwerking van uitgaan in een rokerige omgeving. Dus ik zeg: Hoera! En ik begrijp dat de rokers daar anders over denken, maar kom op, hoeveel moeite is het nou om effe vijf minuutjes buiten te gaan staan?

Was het verbod er niet gekomen, dan was ik er echt niet minder om gaan stappen, maar nu het er wel is merk ik dat het voor mij persoonlijk een vooruitgang is. En nogmaals, dat zullen veel niet-rokers met me eens zijn.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-07-2008 12:58 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 14 juli 2008 12:39 schreef XXL het volgende:
Voor wat betreft het roken in gelegenheden waar mensen een poging te doen van een lekkere maaltijd te genieten sta ik, als vervent roker, ook volledig achter het rookverbod.


Ik vind dat echter wat anders dan een bruin cafe of een coffeshop.


Dikke plus1; da's mijn hele probleem met het rookverbod ook.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-07-2008 13:02 by XXL Profiel van XXL

Machine brengt tabaksgeur terug in de kroeg
Uitgegeven: 11 juli 2008 11:36
Laatst gewijzigd: 11 juli 2008 11:37

GRONINGEN - Een bedrijf uit Groningen dat geurmachines verkoopt, heeft na het rookverbod in de horeca een luchtje ontwikkeld dat naar sigaretten ruikt.


De gesimuleerde tabaksgeur moet de stank van verschraald bier en zweet in horecagelegenheden verdringen, aldus Raymond Bolt van Rwin Showtechniek vrijdag.

De geur komt uit een soort ventilator die in plaats van frisse lucht verschillende aroma's een ruimte inblaast. De machine kan niet alleen de geur van sigaretten simuleren maar ook die van Havanna-sigaren.

Zweet

Volgens Bolt wordt er door horecaondernemers enthousiast gereageerd op zijn vinding. "Er is behoefte aan een geur die het zweet en andere nare luchtjes camoufleert", zegt hij.

De tabaksgeur die uit de machine komt, is niet schadelijk voor de gezondheid en de geur ervan trekt niet, zoals echte sigarettenrook, in de kleding.
(c) ANP



hehehehe


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2008 13:14 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Daar zit je gvd op te wachten, stink alsnog naar die rotzooi. Verzin dan een apparaat dat geuren neutraliseert.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen