IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Maar ja, roken zonder wiet erin is eigenlijk ontzettend zinloos. ( rooktopic) Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-04-2007 8:33 by M. Profiel van M.

quote:
Op 12 april 2007 22:19 schreef Wansmaak het volgende:
Goed zo! (niet dat hoesten dan) Vreemd, ik heb helemaal geen last van hoesten. Ook nog steeds niet gerookt, sinds 5 februari nu.

Idd, ruiken aan een asbak is een erg goeie!

Het valt me wel steeds meer op als mensen roken. Vroeger lette ik daar nooit op, nu denk ik: waarom?

Op m'n werk is in de kantine nu een rookhok. Godver, war meurt het daarbinnen. En de mensen die na en pauze eruit komen ruiken echt naar rook. Waarom is me dat in al die jaren nooit opgevallen?

Hahaha als ik dit lees denk ik echt van "no shit, Sherlock". Maar zo gaat dat ja. Mooi dat je gestopt ben met die gore rotzooi .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-04-2007 9:04 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 13 april 2007 8:20 schreef Jällö het volgende:
Idem hier!
Ik moet me soms echt inhouden om niet zo'n anti-rook zeikfiguur te worden.

De felste anti-rokers zijn ex-rokers, niet niet-rokers...

Ik kan niet wachten op het horeca-verbod, zodat ik van die schurftzooi af ben en eens normaal van mijn trappist kan genieten...


Dear dirty delightful old drunken old days


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-04-2007 9:10 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 april 2007 9:04 schreef Schaffelaer het volgende:
De felste anti-rokers zijn ex-rokers, niet niet-rokers...

Ik kan niet wachten op het horeca-verbod, zodat ik van die schurftzooi af ben en eens normaal van mijn trappist kan genieten...


Dit weekend was ik in Namen, en daar stonden dus allemaal groepjes mensen voor kroegen te roken.

Beetje jammer, eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 13-04-2007 9:10]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-04-2007 10:32 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Jammer? Wou je ook het roken op straat verbieden? Dat gaat wel ver...


Dear dirty delightful old drunken old days


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-04-2007 11:13 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 12 april 2007 22:19 schreef Wansmaak het volgende:
Goed zo! (niet dat hoesten dan) Vreemd, ik heb helemaal geen last van hoesten. Ook nog steeds niet gerookt, sinds 5 februari nu.

Idd, ruiken aan een asbak is een erg goeie!

Het valt me wel steeds meer op als mensen roken. Vroeger lette ik daar nooit op, nu denk ik: waarom?

Op m'n werk is in de kantine nu een rookhok. Godver, war meurt het daarbinnen. En de mensen die na en pauze eruit komen ruiken echt naar rook. Waarom is me dat in al die jaren nooit opgevallen?


YEah! roken=verotting Maar niet iedereen moet in een keer kappen. Anders is er geld te kort voor een helehoop dingen om ons heen.

edit; zelf gekapt sedert; 28 jan.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-04-2007 11:16]


Suck my piss


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-04-2007 11:54 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Het is uitgerekend, roken is economisch gunstig. De vele accijns kan eruit als je het opweegt tegen al die ziektekosten.

De hele longafdeling in het ziekenhuis kan er overigens in 1 klap uit als iedereen stopt met roken.
40% van alle behandelde aandoeningen in het ziekenhuis is roken-gerelateerd.


Dear dirty delightful old drunken old days


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-04-2007 12:23 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 april 2007 11:54 schreef Schaffelaer het volgende:
Het is uitgerekend, roken is economisch gunstig. De vele accijns kan eruit als je het opweegt tegen al die ziektekosten.

Dit geloof ik niet. Hoe kom je hierbij? Heb je de explosief toenemende pensioen- en AOW-uitkeringen ook in aanmerking genomen?

*edit* en het banenverlies + verlies aan bedrijvigheid in de tabaksindustrie?

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-04-2007 12:24]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 13-04-2007 12:24 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

wordt weet nou in nederland vergoed voor bepaalde patienten?



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-04-2007 12:41 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 13 april 2007 12:24 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
wordt weet nou in nederland vergoed voor bepaalde patienten?
Ja, MS-patienten.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-04-2007 12:59 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 13 april 2007 12:23 schreef M. het volgende:
Dit geloof ik niet. Hoe kom je hierbij? Heb je de explosief toenemende pensioen- en AOW-uitkeringen ook in aanmerking genomen?

*edit* en het banenverlies + verlies aan bedrijvigheid in de tabaksindustrie?

huh? Wat je noemt is toch alleen maar in het voordeel van roken? Een stuk minder pensioenuitbetalingen??


Dear dirty delightful old drunken old days


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-04-2007 13:02 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 april 2007 12:59 schreef Schaffelaer het volgende:
huh? Wat je noemt is toch alleen maar in het voordeel van roken? Een stuk minder pensioenuitbetalingen??

Oh, ik zie het nu pas hahahaha.... ik had je post precies andersom gelezen



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 13-04-2007 13:04 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ik ga binnekort ook maar een pging tot stoppen doen


Het is de lichtinval ;')


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-04-2007 13:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ach, stoppen met roken. Het is zó makkelijk...
Ik ben al zováák gestopt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-04-2007 13:59 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Het is altijd weer die die drank die het verneukt. Zodra ik 3 bier opheb begin ik peuken te bietsen. Maar dit hele jaar ben ik he-le-maal clean!


Dear dirty delightful old drunken old days


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-04-2007 14:12 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Gaaf! Net andersom hier. Als ik aan het zuupn ben, dan denk ik er helemáál niet meer aan. Maar goed ook, die ontzettend slecht en schots en scheef gedraaide sjekkies met een stuk in je kraag roken sloeg nergens op.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-04-2007 15:24 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 april 2007 10:32 schreef Schaffelaer het volgende:
Jammer? Wou je ook het roken op straat verbieden? Dat gaat wel ver...




Het punt is, voor mij zijn lekker in de kroeg zitten te drinken en ouwehoeren, onlosmakelijk verbonden met roken.
Ik vind dat gezellig. Een rokerige kroeg oogt in mijn optiek ook een stuk gezelliger dan een kroeg waarin niet gerookt mag worden.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-04-2007 15:36 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Ja, tuurlijk. Dat is alleen maar omdat je niet anders weet.

Vorige week in veenendaal naar sinister geweest en in die zaal mag je niet roken. Was ook supergezellig met bier en geen vieze rook om je heen, hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 13-04-2007 15:36]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-04-2007 15:46 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 april 2007 15:36 schreef Wansmaak het volgende:
Ja, tuurlijk. Dat is alleen maar omdat je niet anders weet.

Vorige week in veenendaal naar sinister geweest en in die zaal mag je niet roken. Was ook supergezellig met bier en geen vieze rook om je heen, hoor.


Neenee, dat is helemaal niet omdat ik niet anders weet. Ik was dit weekend nl. dus in Belgie, en heb daar wat kroegen aangedaan, en zonder rook is het gewoon minder gezellig.
Vind ik dan.

Natuurlijk kan mijn denkbeeld in deze een zekere samenhang hebben met mijn eigen rookgedrag.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


acid
Usericon van acid
Posted 13-04-2007 15:51 by acid Profiel van acid

Ben benieuwd wat voor gevolgen dat antirookbeleid in België heeft voor de omzet van die kroegen?

De locale studentenkroeg hier heeft namelijk ruim een half jaar terug roken verboden in de kroeg; gevolg was dat het aantal bezoekers met, zonder overdrijven, 70 % terugnam. Na 3 maanden mocht er dus weer vrolijk gerookt worden, en da's ook terug te zien aan het aantal bezoekers. Ik vind, als roker, een wel- en niet-rokers zone in een kroeg een prima oplossing. Maar gezien het aantal kleine kroegjes is dat ook niet erg realistisch heb ik het idee.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-04-2007 15:54 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


acid
Usericon van acid
Posted 13-04-2007 15:58 by acid Profiel van acid

Hmm, friettenten zijn toch de meest populaire uitgaansgelegenheid in België?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-04-2007 1:03 by M. Profiel van M.

Die Raspatat lult natuurlijk uit zijn sjeknek, met z'n "rook is gezellig". Rook is niet gezellig, rook stinkt.

quote:
Op 13 april 2007 15:51 schreef acid het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen dat antirookbeleid in België heeft voor de omzet van die kroegen?

De locale studentenkroeg hier heeft namelijk ruim een half jaar terug roken verboden in de kroeg; gevolg was dat het aantal bezoekers met, zonder overdrijven, 70 % terugnam. Na 3 maanden mocht er dus weer vrolijk gerookt worden, en da's ook terug te zien aan het aantal bezoekers. Ik vind, als roker, een wel- en niet-rokers zone in een kroeg een prima oplossing. Maar gezien het aantal kleine kroegjes is dat ook niet erg realistisch heb ik het idee.

Je kunt denk ik pas iets zinnigs hierover zeggen als àlle kroegen het roken zouden verbieden. Als slechts één kroeg dat doet zijn er nog honderden andere waar je wel kunt roken.

Een alternatief voor het rookverbod zou het regelen van fatsoenlijke ventilatie en luchtafzuiging zijn. Ik kom tegenwoordig wel eens in Olivier (hahaha ja leuk ja "komen in Olivier" ja haha leuk), een nieuwe kroeg in Utrecht. Die heeft een heel hoog plafond (zit in een voormalige kerk) en een goede ventilatie. Je mag er wel roken maar als je daar een paar uur bent kan je nog steeds ademhalen én je hoeft je kleren niet direct opnieuw naar de stomerij te brengen vanwege de rooklucht. Echt heerlijk, voor mij een toegevoegde waarde


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-04-2007 1:08 by Chelman Profiel van Chelman

Is dat die Belgische tent vlak bij Hoog Catharijne?

Die is fijn, ja.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-04-2007 1:15 by M. Profiel van M.

Dat is 'm idd...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-04-2007 7:50 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 14 april 2007 1:03 schreef M. het volgende:
Ik kom tegenwoordig wel eens in Olivier (hahaha ja leuk ja "komen in Olivier" ja haha leuk), een nieuwe kroeg in Utrecht.


Hahahaha, heerlijjk, komen in olivier, ja.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen