IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Refresh - probleem
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2002 16:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik weet niet of ik de enige ben die dit probleem heeft, maar tot een paar dagen geleden kon ik zonder problemen een pagina refreshen (in IE5.5 met F5 of CTRL+R). Ik deed dat vrij vaak om in een topic snel te kunnen zien of er nieuwe posts bijgekomen waren..

Als ik dat nu doe, is de layout van de pagina verziekt.. Het lijkt wel alsof hij de stylesheet o.i.d. niet meer meeneemt..

Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-01-2002 16:19 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Nee, bij mij gaat dat nog prima...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 16:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hier gaat het ook nog prima!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-01-2002 16:20 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Daar heb ik ook wel eens last van gehad (met een isdn verbinding). Sinds ik ADSL heb heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2002 16:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Aha.. Ik heb een netwerkverbinding waar ook nog eens een dikke firewall achter zit, dus wie weet...

En volgens mij heb ik er pas sinds ik IE5.5 gebruik last van, met IE5 i.i.g. nog niet.. Ik zal niet meer 'F5'-en


SQT
Usericon van SQT
Posted 26-01-2002 12:17 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Anders Rolmenu : Beeld -> vernieuwen


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen