IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : ontwikkelingshulp aan derde wereld landen... Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2006 10:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 10:03 schreef Sataniclorents het volgende:

er zijn namelijk ook nog de landen van centraal azie die ook wel ontwikkelingshulp kunnen


noem er eens een paar???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2006 10:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Noord Korea!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2006 10:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 10:47 schreef Jenje het volgende:
Noord Korea!


noordt coreja toch?? ja, of Iran!!!! of Pakistan (die hebben nog geen atoombommen genoeg)


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-05-2006 10:49 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Laten die ontwikkelingshulp toe dan?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-05-2006 10:49 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 17 mei 2006 10:49 schreef attila_de_hun het volgende:
noordt coreja toch?? ja, of Iran!!!! of Pakistan (die hebben nog geen atoombommen genoeg)

Iran en Pakistan hebben toch geen ruk meer met azie te maken?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2006 10:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 10:49 schreef Murdering Monk het volgende:
Iran en Pakistan hebben toch geen ruk meer met azie te maken?


Liggen die landen opeens in Afika dan of zo??


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-05-2006 10:57 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Nee, maar valt dat niet onder het Midden Ossten?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 17-05-2006 10:58 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Midden Oosten = Azië


don't fuck the system, change it


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2006 10:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 10:57 schreef Murdering Monk het volgende:
Nee, maar valt dat niet onder het Midden Ossten?


Mogelijk*, maar toch zeker in Azië.

* denk het niet trouwens. Dat is meer een verzameling van stinklanden zoals saoudi arabië etc.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2006 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 10:58 schreef chaoss het volgende:
Midden Oosten = Azië
Kan ook Twente zijn ...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-05-2006 10:59 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, heb altijd gedacht dat dat een apart gedeelte was, vooral omdat de verschillen tussen het Midden Oosten en Azie vrij groot zijn, nu ja, weer wat geleerd


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-05-2006 11:00 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 17 mei 2006 10:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Mogelijk*, maar toch zeker in Azië.

* denk het niet trouwens. Dat is meer een verzameling van stinklanden zoals saoudi arabië etc.


Ja, en Iran en Pakistan liggen toc h dichter bij Saoudi Arabie dan bij andere Aziatische landen?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 17-05-2006 11:01 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Saoudi Arabië ligt ook in Azië. Te weten dichtbij Israël, Palestina, Libanon, Iran en Iraq. Ja, dit zijn ook landen van het Midden Oosten (niet Twente).


don't fuck the system, change it


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2006 11:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 11:00 schreef Murdering Monk het volgende:
Ja, en Iran en Pakistan liggen toc h dichter bij Saoudi Arabie dan bij andere Aziatische landen?


met de redenatie is de hele wereld het Midden-oosten (als je telkens de rand erbij blijft optellen)

Iran is denk ik wel MO maar Pakistan niet.
Maar het blijft nog steeds Azië


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 17-05-2006 11:07 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Over het algemeen is het middenoosten het gebied in het midden van Azie waar vooral het islamitische geloof de hoofdmoot is. In de omliggende landen is het hindoeisme, grieks/russisch orthodox of boedhisme de belangrijkste godsdienst (Indonesie uitgezonderd).


don't fuck the system, change it


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 17-05-2006 11:09 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

overigens gaat daar nauwelijks ontwikkelingshulp heen, omdat de regimes daar te instabiel zijn. Datzelfde geldt voor de gebieden in Afrika. Nederland stuurt alleen geld naar gebieden waar de politieke situatie stabiel genoeg is (dus geen oorlog of dictatuur). Het enige land in het midden oosten dat hulp krijgt van Nederland is Palestina en dat meestal in de vorm van infrastructurele hulp.
Zeer verbazingwekkend is dat Israel in het verleden ook ontwikkelingshulp kreeg.


don't fuck the system, change it


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-05-2006 11:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Jammer geld, ik geef dan ook geen rode cent aan die gasten.


Against God and Government


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 17-05-2006 11:14 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

moet je stoppen met belasting betalen.


don't fuck the system, change it


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-05-2006 11:16 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Helaas gaat er inderdaad geld naar Aapfrika, maar mocht er zon knakker aan de deur komen, of er is weer zon zielige reclame op de TV, dan krijgt ie geen rode cent, ken je beter een bak bier voor kopen.


Against God and Government


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 17-05-2006 11:20 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

In sommige gevallen ben ik het met je eens. Een bak bier kopen is zo'n geval.
Ik geef toe dat ik het zinloos vind om geld te geven aan zo'n grote NGO als Novib. Ik steun liever microprojecten die aangetoond hebben zin te hebben. Bij een stichting als Novib of Care is het vaak onduidelijk waar het geld aan besteed wordt en of de projecten ook daadwerkelijk effect hebben gehad.


don't fuck the system, change it


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-05-2006 11:22 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

naja, het komt er ook op neer dat ik die lui mijn geld niet gun, ten tweede ik heb zelf amper genoeg geld.


Against God and Government


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 17-05-2006 11:24 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Dat is altijd het vervelende aan belasting. Het komt op het meest onmogelijke moment (als je dus geen geld hebt).


don't fuck the system, change it


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2006 11:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Is er wel eens een geslaagd project geweest??? Hoor altijd alleen maar jammer en huilverhalen...


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-05-2006 11:25 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Het grootste deel gaat naar de top van dat soort organisaties.. Die mensen verdienen er echt belachelijk veel mee, terwijl het eigenlijk liefdadigheidswerk hoort te zijn

Ik weiger ook om er geld in te stoppen omdat er hier je er niet zeker van bent of er wel hulp wordt geboden, volgens mij wordt 75% in nutteloze projecten gestoken


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-05-2006 11:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Net als die fratsen bij die Tsunamie toen, toen is er toch ook een bult geld verdwenen??


Against God and Government


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen