IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Honden, de enige legitieme viervoeters om thuis te houden. Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-03-2009 9:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 9:19 schreef Jenje het volgende:
Nha, ik zie het maar zo, we kunnen er in principe toch niets meer aan doen, we zorgen gewoon dat hij nu nog een leuk leventje kan leiden, zodra de lol er echt vanaf is laten we hem rustig inslapen. Voordeel van ene hond zijn is dat hij nu eigenlijk niet weet dat hij zo ziek is ..


Kut man.
Hopelijk heeft ie nog even een leuke tijd.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2009 1:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/





♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2009 9:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 9:19 schreef Jenje het volgende:
Nha, ik zie het maar zo, we kunnen er in principe toch niets meer aan doen, we zorgen gewoon dat hij nu nog een leuk leventje kan leiden, zodra de lol er echt vanaf is laten we hem rustig inslapen. Voordeel van ene hond zijn is dat hij nu eigenlijk niet weet dat hij zo ziek is ..

Vervelend om te horen/lezen, maar goed om te zien dat jullie er zo realistisch over zijn

Veel sterkte en plezier gewenst, laat dat beestje maar nog even genieten


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2009 9:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gisteren nog even naar drents/friese wold geweest om te wandelen .. na 20 minuten weer omgedraaid .. beessie trok het niet meer ..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2009 9:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat is naar, maar dat hoort er vanaf nu gewoon bij (zoals je zelf natuurlijk ook wel weet...). Wel goed dat je het blijft proberen in ieder geval, met helemaal geen beweging meer is het waarschijnlijk een stuk sneller voorbij.

Hond van m'n ouders heeft een beetje hetzelfde. Nog geen aanwijsbare grote kwalen, maar wel duidelijk minder conditie en levendigheid. Maar wel altijd nog heel mooi om te zien als hij weer eens echt opleeft en rondrent alsof hij een pup is, hehehe. Een stuk korter dan destijds, maar toch


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2009 10:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is logisch dat een oudere hond minder energie heeft hoor, betekent an sich nog niets. Drie maand geleden had ik ook niks aparts gezien bij onze hond .. kan soms erg snel gaan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-05-2009 23:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-05-2009 13:39 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Like, iew, busted!

Mijn Sjakie. (Met zijn heerlijk ego)




aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 22-05-2009 11:13 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2008 22:57 schreef Hypnos het volgende:



JACKY


wat een coole foto!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2009 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

een jack russel die jacky heet .. sjees ..


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-06-2009 14:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht


En dan doe je een poging je kamer op te ruimen, heeft het beest weer een maffe bui.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-06-2009 14:35 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2009 17:25 schreef Ziona het volgende:
Oei wat een spuuglelijk beest. Maar hij is van binnen vast heel mooi.

Kijk, dit zijn de betere exemplaren: (van mijn zus)
http://i169.photobucket.com/albums/u238/manishdra/vechten.jpg

Mooi beest!
Vrienden van me hebben huskies, qua uiterlijk heel mooi maar ze zijn me toch té wild...

Ik wil over een tijdje over een hond, maar weet nog niet wat; een Airdale terrier, zwarte Labrador, Staby of gewoon een mix-ras.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 25-06-2009 16:01 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

de onze is zojuist bevallen van 4 kerngezonde puppies... ik heb een aantal foto's kunnen schieten








bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2009 16:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Flink aan het twijfelen hier. Zojuist een puppy aangeboden gekregen voor niks, kruising Engelse bulldog met iets onbekends, maar wel een grote hond denk ik want ze waren behoorlijk aan de maat. Mijn kids en ik zijn er al uit, nu de vrouw nog om proberen te lullen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-08-2009 20:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Iemand hier nog tips om een hond het makkelijkst op ander voer over te laten gaan?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2009 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. gewoon geven?

Gaat hier meestal goed, kan zijn dat het er 1 of 2 keer uitkomt maar goed ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2009 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2009 16:14 schreef bastianus het volgende:
Flink aan het twijfelen hier. Zojuist een puppy aangeboden gekregen voor niks, kruising Engelse bulldog met iets onbekends, maar wel een grote hond denk ik want ze waren behoorlijk aan de maat. Mijn kids en ik zijn er al uit, nu de vrouw nog om proberen te lullen.
Aangeboden? Let er wel op dat de pup goed verzorgd is en door een dierenarts gechekt is op de standaard ziektes en ga bij grote honden na of de ouders HD hebben of erg gevoelig voor zijn. Anders loop je veel risico een erg bekende van de dierenarts te worden, en die zijn DUUR.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-08-2009 21:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2009 21:20 schreef Jenje het volgende:
.. gewoon geven?

Gaat hier meestal goed, kan zijn dat het er 1 of 2 keer uitkomt maar goed ..

Hmmz, mondjesmaat wat geven en langzaam naar de volle pond.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2009 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan ook, beetje afhankelijk hoe voer gericht de hond is .. die van ons vreet alles dus dat ging eigenlijk elke keer goed.


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 11-08-2009 21:31 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Gister tijdens het uitlaten van de hond lag er een stuk plastic op straat, en als je dan 20 weken oud bent en geen idee hebt wat het is, is dat soms best eng



..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-08-2009 21:47 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2009 21:26 schreef Jenje het volgende:
Kan ook, beetje afhankelijk hoe voer gericht de hond is .. die van ons vreet alles dus dat ging eigenlijk elke keer goed.

De man van het asiel vertelde ons dat na 24 uur vasten je ander voer kunt omdat de hond er maar kort gezeten heeft.
Ik zie wel, anders wordt het dweilen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-11-2009 18:09 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Plaag de hond!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-11-2009 18:11 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2009 11:54 schreef BitchSlap het volgende:
mijn logeetje:

met zn stomme kop


de naam is Beer, een tien maanden oude stepherd pub is hier vanaf afgelopen woensdag en wordt morgen weer opgehaald..weet niet of ik daar blij mee ben of dat ik het jammer vind.


Gave beesten zijn dat ja.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-11-2009 18:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2009 21:31 schreef Corpse Flakes het volgende:
Gister tijdens het uitlaten van de hond lag er een stuk plastic op straat, en als je dan 20 weken oud bent en geen idee hebt wat het is, is dat soms best eng




Leuk filmpje en zeer herkenbaar. Typisch boxergedrag.

Mooi beest ook trouwens!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-12-2009 13:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Honden eten lichaam baasje op
Uitgegeven: 17 december 2009 10:04

AMSTERDAM - De Amerikaanse politie heeft vorige week in Papillion, een voorstad van Omaha in Nebraska, twee hondjes aangetroffen die een deel van het lichaam van hun baasje hadden opgegeten.


De man was al twee weken dood, zei de politie woensdag. Hij had zelfmoord gepleegd.

De dierenbescherming van Nebraska liet weten dat de hondjes in uitstekende gezondheid verkeren.

Omdat de honden twee weken zonder water en voer hebben gezeten, is hun gedrag goed te verklaren, aldus woordvoerder Mark Langan.

Psychologische schade zullen ze niet aan het voorval overhouden, zei hij. "Ze hebben geen herinneringen zoals mensen."

© Novum



Gelukkig maken de hondjes het goed.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen