IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lifelover Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-12-2010 1:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Benieuwd naar die nieuwe plaat. Konkurs vond ik veruit hun beste plaat, dus de verwachtingen zijn groot


Faustian Spirit of the Earth


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 13-12-2010 18:06 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Maakt volgens sommige deel uit van de line-up

Graven (Audrey Sylvain) : Piano, Additional vocals

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 13-12-2010 18:12]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-12-2010 17:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

http://www.facebook.com/lifeloverofficial

Nieuw nummer te beluisteren op hun Facebook pagina. Redelijk agressief naar Lifelover normen.

edit: ik had het dus over Totus Anctus, dat andere nieuwe nr klinkt al meer als typische Lifelover.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 31-12-2010 17:29]


Faustian Spirit of the Earth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-12-2010 17:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Haha, deze topic zelf geopend! Helemaal vergeten!

Zaadband.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Northward
Usericon van Northward
Posted 31-12-2010 17:16 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mokerband nog steeds


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-12-2010 17:17 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Aanstellers idd.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 01-01-2011 14:56 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Zijn ze weer teruggevallen op een drumcomputer? Of hebben ze gewoon een zaadproducer?


Why doesn't my music get me all the chicks?


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 30-01-2011 12:01 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Nieuwe is gelekt.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-01-2011 12:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 18:44 schreef Burzum het volgende:
Wat fijn om te lezen over het wel en wee van Kim en Jan.






Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-01-2011 12:39 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2011 12:01 schreef meatgrinder het volgende:
Nieuwe is gelekt.
Zelfs voor een drumcomputer klinken de drums erg slecht, helaas.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-01-2011 12:44 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2011 14:56 schreef GrindMaster het volgende:
Zijn ze weer teruggevallen op een drumcomputer? Of hebben ze gewoon een zaadproducer?
Drumcomputer.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 30-01-2011 13:27 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ben na Erotik opgehouden met het volgen van deze kutband, het aardigheidje was er voor mij héél snel vanaf.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-01-2011 13:40 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2011 13:27 schreef Sonic Titan het volgende:
Ben na Erotik opgehouden met het volgen van deze kutband, het aardigheidje was er voor mij héél snel vanaf.
Erotik vind ik persoonlijk ook het enige goede album van de band. Pulver vond ik allerminst een zeer positieve kennismaking met de band (naast Promo 2005 dan) en Konkurs kon de stijgende lijn die ingezet was met Erotik niet voortzetten. Hetgeen eveneens geld voor de Dekadens EP.

Ik ga zometeen Sjukdom eens beluisteren maar ik denk niet dat ik er heel positief over ga zijn. In ieder geval, ik vind het veruit het zwakste project waar Kim Carlsson aan meewerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 30-01-2011 13:41]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-01-2011 14:51 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Net beluisterd. Ondanks de storende drumcomputer begint het album niet slecht. Echter, na nummer 8 begon de interesse wel weg te ebben. Het album wel afgeluisterd, maar het kan mij niet echt bekoren, maar echt slecht vind ik het (naast de drumcomputer) ook weer niet.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-01-2011 18:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Erotik vind ik dan weer veruit hun minst goede album. Konkurs daarentegen


Faustian Spirit of the Earth


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-01-2011 18:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik vind Konkurs ook sterker dan Erotik. Ik ben benieuwd naar de nieuwe.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2011 11:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2011 13:27 schreef Sonic Titan het volgende:
Ben na Erotik opgehouden met het volgen van deze kutband, het aardigheidje was er voor mij héél snel vanaf.
+1

Met Erotik had ik het grapje wel gehoord en sinds die derde release heb ik hun spul überhaupt niet meer aangeraakt.

Eerste persing van het debuut al wat waard?
:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-01-2011 11:20 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 11:09 schreef kwelgeest het volgende:
Eerste persing van het debuut al wat waard?
:')
Het is volgens mij meer 'wat de gek ervoor geeft' aangezien het niet echt een vaste waarde schijnt te hebben. Echter, op Ebay zal die zooi wel weer voor exorbitante bedragen verkocht worden :')

Heb je de CD versie (vrouw liggend in gras) of de LP versie van Pulver? Die LP kan je nog wel redelijk verkopen denk ik.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2011 11:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die eerste CD-versie waar er 'maar' 500 van, zouden, zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-01-2011 11:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, van die 1e verzie, die misprint, daar heb ik nog 10 exemplaren van liggen.... CA$H!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-01-2011 11:31 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Goatowarex heeft dat album volgens mij in twee versies uitgebracht, een tot 500 stuks gelimiteerde editie met de vrouw liggend in het gras en een 'tweede' editie met de vrouw leunend tegen een rots.

Later is het album met de cover van de 'tweede' editie opnieuw uitgebracht door Osmose en op LP door Northern Sky Productions.

In ieder geval, succes met de verkoop


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 31-01-2011 11:33 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 31 januari 2011 11:09 schreef kwelgeest het volgende:
+1

Met Erotik had ik het grapje wel gehoord en sinds die derde release heb ik hun spul überhaupt niet meer aangeraakt.

Eerste persing van het debuut al wat waard?
:')


Hm, ik heb de mijne toen voor een vrij schappelijk prijsje van € 30,- van de hand gedaan, op eBay vang je er misschien € 50,- tot € 60,- voor.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2011 11:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Veel te veel moeite.
Staat wel mooi in de kast naast m'n Alcest-collectie en de overrated Urfaust-splits. Of ik moet even op cursus bij NihilismNow; dan leveren de verkoopactiviteiten wel een rendement op.

:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-01-2011 11:40 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Alcest kopen :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-01-2011 11:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmm... goed idee Kwijlgeert!!!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen