IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : The Who Volgende pagina
broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 15-02-2007 12:28 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Iemand?
Vind ik een te gekke band die muzikaal errug invloedrijk is geweest!
Ik ben benieuwd naar jullie mening...


Herman van de bakker


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-02-2007 12:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik kan echt niet tegen de zang van Daltrey, hij heeft zo'n vervelende triller in zijn stem... En dat zorgt er weer voor dat ik dus niet naar The Who luister.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-02-2007 14:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

The Who vind ik helemaal te gek. Vooral hun werk uit de jaren '70. Mijn favoriete album is Who's Next uit 1971, maar ook Quadrophenia en Tommy zijn knallers. Ik zoek trouwens nog diverse albums op vinyl. Ik hoop dat Arrow ze alsnog boekt.


Bareuh...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 15-02-2007 15:31 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 12:49 schreef Staalman het volgende:
Ik kan echt niet tegen de zang van Daltrey, hij heeft zo'n vervelende triller in zijn stem... En dat zorgt er weer voor dat ik dus niet naar The Who luister.

tja dat kan natuurlijk altijd...
Ik heb dat eerlijk gezegd met zeppelin, de muziek is te gek tot plant begint te schreeuwen,dan haak ik af.


quote:
Op 15 februari 2007 14:26 schreef De Ulk het volgende:
Ik zoek trouwens nog diverse albums op vinyl. Ik hoop dat Arrow ze alsnog boekt.


Dat vinyl wordt nog spannend.. m'n schoonmoeder kocht die lp's in die tijd en ik mag ze hebben! Over een tijdje weet ik er meer van.
Ze komen naar nederland, dat weet je wel denk ik? Is wel gaaf hoor. Die Zak Starkey is een verdomd goede vervanger van Moon.


Herman van de bakker


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-02-2007 17:20 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Broer konijn is goed bezig op ZM! Er is btw ook een jimi hendrix topic, heb ik zelf aangemaakt, hehe.

The Who, ja, natuurlijk. Gelukkig hebben we ze nog gezien toen Entwistle nog leefde, de quadrophenia tour.

Maarre, broer konijn, jij had toch wel wat ook op lp? Who's last staat me bij, en die liveplaat die 300X opnieuw uitgebracht is met telkens wat nummers erbij...euh... live at leeds.

oftopic: Ulk, je cd is binnen, bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 15-02-2007 17:21]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


snitch
Usericon van snitch
Posted 15-02-2007 17:35 by snitch Wijzig reactieProfiel van snitchQuote dit berichthttp://www.myspace/crushingjackhammer.com

Zekers een goede band vooral in de tijden van Keith Moon!! (een van mijn favoriete drummers ooit )de betere platen vind ik altijd nog Who's Next en Who are you . en john entwistle is de laatste 5 jaar een groot gemis in deze band . maar voor Roger en pete STILL GOING STRONG!!!!

zal zaterdag toch maar even achter kaarten aan ...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-02-2007 17:36 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Nou, ik vind die nieuwe plaat van ze anders maar enorm zozo.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2007 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wie?


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2007 18:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 17:57 schreef Hypnos het volgende:
wie?


Hahahaha, ik wilde het ook net posten, wat slecht weer.

Leuke muziek!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2007 18:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 18:06 schreef Schaep het volgende:
Hahahaha, ik wilde het ook net posten, wat slecht weer.

Leuke muziek!


ik zat er al op te wachten


signature


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 15-02-2007 18:14 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 17:20 schreef Wansmaak het volgende:


Maarre, broer konijn, jij had toch wel wat ook op lp? Who's last staat me bij, en die liveplaat die 300X opnieuw uitgebracht is met telkens wat nummers erbij...euh... live at leeds.



God ja, zeer slechte gewoonte van hun. Flikker er een halve demo opname bij en de fans kunnen weer 40 eurie neerleggen voor een deluxe,exclusive,important,watdefuck box
De fans kopen het toch wel weer...


Herman van de bakker


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-02-2007 18:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

M.a.w moet ik mij dus gelukkig prijzen dat ik de stem van Daltrey niet kan waarderen, anders zou ik teveel geld aan ze uit moeten geven... Thank god!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 15-02-2007 18:19 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 18:16 schreef Staalman het volgende:
M.a.w moet ik mij dus gelukkig prijzen dat ik de stem van Daltrey niet kan waarderen, anders zou ik teveel geld aan ze uit moeten geven... Thank god!


twas het enige instrument wat ze nooit hebben gemold


Herman van de bakker


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-02-2007 19:29 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 15-02-2007 21:21 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht





Herman van de bakker


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 15-02-2007 21:30 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

wie?




Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-02-2007 23:03 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl





“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Verstappen.nl
Usericon van Verstappen.nl
Posted 15-02-2007 23:09 by Verstappen.nl Wijzig reactieProfiel van Verstappen.nlQuote dit bericht

that's not my generation


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-02-2007 23:12 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 17-02-2007 15:37 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht





Herman van de bakker


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 17-02-2007 15:42 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hehehe, *knak* zei de hals.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-02-2007 18:07 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

The Who is ook altijd 1 van mijn favorieten geweest.
Vooral Who's next.
En de DvD van the kids are allright is een must see. Ook voor niet Who fans is deze zeer goed te verteren.


Een kleine snol zit zo vol.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 17-02-2007 20:04 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2007 18:07 schreef SkinPeeleR het volgende:
The Who is ook altijd 1 van mijn favorieten geweest.
Vooral Who's next.
En de DvD van the kids are allright is een must see. Ook voor niet Who fans is deze zeer goed te verteren.


Als je Who's next gaaf vindt, zou je eens achter de opnames in the Young Vic moeten gaan. Da's de zaal waar Pete met dat lifehouse idee aan het rommelen was. Dat zijn top live-opnames van een van hun beste momenten.

Zelf vind ik Tommy toch nog steeds het beste. Als band mag je blij zijn als je zulk materiaal verspreid over 10 albums zou kunnen maken... hun deden het in 1. Acid queen, amazing journey, i'm Free, pinball wizzard, we're not gonna take it... Allemaal klassiekers naar mijn mening.

Tja die dvd is te gek. Daar kunnen we kort over zijn....


Herman van de bakker


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-02-2007 20:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Godsamme. nu ook al The Who. waar gaat het heen met zwaremetalen ?


Fuck the world and fuck you


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-02-2007 20:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Kijk, daar heb ik wat aan...

Zojuist bij bol.com de DVDs van The Kids Are Alright besteld, en gelijk ook maar de 'classic albums' DVD van Who's Next, mijn favoriete album.


Bareuh...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 17-02-2007 20:40 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2007 20:21 schreef De Ulk het volgende:
Kijk, daar heb ik wat aan...

Zojuist bij bol.com de DVDs van The Kids Are Alright besteld, en gelijk ook maar de 'classic albums' DVD van Who's Next, mijn favoriete album.



Welke kids are allright heb je gekocht? Er zijn twee versies. Die met extra's is voor de verandering wel de moeite waard hoor...


Herman van de bakker


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen