IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : klassiek Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-12-2005 20:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gelijk besteld


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2005 20:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Ik heb er die Beethoven vandaan gehaald en de gehele Wagner-cyclus. Had misschien beter het gehele componisten-package kunnen bestellen.... Misschien doe ik dat ook nog wel (dan heb ik weer een mooi verjaardagskado voor iemand).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 20:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Had ik al gezegd dat ik Beethoven hersenloos gebeuk vind?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-12-2005 20:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Altx je blijft altijd net dat ENE post te lang over een discussie doorzaniken waardoor het huilerig overkomt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2005 20:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 20:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:33 schreef Chelman het volgende:
Altx je blijft altijd net dat ENE post te lang over een discussie doorzaniken waardoor het huilerig overkomt.


Dit is een forum. Als jullie niet tegen mijn gehuil kunnen, dan heb je toch echt een probleem.

En jullie zijn degenen die mij steeds weer voer geven om over door te zaniken. Dus kap daar eens mee...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 20:36 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:32 schreef altx het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Beethoven hersenloos gebeuk vind?




Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-12-2005 20:38 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Haha, zeer grappig en van hoog niveau.

Klassiek is op z'n tijd wel leuk, we hebben hier een aantal platen van Wagner en Beethoven, best aardig zo nu en dan. Vooral na een lange werkdag!


heavy metal is the law


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 20:42 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

Ik vind puur klassiek niet echt veel aan. Het zijn wel ontzettend goeie muzikanten natuurlijk, daar heb ik het diepste respect voor. En ik vind bijvoorbeeld S&M van Metallica wel mooi, en precies om de reden dat er klassiek aan toegevoegd is, het nieuwe werk van Dimmu en RHAPSODY ook.


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 20:45 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

ik vind klassiek alleen gaaf om mee te spelen met gitaar zoals Beethovens 5e en Vivaldi's four Seasons! en verder kan ik er gewoon zonder problemen naar luisteren


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-12-2005 20:51 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 20 december 2005 20:42 schreef FabioLione het volgende:
Ik vind puur klassiek niet echt veel aan. Het zijn wel ontzettend goeie muzikanten natuurlijk, daar heb ik het diepste respect voor. En ik vind bijvoorbeeld S&M van Metallica wel mooi, en precies om de reden dat er klassiek aan toegevoegd is, het nieuwe werk van Dimmu en RHAPSODY ook.


heavy metal is the law


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 20:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:45 schreef general-vic het volgende:
ik vind klassiek alleen gaaf om mee te spelen met gitaar zoals Beethovens 5e en Vivaldi's four Seasons! en verder kan ik er gewoon zonder problemen naar luisteren


Dat doet me ergens aan denken. Ik moet nog steeds Metamorphosis van Uli Jon Roth een keer aanschaffen.

Ik krijg wel een dezer dagen Classical van Wolf Hoffmann (ex-Accept) binnen. Daar staan ook een zooi covers van klassieke werken op, waaronder In The Hall Of The Mountain King. Is best grappig voor tussendoor.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 20:53 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

[quote]Op 20 december 2005 20:51 schreef altx het volgende:
Dat doet me ergens aan denken. Ik moet nog steeds Metamorphosis van Uli Jon Roth een keer aanschaffen.
quote]
zeker doen!! errug gaaf


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 21:04 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:45 schreef general-vic het volgende:
ik vind klassiek alleen gaaf om mee te spelen met gitaar zoals Beethovens 5e en Vivaldi's four Seasons!

Goed idee!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 21:05 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:04 schreef FabioLione het volgende:
Goed idee!

pas op met vivaldi (die is erg moeilijk!) beethovens 5e is te doen


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 21:07 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:05 schreef general-vic het volgende:
pas op met vivaldi (die is erg moeilijk!) beethovens 5e is te doen
Voor mij op gitaar denk ik niet als ik erover nadenk.... misschien moet ik t maar es op toetsen oefenen (heb ik nooit zin in gehad )


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 21:08 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:07 schreef FabioLione het volgende:
Voor mij op gitaar denk ik niet als ik erover nadenk.... misschien moet ik t maar es op toetsen oefenen (heb ik nooit zin in gehad )

lijkt me ook vet op de toetsen


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 21:14 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:08 schreef general-vic het volgende:
lijkt me ook vet op de toetsen

Daar is het ook voor he Ik ben op t moment bezig met zelf stukjes verzinnen voor me powermetalband, en het uitvogelen van Finntroll - Trollhammaren (Gister even in 10 minuten Stormblast gedaan )


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 21:30 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:14 schreef FabioLione het volgende:
Daar is het ook voor he Ik ben op t moment bezig met zelf stukjes verzinnen voor me powermetalband, en het uitvogelen van Finntroll - Trollhammaren (Gister even in 10 minuten Stormblast gedaan )

die kan ik op de piano (de intro dan


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 21:33 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:30 schreef general-vic het volgende:
die kan ik op de piano (de intro dan

Ik kan m dus helemaal (+ dat tyfusmooie pianostukje aan t eind! )
Ik kan ook t 1e stukje van Trollhammaren nu al, maar t is best moeilijk...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 21:43 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:33 schreef FabioLione het volgende:
Ik kan m dus helemaal (+ dat tyfusmooie pianostukje aan t eind! )
Ik kan ook t 1e stukje van Trollhammaren nu al, maar t is best moeilijk...

die bedoelde ik trollhammaren


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 21:48 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:43 schreef general-vic het volgende:
die bedoelde ik trollhammaren

Oh ok
Wat kan je nog meer op toetsen dan?


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 22:00 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:48 schreef FabioLione het volgende:
Oh ok
Wat kan je nog meer op toetsen dan?

november rain van GN'R en trouble van coldplay


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Geef mij maar Wagner


signature


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 22:04 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 22:01 schreef Hypnos het volgende:
Geef mij maar Wagner

hun pizza's zijn inderdaad lekker


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen