IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : klassiek Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-01-2003 21:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 10:05 schreef Snagger het volgende:

En ik blijf d'r bij:


Ach, ik heb er nog nooit een lekkere ruige riff in gehoord, geen vunzige zang.... helaas.



Ik, Wil Schuurman


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 21-01-2003 22:32 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k speel zelf in een harmonie....
tijdje geleden hebben we lord of the rings gespeeld


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-01-2003 23:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Klassiek heerscht!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-01-2003 23:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Vivaldi heerscht!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-01-2003 10:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 22:32 schreef she_devil het volgende:
k speel zelf in een harmonie....
tijdje geleden hebben we lord of the rings gespeeld
Wat speel je dan?


Wisteria
Usericon van Wisteria
Posted 11-02-2003 13:36 by Wisteria Wijzig reactieProfiel van WisteriaQuote dit bericht

Ik zie de logica er wel van in. Ik luister er veel naar, maar speel bijna alleen maar klassiek. (Cello)
Zijn er meer klassieke muzikanten aanwezig?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-06-2003 18:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Kent iemand Elgar? En is het de moeite waard?


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-06-2003 12:27 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Mendelsohn


true disco chick


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-06-2003 12:28 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 22:32 schreef she_devil het volgende:
k speel zelf in een harmonie....
tijdje geleden hebben we lord of the rings gespeeld
Wat speel je dan?


true disco chick


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-06-2003 12:43 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 18:15 schreef wladimir het volgende:
Kent iemand Elgar? En is het de moeite waard?


De stukken die ik er van gehoord heb vond ik wel mooi. Vind altijd moeilijk om een omschrijving te geven voor klassieke muziek. Ik denk dat als je Vivaldi en in mindere mate Dvorak kan waarderen, dat je dit wel mooi zal vinden.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-06-2003 15:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 12:43 schreef Vlkodlak het volgende:
De stukken die ik er van gehoord heb vond ik wel mooi. Vind altijd moeilijk om een omschrijving te geven voor klassieke muziek. Ik denk dat als je Vivaldi en in mindere mate Dvorak kan waarderen, dat je dit wel mooi zal vinden.
ok, bedankt.
Van Dvorak kan ik wel waarderen, vivaldi ken ik nog niet echt.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 13:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Np: Grieg - morning mood


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 13:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

het enige klassiek stuk wat ik echt vet vind is Requiem van Mozart. Wat niet wil zeggen dat ik de rest niet kan waarderen, maar dat stukje is echt vet.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-06-2003 13:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 12 juni 2003 15:13 schreef wladimir het volgende:
ok, bedankt.
Van Dvorak kan ik wel waarderen, vivaldi ken ik nog niet echt.




Dvorak? hehe, dat is de noorse QWERTY


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 13:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 13:26 schreef Claw het volgende:
Dvorak? hehe, dat is de noorse QWERTY
Komt hij weer hoor.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 13:42 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 11 februari 2003 13:36 schreef Wisteria het volgende:
Ik zie de logica er wel van in. Ik luister er veel naar, maar speel bijna alleen maar klassiek. (Cello)
Zijn er meer klassieke muzikanten aanwezig?


Klassiek piano. Niet prof, of zo. Gewoon voor mezelf.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 18-06-2003 16:03 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 13:42 schreef Mithrandir het volgende:
Klassiek piano. Niet prof, of zo. Gewoon voor mezelf.


, ik ook ben nu begonnen aan tocatta en fuga van Bach in D groot was het dacht ik... Orgelstuk op de piano.

Rachmaninov


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 18-06-2003 16:05 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 13:45 schreef Jade het volgende:
Het eerst waar ik aan denk is Stravinsky's Le Sacre Du Printemps.


Die heb ik ook op cd binnenkort maar weer eens luisteren echt Geweldig!

Expressionistisch vooral gericht op de ritmiek


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 16:12 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 18 juni 2003 16:03 schreef NolthuarII het volgende:
, ik ook ben nu begonnen aan tocatta en fuga van Bach in D groot was het dacht ik... Orgelstuk op de piano.

Rachmaninov


Toccata en fuga is inderdaad voor kerkorgel. Vroeger ook gespeeld. Speel nu dus piano, klinkt niet echt, als ik eerlijk ben. En JA: Rachmaninov

Heb je 'Shine' ook gezien?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 19-06-2003 14:23 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 16:12 schreef Mithrandir het volgende:
Toccata en fuga is inderdaad voor kerkorgel. Vroeger ook gespeeld. Speel nu dus piano, klinkt niet echt, als ik eerlijk ben. En JA: Rachmaninov

Heb je 'Shine' ook gezien?


Mwah ik ben eraan begonnen of het ergens naar gaat klinken merk ik wel en als het niet klinkt pak ik wel een ander stuk ben ook nog met andere dingen bezig.

Ja ik heb 'Shine" gezien, wel een vermakelijke film behalve dat astrologische gedoe wat echt nergens op sloeg.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 19-06-2003 14:28 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Kent of heeft iemand hier een origineel van de Peer Gynt Verhalen uit de (ik dacht) Noorse mythologie? Kon niet veel vinden in bibliotheken en zo. Dit i.v.m. de klassieke werken van Grieg die erop gebaseerd zijn...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 14:35 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 14:23 schreef NolthuarII het volgende:
Mwah ik ben eraan begonnen of het ergens naar gaat klinken merk ik wel en als het niet klinkt pak ik wel een ander stuk ben ook nog met andere dingen bezig.

Ja ik heb 'Shine" gezien, wel een vermakelijke film behalve dat astrologische gedoe wat echt nergens op sloeg.


Tja, dat was wel een beetje jammer. Maar de rest... goed geacteerd en het 3e pianoconcert van Rachmaninov.... geweldig!!!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 16:07 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Noorse mythology - edda
Wagner - Gottendammerung ook verhalen uit de edda.

De muziek van grieg is echt geweldig!

Orgel heerscht mijn moeder speelde het en me oom speelt het nog steeds. Maar een orgel kan je moeilijk kwijt in je huiskamer (een kleine wel doch).




chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 19-06-2003 16:58 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Het enigste klassiek stuk waar ik naar het luister is Canon in D van Pachelbel. Die is echt


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 17:01 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 16:07 schreef wladimir het volgende:
Noorse mythology - edda
Wagner - Gottendammerung ook verhalen uit de edda.

De muziek van grieg is echt geweldig!

Orgel heerscht mijn moeder speelde het en me oom speelt het nog steeds. Maar een orgel kan je moeilijk kwijt in je huiskamer (een kleine wel doch).





daarom heb ik een piano in de huiskamer staan.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen