IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 01-05-2007 23:53 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

ik ben eigenlijk na stormblast n btje kwijt wat dimmu tegenwoordig doet, en wat ik hoor boeit me ook niet zo. Heb t nieuwe album al weken gedownload, zal dr eens naar luisteren van de week en n zinvollere post schrijven


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-05-2007 23:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 23:53 schreef Helnorsk het volgende:
ik ben eigenlijk na stormblast n btje kwijt wat dimmu tegenwoordig doet, en wat ik hoor boeit me ook niet zo. Heb t nieuwe album al weken gedownload, zal dr eens naar luisteren van de week en n zinvollere post schrijven

Nou graag, want dit lijkt nergens op.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-05-2007 0:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 02-05-2007 0:59 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Ik irriteer me bij de ´moderne´ Dimmu vooral aan die doodsimpele drop-D kut gitaarriffjes... Als Galder niks beter kan spelen dan dat mag ie van mij gedegradeert worden naar backing vocals want een gave black metal strot heeft ie wél (Old Man´s Child).



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-05-2007 1:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik vind wel dat hij meer en meer invloed krijgt in de muziek. Ik hoor duidelijk OMC gitaarstukken voorbijkomen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-05-2007 11:39 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Jammer ja; laat hij het daar maar fijn bij houden


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 02-05-2007 12:22 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Viel mij ook op inderdaad


Inter faeces et urinam nascimur


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2007 19:06 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 0:59 schreef MindFolter het volgende:
Ik irriteer me bij de ´moderne´ Dimmu vooral aan die doodsimpele drop-D kut gitaarriffjes... Als Galder niks beter kan spelen dan dat mag ie van mij gedegradeert worden naar backing vocals want een gave black metal strot heeft ie wél (Old Man´s Child).


net of enthrone darkness triumphant niet volstond met teringsimpel gitaargekloot.. als iets irriterend werkt bij dimmu is t wel de cleane zang... daar kots ik echt hard op...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2007 19:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het gitaarwerk op 'For al Tid' daarentegen...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 19:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vind het gitaarwerk te frivool gehakt, teveel nexus polaris... soms


verder is het "klinische" terug, vooral in de drums, net als op Puritanical. en ik smikkel ervan!

leuk artwork wel, en ik vind em beter dan DCA



signature


Windir
Usericon van Windir
Posted 02-05-2007 19:30 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Heb hem pas nu binnengehaald; de special edition nog wel! Man de teksten in spiegelschrift met een spiegeltje erbij geleverd; dat is er toch echt wel wat over! De songs zijn vrij goed (zeker het eerste nummer: beestige intro). En het verhaaltje over de jongeman die het christendom afzweert lees ik straks nog wel!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 19:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zie ook de clip...

omdat ze een "heks" verbranden, gaat hij beginnen zijn Bijbel te verbranden... hopelijk ziet men de symboliek ervan in...


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-05-2007 20:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 2 mei 2007 19:06 schreef Aaaarco het volgende:
net of enthrone darkness triumphant niet volstond met teringsimpel gitaargekloot.. als iets irriterend werkt bij dimmu is t wel de cleane zang... daar kots ik echt hard op...


Dat "teringsimpele gitaargekloot" op Enthrone... bevalt me anders heel wat beter, en is van een heel ander soort, als wat je te horen krijgt op ISD. Ik moet helaas zeggen dat ik 'm na vele luisterbeurten nog steeds tegen vindt vallen. In mijn oren is de spreekwoordelijke peper in de reet gewoon niet ver genoeg naar binnen geschoven.

Verder staan er ook geen nummers op die het niveau van modernere DB-'krakers' als Kings Of The Carnival Creation, Blessings Upon The Throne Of Tyranny, Vredesbyrd, Allehelgens Død I Helveds Rike en Cataclysm Children halen; en dat is jammer. Heel jammer.
Het is nou ook weer geen slechte cd, maar ik had op meer gehoopt.

Nog maar een keer luisteren, maar over het algemeen vindt ik het een tegenvaller. Doe mij maar fijn Enthrone Darkness Triumphant






...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-05-2007 20:34 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 2 mei 2007 19:30 schreef Windir het volgende:
Heb hem pas nu binnengehaald; de special edition nog wel! Man de teksten in spiegelschrift met een spiegeltje erbij geleverd; dat is er toch echt wel wat over! De songs zijn vrij goed (zeker het eerste nummer: beestige intro). En het verhaaltje over de jongeman die het christendom afzweert lees ik straks nog wel!


OMG, dus DAAR was dat spiegeltje voor! Godver, ik dacht dat het iets van hebreeuws was ofzo, en ik snapte al niet waarvoor dat spiegeltje diende, dacht dat het gewoon opvulling was


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 20:34 schreef Ethereal het volgende:
OMG, dus DAAR was dat spiegeltje voor! Godver, ik dacht dat het iets van hebreeuws was ofzo, en ik snapte al niet waarvoor dat spiegeltje diende, dacht dat het gewoon opvulling was


+1 ik dacht dat het beveiliging was


signature


Windir
Usericon van Windir
Posted 02-05-2007 20:40 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 20:37 schreef Hypnos het volgende:
+1 ik dacht dat het beveiliging was


Het zal waarschijnlijk voor dat spiegeltje zijn dat de special edition 2 euro meer kost! Damn


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-05-2007 20:42 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Moet wel zeggen dat die SE er ERG gaaf uitziet, en de DVD is ook wel het kijken waard! Wel leuke makings of van de clip en het album! Albumreport had wmb wat dieper mogen gaan (zie Opeth - Lamentations bijvoorbeeld), maar desalniettemin toch wel cool om te zien!

En vond het wel een nette prijs eigenlijk, 17 pleuro (winkel, niet online) voor de SE! Lang leve de Dollhouse in Arnhem, gegarandeerd dat je er in de Free Record Shop 20+ euto voor moet betalen..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 02-05-2007 21:19 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 21 april 2007 1:40 schreef cataclysm child het volgende:
Heb In Sorte Diaboli ondertussen twee keer beluisterd. De eerste keer viel hij me enorm mee, maar de tweede keer vond ik het al wat minder. Vooral het tweede en het derde nummer leken me oersaai. Voor de rest klinkt het wel ok, niets wereldschokkends, maar bombastisch en weer zeer melodieus. Wel nogal trage plaat.

2e en 3e nummer missen keys daar gaat de hele Dimmu-sfeer...

Ik vind het album wat eenvoudig opgesteld en minder logisch in elkaar zitten. Verder mis ik Simen (ja, ik ben een fan van zijn clean vocals ) Toch is het echt niet een verkeerder plaat... luistert gewoon lekker weg

Tjsa, en dat spiegeltje bij de digi... aan de ene kant nogal gay, maar toch leuk bedacht, ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 02-05-2007 21:21]



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2007 9:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 20:42 schreef Ethereal het volgende:
Moet wel zeggen dat die SE er ERG gaaf uitziet, en de DVD is ook wel het kijken waard! Wel leuke makings of van de clip en het album! Albumreport had wmb wat dieper mogen gaan (zie Opeth - Lamentations bijvoorbeeld), maar desalniettemin toch wel cool om te zien!

En vond het wel een nette prijs eigenlijk, 17 pleuro (winkel, niet online) voor de SE! Lang leve de Dollhouse in Arnhem, gegarandeerd dat je er in de Free Record Shop 20+ euto voor moet betalen..


16,95 in de Metalzone! Eat your heart out!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 9:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

2 jaar wachten, 8,99 !


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2007 9:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 9:28 schreef spectre het volgende:
2 jaar wachten, 8,99 !




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Windir
Usericon van Windir
Posted 04-05-2007 13:23 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 9:26 schreef Count Usher het volgende:
16,95 in de Metalzone! Eat your heart out!


Indeed; heb hem daar ook gekocht! Ik ken geen enkele andere plaats waar ze cd's aan zo'n goedkope prijze verkopen! In de fnac kost ie zeker 20.


Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 04-05-2007 13:31 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Bij CD-wow is 'ie 14/16 euro (reguliere/ltd edition). Laatst nog eens Spirtual Black Dimensions opgezet. Hoewel ik 'm toen 'ie uitkwam eigenlijk niet echt boeiend vond (vast niet "true" genoeg, hehe), moet ik zeggen dat ik 't nu toch wel een lekker plaatje vind!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-05-2007 13:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Na Enthrone... mijn favoriet
Stormblast is zeker goed, maar heeft eigenlijk nooit bovenaan mijn lijstje gestaan


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 05-05-2007 0:02 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Yup! Ik heb 'm ook maar gekocht! Inderdaad mooi boekwerk geworden zeg. Alleen dat spiegeltje had nou niet echt gehoeven imho. Maar maakt niet uit, tis weer eens wat anders. Ook bij de Metalzone gekocht btw. Is nu toch wel mijn standaard metal-winkel geworden nu ik een half jaar in Leuven woon.

DVD bevalt me best goed. Leuke making of van de video en van het album, hoewel misschien de laatste wat aan de korte en oppervlakkige kant.

Ik moet trouwens ook toegeven dat de plaat wel bij me groeit met het aantal luisterbeurten. Maar toch, ik zal m niet gaver gaan vinden dan DCA of EDT.


Inter faeces et urinam nascimur


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen