IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2010 8:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En de eerste singel gaat "Sim sala bim" worden?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 24-07-2010 8:19 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Sin sala grimm.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-07-2010 8:51 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
The word "abrahadabra" [...] roughly translates into "I will create as I speak" [...]

Je moet het dus zien in de eigenlijke context. Dûh.



RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 24-07-2010 12:13 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2010 1:18 schreef cataclysm child het volgende: As review copies are being handed out to music journalists, the tracklist for Dimmu Borgir's upcoming effort Abrahadabra has leaked.



Dat klopt niet, want van dit album zullen sowieso geen review copies verschijnen (ivm het vroegtijdig lekken van ISD). Alleen luistersessies.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-08-2010 16:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Nieuw nummer, Gateways.

Wel heel bombastisch, maar kan me wel bekoren

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 20-08-2010 16:56]


Faustian Spirit of the Earth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-08-2010 17:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Beetje matige drumsound imo.
Wie heeft hem gemixed eigenlijk?
Vind die schreeuwende chick wel ruig btw! haha

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 20-08-2010 17:12]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 20-08-2010 18:34 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Het doet me aan als een ietwat lompere Cradle of Filth. Ben benieuwd naar het hele album.



Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 21-08-2010 0:33 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

Ik vind het allemaal erg achter elkaar geplakt klinken, mis overgangen/ verbindingen tussen de verschillende riffs en stukken



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-08-2010 8:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vind het nogal tegenvallen eigenlijk. Op basis van dat nummer zou ik het vooral omschrijven als overgeproduceerd (al blijft het maar een mp3). Veel vorm, maar weinig inhoud. Dat nieuwe nummer van Cradle klinkt iig vele malen toffer imho.

En wat Wijers zegt klopt ook wel, vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 21-08-2010 8:22]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


daVid
Usericon van daVid
Posted 21-08-2010 16:22 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Het nummer mist flow en die 'heavy metal vrouwen zang'baaaaaahhh, knibbel en knabbel, hehe.


Nyghtshade
Usericon van Nyghtshade
Posted 22-08-2010 13:08 by Nyghtshade Wijzig reactieProfiel van NyghtshadeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nyghtshade

Ik vind hem echt wel cool. Beter dan de nieuwe Cradle wat mij betreft. Er zitten idd veel verschillende thema's in maar voor mij klopt het wel allemaal. De vrouwelijke zang vind ik ook verfrissend. Ik ben al die lieve overgreproduceerde vrouwenstemmetjes (Tristania, Within Temptation, Epileptica ) een beetje zat. Dit geeft me weer het gevoel van een tijdje terug waar het allemaal toch net iets rauwer klonk.
Ik zal deze CD zeker binnenhalen.


It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not.


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 22-08-2010 13:16 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

De eerder gelinkte video deed het niet, deze (nog wel)


Weer net niet.

Na al die prachtige albums, vind ik het vormverlies sinds ISD van de heren van Dimmu toch wel wat zorgwekkend.



Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 22-08-2010 13:40 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 22 augustus 2010 13:08 schreef Nyghtshade het volgende:
Ik vind hem echt wel cool. Beter dan de nieuwe Cradle wat mij betreft. Er zitten idd veel verschillende thema's in maar voor mij klopt het wel allemaal. De vrouwelijke zang vind ik ook verfrissend. Ik ben al die lieve overgreproduceerde vrouwenstemmetjes (Tristania, Within Temptation, Epileptica ) een beetje zat. Dit geeft me weer het gevoel van een tijdje terug waar het allemaal toch net iets rauwer klonk.
Ik zal deze CD zeker binnenhalen.


ik dacht dat Shagrath de zanger was maar het lijkt net of -hij- de guestvocalist is op deze track.
Bij Kredle trouwens hetzelfde verhaal...



Nyghtshade
Usericon van Nyghtshade
Posted 22-08-2010 14:00 by Nyghtshade Wijzig reactieProfiel van NyghtshadeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nyghtshade

welnee...de heren worden een dagje ouder dus zingen ze wat minder.

Het is maar éen track dus dat er wat vrouwelijke zang bij zit mag best voor mij.

Iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik vind de laatste 10 jaar niet de beste in de metal. Een hoop klinkt saai en hetzelfde. Allemaal in dezelfde drie studios opgenomen met hetzelfde geluid enz.

Kijk naar de metalbladen met hun domme reviews die net doen alsof metal zus of zo hoort te klinken. Die hele houding is gewoon niet metal.

Ik ben blij weer eens iets te horen wat ik niet verwachtte. Ik vind het gaaf anderen vinden dat niet en da's normaal.


It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-08-2010 0:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Snowy Shaw, zoals verwacht, de nieuwe bassist/clean vocals.


Faustian Spirit of the Earth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2010 0:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 13:16 schreef Skyfire het volgende:
De eerder gelinkte video deed het niet, deze (nog wel)


Weer net niet.

Na al die prachtige albums, vind ik het vormverlies sinds ISD van de heren van Dimmu toch wel wat zorgwekkend.

Deze doet het nog wel:

http://vimeo.com/14384078


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2010 0:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 17:11 schreef jbassist het volgende:
Vind die schreeuwende chick wel ruig btw! haha

+1

Vet!

Verder aardig.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-08-2010 0:41 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Die nieuwe promo-foto is wel om te janken trouwens, zo lelijk.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-08-2010 0:44 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht



Die?

Iemand van het Tristania forum vatte het samen als: Queen Amidala meets Liberace meets Pirates Of The Carribean.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-08-2010 0:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Daar kan Immortal zelfs niet tegenop


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2010 0:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

WT...


signature


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 25-08-2010 1:15 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Kolere, dat liegt er niet om... Kings of the Carnival Creation, whahahah!


Por Vida


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-08-2010 8:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Voor wie doen ze dat nu eigenlijk? Wat ik eigenlijk bedoel is: wie kickt er nou op zoiets? Ik kan me niet voorstellen dat ze het voor zichzelf doen. Er moeten dus grote groepen mensen bestaan die denken: hey vette foto.

Maar wie zijn dat dan, waar wonen ze, en hoe kom ik er zo ver mogelijk vandaan.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-08-2010 8:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind er niet veel mis mee anders..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-08-2010 11:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

there is one


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen