IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 03-04-2007 19:21 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ja, dat vond ik ook al. Inderdaad niet te overheersend als op PEM. En dat orchestrale stuk is ook al stukken beter dan Fear And Wonder en zelfs wat ze op DCA hebben gezet, waar ik ook al van onder de indruk was.

Dat stuk zang van Simen...



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-04-2007 19:43 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Godverdomme, wat een gave track zeg... Ik wil de plaat!!

Gave clip ook...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ate
Usericon van Ate
Posted 03-04-2007 20:10 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

wel pro gemaakte clip,maar die cleane zang verprutst het nummer vind ik (en ja ik heb deze topic doorgelezen )


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-04-2007 20:14 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Dimmu Borgir is niet aan mij besteed hoewel Simen weer geweldig is. Maar waarom heeft hij in godsnaam een effect over z'n stem? Puur heeft hij een nog betere stem.

Trouwens het wordt tijd dat hij Dimmu verlaat en een eigen project begint voor die paar seconde dat hij zijn bek mag open trekken koop ik geen Dimmu platen.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 03-04-2007 20:17]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 03-04-2007 20:16 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 3 april 2007 20:10 schreef Ate het volgende:
wel pro gemaakte clip,maar die cleane zang verprutst het nummer vind ik (en ja ik heb deze topic doorgelezen )


Ate hou je mond, Simen heerscht gewoon



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-04-2007 20:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zat net een nummer van Stormblast2005 te beluisteren op de myspace site van Borgir. Wat klinkt dat 'Covenant' achtig zeg. Op een of andere manier een tikje te schel, te keyboard en gewoon niet boeiend.

Nu die clip eens bekijken..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-04-2007 20:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Clips en (black) metal... Nee; Toch maar niet. Of te amateuristisch of te over de top. In beide gevallen iig flink kitscherig ende gay.
Verder is 'In Sorte Diaboli', na het horen van een nummer, ook weer niet aan mij besteed. Het is mij te bombastisch, zo zoetsappig, zo lief. Nee, niet mijn ding.


*Pakt For al Tid uit de kast*


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ate
Usericon van Ate
Posted 03-04-2007 20:54 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 20:16 schreef Skyggesang het volgende:
Ate hou je mond, Simen heerscht gewoon


wuh


Ate
Usericon van Ate
Posted 03-04-2007 20:55 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 20:27 schreef kwelgeest het volgende:

*Pakt For al Tid uit de kast*


kijk das nou een van de beste dimmu albums vind ik,samen met stormblast


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-04-2007 8:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 20:14 schreef Verval het volgende:
Trouwens het wordt tijd dat hij Dimmu verlaat en een eigen project begint voor die paar seconde dat hij zijn bek mag open trekken koop ik geen Dimmu platen.


Hij doet al de lead-zang bij Arcturus, <code> en Lamented Souls. Volgens mij heeft ie genoeg om handen zo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-04-2007 9:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 8:36 schreef Count Usher het volgende:
<code>

Wat? Die rooie van Dimmu doet daar de zang?

Nee toch!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-04-2007 9:51 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 9:23 schreef ZelThoR het volgende:
Wat? Die rooie van Dimmu doet daar de zang?

Nee toch!


Nee toch... dacht'k ook niet

Bij Void en DHG heeft die zanger ook nog gezeten, maar Dimmu...


Member of the iso-betawuste crew!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-04-2007 9:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou ja, het lijkt mij raar. Ik heb zeer duidelijk voor de geest wie de knakker van Dimmu is, en die zit toch echt niet bij <code> danwel DHG... Maar misschien heeft <code> een nieuwe incarnatie?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-04-2007 10:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De verhalen gaan inderdaad de ronde dat Hestnaes bij <code> gaat zingen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-04-2007 10:03 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 10:00 schreef NecRobert het volgende:
De verhalen gaan inderdaad de ronde dat Hestnaes bij <code> gaat zingen.


Zou ik dan wel jammer vinden... Die kerel die Nouveau Gloaming heeft ingezongen heeft imo een heel aparte stem, niet te vergelijken en heel goed passend bij de sfeer van het album
Ach, afwachten naar nieuw <Code> materiaal dus


Member of the iso-betawuste crew!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-04-2007 10:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Spannend in ieder geval! Hij heeft wel tof stemgeluid, maar ik weet niet of dat goed vertaalt naar <code>. Ben zeer benieuwd!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-04-2007 10:06 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 10:05 schreef ZelThoR het volgende:
Spannend in ieder geval! Hij heeft wel tof stemgeluid, maar ik weet niet of dat goed vertaalt naar <code>. Ben zeer benieuwd!


+1... <Code> kan me sowieso ook veel meer boeien dan Dimmu op de laatste platen


Member of the iso-betawuste crew!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-04-2007 10:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik vond DCA wel erg vet, maar Nouveau Gloaming is absoluut beter.

Zeer verschillende soorten Black Metal echter


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-04-2007 10:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dat Simen bij <code> zingt is al maanden geen gerucht meer. De band heeft dat immers begin februari zelf bevestigd.

News Update - Feb 2007 - Vocalist Announced!


Well, the time is now here to announce the new vocalist....it will be Simen Hestnaes (Arcturus/Dimmu Borgir). Obviously we are really excited about this, it is going to do great things for the new material. Writing is underway now and the plan is to record this Spring.

So the line up for the next album will be Simen (vocals), Asgeir Mickelson (drums), Viper/Vicotnik (Bass/Backing vocals) and myself taking care of the guitars.

In other news, the vinyl version of Nouveau Gloaming we are told will be out very soon indeed...the vinyl is back from the plant and it is just a case of finishing touches, go to www.necroterror.net for more information.

I'm also reworking the old demo song "Pollen of Black Plume" for a very special upcoming compilation that I am very honoured to be a part of.....anyone who has an elephant like memory for all things black metal in the early 90s should get excited about this too....more news later.

Aort


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-04-2007 10:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Haha, ok! Hopen dat ik het niet al een keer gelezen had, dan

Nog steeds benieuwd!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-04-2007 10:23 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Hij heeft ook nog een tijdje bij Borknagar gezeten... in elk geval Quintessence heeft-ie ingezongen, wat dan naar mijn mening ook de beste Borknagar-plaat is



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-04-2007 10:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 10:23 schreef Skyggesang het volgende:
Hij heeft ook nog een tijdje bij Borknagar gezeten... in elk geval Quintessence heeft-ie ingezongen, wat dan naar mijn mening ook de beste Borknagar-plaat is


The Archaic Course ook trouwens, dat was fokking geniaal!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-04-2007 10:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Man, ga eens weg met die user-icon... Krijg er echt de rillingen van!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-04-2007 10:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Oceans Rise, Black Token, geniaal for sure!!

Nou moet ik zeggen dat ik niet altijd even gecharmeerd ben van zijn stem. Bij Arcturus vind ik het allemaal net iets over the top theatraal eigenlijk. Maar in combinatie met de unieke muziek heeft het ook wel weer wat.
Op de nieuwe Dimmu komt zijn stem weer prachtig tot zijn recht overigens.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-04-2007 11:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 10:31 schreef Staalman het volgende:
Man, ga eens weg met die user-icon... Krijg er echt de rillingen van!!!


softie


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen