IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Enya Vorige pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-02-2007 10:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb er echt helemaalniks van, maar wat ik wel eens heb gehoord klonk niet beroerd. Eens de aanbiedingbakken nazoeken en eens wat aanschaffen denk ik...


spelfout weggehaald...


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 27-02-2007 10:38 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Zeker doen.


You're running in circles


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-02-2007 10:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-09-2020 8:52]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-02-2007 10:57 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Of je durft er niet voor uit te komen dat je het stiekem luisterd maar de namen veranderd in metal nummers omdat dat stoerder is


Het is de lichtinval ;')


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-02-2007 11:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik kan niet ontkennen dan Enya een paar nummers heeft die mij, als ik er in een bui voor ben, wel kunnen bekoren. Desalniettemin is Enya natuurlijk hele goedkope simplistische rotzooi. Gezweefteef voor de antroposofische huisvrouw in de overgang.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 27-02-2007 15:20]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-02-2007 18:37 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Clannad is daarentegen stukken beter te pruimen. Dan heb ik het over de eerste paar albums. Overigens neemt in clannad Máire Brennan de meeste zang voor haar rekening.

wikipediaatje:
quote:
Enya is one of the biggest selling female artists in history, and was the world's biggest selling female artist of 2001 and 2002. She has been unofficially ranked as the 12th biggest-selling female artist in the world in 2006.


Kwellies antroposofische huisvrouwen in de overgang zijn dus met velen!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 27-02-2007 18:38]


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-02-2007 18:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2007 18:37 schreef Schaffelaer het volgende:
Kwellies antroposofische huisvrouwen in de overgang zijn dus met velen!
Dat zijn er idd meer dan je zou verwachten. En iedere is er een teveel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen