IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Anti-Christ Crusade Tour: Mortuary Drape, Morrigan & Besatt (21/04-05/05-2007) Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2007 17:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

shit ik kan niet, ik let op Amon, ann gaat volleyballen...




signature


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 28-04-2007 17:26 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Bah, jammer. Volgende keeeer.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 30-04-2007 8:41 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Morrigan was duidelijk de beste en Besatt was ook niet verkeerd. Mortuary Drape vind ik persoonlijk weinig aan.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-04-2007 12:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Jij bent dan ook gay.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 30-04-2007 12:18 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2007 12:17 schreef WhiteRider het volgende:
Jij bent dan ook gay.


Daar weet je dan ook alles van aangezien ik je aarsje menigmaal heb mogen oprekken.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-04-2007 12:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-04-2007 12:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Morrigan EP kopen?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 30-04-2007 12:22 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2007 12:19 schreef WhiteRider het volgende:
Morrigan EP kopen?


Nee bedankt maar ik begrijp hieruit dat je er geen fuck aan vind.

Dikke vette Bathory worshiping, kan niet verkeerd zijn.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-04-2007 12:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vind er weinig Bathory-achtigs aan.

Overigens is hij niet te koop, want het blijkt een Split te zijn, met Nocternity welteverstaan. Die gaat mooi de deur niet uit, maar de Morrigan-kant gebruik ik als onderzetter.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 03-05-2007 2:36 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Slecht geluid bij Besatt, Morrigan vond ik zozo. Mortuary Drape en Negurã Bunget: .


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen