IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metal Cafés in Antwerpen
Aethir
Usericon van Aethir
Posted 22-02-2007 21:59 by Aethir Wijzig reactieProfiel van AethirQuote dit bericht

Hallo,
Ik was niet zeker of dit in off topic of bij metal thuishoort, maar zal het maar hier zetten.
Ik vroeg mij af of iemand wat tips kan geven over goede cafés in de provincie Antwerpen die toch ietwat metal-georiënteerd zijn. Alle cafés hier in de buurt zijn gewoon saai, vol oude mensen of..ja, je weet wel...
In Leuven kom ik soms ook wel, weet dat er daar ook ergens zeker een is, maar ben ik ook nog nooit geweest...
Dus alle tips zijn welkom!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-02-2007 22:00 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Den Drempel


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 22-02-2007 22:23 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht




DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-02-2007 8:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2007 22:00 schreef Doomy het volgende:
Den Drempel


Daar in de buurt: Pand Demonium


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-02-2007 11:04 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Je hebt Den Drempel, het eerste rock- en metal café dat zich in Antwerpen vestigde. Dat vind je in de Korte Nieuwstraat. Op de hoek van deze straat en de Melkmarkt vind je De Rots. Twee straten verder is er Panddemonium op de Oude Beurs.
Dan heb je nog The Joker, waar ook metal en rock gespeeld wordt en dat tevens eht café is van stand up comedian Alex Agnew.
Dan heb je daar iets verder op het Mechelsplein nog de 216 ofzoiets waar ze vooral punk spelen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-02-2007 18:15 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2007 8:14 schreef DarknessThere het volgende:
Daar in de buurt: Pand Demonium
Nooit gezien... wel eens naar een gothic feest in de Tempelier of zo geweest


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-02-2007 18:16 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 23 februari 2007 8:14 schreef DarknessThere het volgende:
Daar in de buurt: Pand Demonium
daar ben k laatst geweest...was niet zo heel tof


wait for me dragon, we'll meet in the sky


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-11-2008 22:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

ER en ik gaan het eerste weekend van volgend jaar een weekendje naar Antwerpen. Vrijdagochtend heen, zondagavond terug in een hotelletje bij het centrum.



Nog tips die niet op de normale toeristensites staan? Hoeft geen metal te zijn. Liever niet wat mij betreft. :')

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 12-11-2008 22:09]


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-11-2008 22:21 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

(Oh, dit heeft natuurlijk niets met café'tjes te maken, haha.)

MuHKA! Museum voor moderne kunst, je moet er wel open voor staan maar het heeft mij erg verrast.


En mocht mode een van jullie interesseren, MoMu, Mode museum in Antwerpen.



[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-11-2008 22:21]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-11-2008 22:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Klinkt allebei interessant ja, thanks!

Overigens; tips m.b.t. kroegen enzo lijken me sowieso niet heel nuttig, tenzij het héél bijzonder is.


R.
Usericon van R.
Posted 12-11-2008 22:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Moderne kunst.. is dat niet net zoiets als een vegetarische hamburger?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2008 22:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2008 22:34 schreef R. het volgende:
Moderne kunst.. is dat niet net zoiets als een vegetarische hamburger?

Eemmmmmmmmm
hmmmmmmmmmm
hmmmmmmmmmm
eeeuuuhhhhh
hmmmmmmmmmm
hmmmmmmmmmm
hmmmmmmmmmm


































Nee.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


R.
Usericon van R.
Posted 12-11-2008 23:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Vind het beide anders enorm smakeloos en slecht te verteren. Zal wel iets met mijn beperkte intellect zijn.. of zal ik het niet snappen?


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-11-2008 23:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Voor mij persoonlijk is moderne kunst geslaagd als het me aan spreekt (en ja, dat is een vaag begrip). En er zijn wel degelijk werken waarbij ik ook vraagtekens had/heb. Maar naarmate mijn kennis ervan toeneemt, hoe meer ik de werken-met-vraag-tekens ook begrijp en waardeer.

En dat zal voor iedereen anders zijn.

Ik vind zeker de moderne en hedendaagse kunst interessanter dan de kunst van voor 1900 (+- 1850).


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2008 23:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2008 23:07 schreef R. het volgende:
Vind het beide anders enorm smakeloos en slecht te verteren. Zal wel iets met mijn beperkte intellect zijn.. of zal ik het niet snappen?

Wat wil je nou eigenlijk helemaal zeggen?

"Ik hou alleen maar van oude kunst".


Nou ja lekker boeiend allemaal. Ik begrijp je niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-11-2008 7:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 november 2008 22:08 schreef WhiteRider het volgende:
...
Nog tips die niet op de normale toeristensites staan? Hoeft geen metal te zijn. Liever niet wat mij betreft. :')


Post dan op een ander forum.

quote:
Op 22 februari 2007 21:59 schreef Aethir het volgende:
Hallo,
Ik was niet zeker of dit in off topic of bij metal thuishoort, maar zal het maar hier zetten.
Ik vroeg mij af of iemand wat tips kan geven over goede cafés in de provincie Antwerpen die toch ietwat metal-georiënteerd zijn. Alle cafés hier in de buurt zijn gewoon saai, vol oude mensen of..ja, je weet wel...
In Leuven kom ik soms ook wel, weet dat er daar ook ergens zeker een is, maar ben ik ook nog nooit geweest...
Dus alle tips zijn welkom!


In Leuven heb je de Charlatan, dat is een rockcafe en daar tegenover zit een metalcafe; allemaal op t grote plein aan de kerk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-11-2008 8:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 7:29 schreef Mutilator het volgende:
Post dan op een ander forum.



o


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen