IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vampire Magazine zoekt medewerkers Volgende pagina
Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 27-01-2002 13:05 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Het is weer zover; we zoeken een nieuwe medewerker!

Wat wij zoeken is een (underground) black metal liefhebber, die veel tijd heeft voor recensies, (e-mail, telefonisch, face-to-face) interviews en toevoegen van nieuws. Daarnaast is beheersing van de Engelse taal niet echt vervelend. Maar belangrijkste is kennis en 200% inzet!

Je moet niet vreemd zijn met namen als; Nokturnal Mortem, Kult of Azazel, Judas Iscariot, Moonsorrow, Aeba, Decayed, Lugubrum, Fluisterwoud, Thornspawn, Gospel of the Horns, Maniac Butcher, Lunar Aurora, Gotmoor, Tsjuder, Varathron en meer.

Met andere woorden, liefhebbers die alleen Dimmu Borgir, Dark Funeral en Marduk kennen hoeven niet te reageren

Wat ook belangrijk is dat we niet iemand zoeken die bij elke release zegt "hun debuut uit '94 is beter"...of die Gorgoroth al afzeikt omdat ze bij Nuclear Blast zitten. Professioneel gedrag is een vereiste!

Interesse of wil je meer weten? mail naar Ricardo@vampire-magazine.com

ouwehoeren via MSN is ook mogelijk; vampire_magazine_ricardo@hotmail.com


[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 10-01-2003 17:28]



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-01-2002 13:12 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

off topic (sorry)

Hey Ricardo, leef je nog?
Tijd niet gezien hier op ZM


bla...bla...bla...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 27-01-2002 14:36 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

he he ... alweer gezeik gehad op metalfan ?


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 27-01-2002 15:10 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ja, ik leef nog. Door problemen met Wanadoo en Mxstream, verhuizen, kernel32.dll (driver)-problemen op mijn harde schijf, een virus op mijn harde schijf, verbouwen van Vampire Magazine en afstuderen stonden mijn internet-activiteiten op een laag pitje.

Paul => nee, ik heb dit (nog) niet gepost op Metalfan.nl. Vond het gezeik eigenlijk niet zo erg aangezien ik me goed had verdedigd en nog steeds 100% achter mijn woorden sta. Maar ik heb niet zo'n zin om weer het gehele forum op mijn hals te halen. Kan mijn tijd wel beter gebruiken...



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-01-2002 20:13 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

LOL
waren wij zo errug????
(dit slaat op mf verhaal)

btw forum van mf is nu weer down


My madness, my sadness


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 27-01-2002 20:18 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

nopez, niet erg...was vooral storm in een glas water. Het staat helaas niet meer op het forum, maar sommige bij Zware Metalen kunnen denk ik het verhaal nog wel herinneren.



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-01-2002 20:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

trouwens je kreeg niet et hele forum op je nek, niet overdrijven
(voor mensen pissig worden, ik maakte maar een grapje )


My madness, my sadness


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-01-2002 20:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

btw...
ik was GuT®iþþe® op metalfan toen de tijd :D
(ik weet nog wel dat mensen je af liepen te zeiken, en ik me zat te vervelen dus me ook maar ging bemoeien maar wat er allemaal aan de hand was ik zou et niet meer weten


My madness, my sadness


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 27-01-2002 20:35 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ik was op zoek naar medewerkers, was vorig jaar juli/augustus. Dus had ik een berichtje achtergelaten op het forum. Moderators over de zeik, een aantal kuddevolgers ook...een stuk of wat probeerden mij er uit te lullen, wat totaal niet lukte. Kleine samenvatting.

Niet boeiend en is weer zo'n 8 maanden geleden, en als die figuren van Metalfan ergens hulp bij nodig hebben dan bied ik graag de helpende hand.



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-01-2002 21:01 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

oooh nu weet ik et weer.
elect was niet zo gecharmeerd van je add
ach zit tegenwoordig meer hier dan nog op mf (et niveau is bietje hoger hier, niet negatief bedoeld tegen andere metalfanners maar sommige zijn echt nog van die pubertjes)


My madness, my sadness


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-01-2002 21:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 21:01 schreef winters rage het volgende:
(et niveau is bietje hoger hier, niet negatief bedoeld tegen andere metalfanners maar sommige zijn echt nog van die pubertjes)


Nou......


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-01-2002 21:50 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

komt er een meid op et forum, ken ze niet eens normaal mee doen omdat die gozertjes allemaal in dr virtuele onderbroek willen kruipen


My madness, my sadness


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-01-2002 22:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Metalfan heerscht!

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 28-01-2002 12:09]


Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-01-2002 22:35 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

ik wil nie flauw doen hoor, maar moonsorrow is viking metal...vampire ricardo

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 27-01-2002 22:36]


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 27-01-2002 22:38 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 22:30 schreef Snagger het volgende:
Die metalfanners zijn allemaal een stelletje wannabes !

Allemaal stoer cradle of filth luisteren, of misschien zelfs linkin park.

En als je zegt: NP: Venom - Black metal

dan hebben ze d'r nog NOOIT van gehoord.

(Er zijn een paar uitzonderingen ja...)

Ik kom dr nooit meer....


vind het wel meevallen hoor, best een tof forum
en er zijn er best veel die venom kennen... en wat dan nog. laat iedereen gewoon zijn muziek luisteren ook al is het linkin park

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 28-01-2002 17:30]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 22:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 21:01 schreef winters rage het volgende:
oooh nu weet ik et weer.
elect was niet zo gecharmeerd van je add
ach zit tegenwoordig meer hier dan nog op mf (et niveau is bietje hoger hier, niet negatief bedoeld tegen andere metalfanners maar sommige zijn echt nog van die pubertjes)


Bedoel je met pubertjes mensen die in de puberale fase zitten of is dat gewoon een (naar mijn idee ongelukkig gekozen) verzamelnaam voor mensen van tussen de 14 en de 18 die triest lopen te doen op een forum?

Ik hoop het laatste, want er lopen hier toch ook wel een aantal mensen rond die waarschijnlijk nog vol puber zijn maar TOCH interessante dingen weten bij te dragen, en hun eventuele puberale uitlatingen in ieder geval NIET hier uiten.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 27-01-2002 22:55 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 27 januari 2002 22:35 schreef NecRomantica het volgende:
ik wil nie flauw doen hoor, maar moonsorrow is viking metal...vampire ricardo


Aha, een oplettend iemand....niks voor jou????

Oke, (underground) viking/pagan/black metal medewerker om het volledig te maken!



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 27-01-2002 22:57 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 27 januari 2002 13:05 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Het is weer zover; we zoeken een nieuwe medewerker!



volgende keer mag je best wel even reageren als iemand de moeite neemt omdat ie interesse heeft...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Tokus
Usericon van Tokus
Posted 27-01-2002 23:09 by Tokus Wijzig reactieProfiel van TokusQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 27 januari 2002 22:30 schreef Snagger het volgende:
Die metalfanners zijn allemaal een stelletje wannabes !

Allemaal stoer cradle of filth luisteren, of misschien zelfs linkin park.




ik geloof niet dat er veel zijn daar die naar die troep luisteren hoor.


quote:

En als je zegt: NP: Venom - Black metal

dan hebben ze d'r nog NOOIT van gehoord.

(Er zijn een paar uitzonderingen ja...)

Ik kom dr nooit meer....


wat is het, zijn we niet true genoeg daaro? naja, doei dan.



Suncross
Usericon van Suncross
Posted 27-01-2002 23:17 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 22:30 schreef Snagger het volgende:
Die metalfanners zijn allemaal een stelletje wannabes !
.


Zeg knaepje, ik weet niet wat de reden is om hier nou zo te gaan ouwehoeren (omdat "ons" forum down is misschien?) maar als de user die verantwoordelijk is voor de meeste onzin op ons forum en ook voor iets serieuzere posts is dit een beetje een rare reactie. Als dit een geintje was ok WHOEHAHA. Als je dit meent ben je best wel een puber die het allemaal niet meer weet. ZM is een prachige pagina met een geweldig forum, en dat is MF ook. Als je uit bent op competitie ga je maar op voetbal.


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-01-2002 23:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

he snagger wat loop jij nou ineens vaag te zeiken???
je loop al kweet niet hoe lang op mf en nu loop je ze ineens af te zeiken met ze zijn cradle of filth en linkin park typetjes


My madness, my sadness


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2002 0:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ON TOPIC !!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-01-2002 12:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het leukste is nog dat als je een geintje maakt alles meteen zo serieus genomen wordt.... hahaha

Als ik binnenkort op MF kom staat zeker overal dit verhaal.....

Niet true genoeg? whehehe


Ik, Wil Schuurman


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-01-2002 12:23 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 27 januari 2002 22:30 schreef Snagger het volgende:
Metalfan heerscht!

ik hoor je er de laatste tijd anders over praten


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-01-2002 12:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Joh.... dat is ook niet mijn originele post


Ik, Wil Schuurman


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-01-2002 12:47 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik wil ook op voetbal.

En ik heb me daar wel wat beters te doen dan heel erg NIET True® recensies voor een E-zine te gaan schrijven.


Dit slaat nergens op.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen