IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ramones Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2002 14:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind de ramones erg goed. ze spelen weliswaar erg simpel en eentonig maar ze hebben toch wel iets briljants vind ik. vooral hun live-cd's vind ik super omdat de nummers dan nog net wat agresiever en sneller worden gespeeld.

ook hun optredenin de simpsons was erg goed(vette versie van "happy birthday").



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-02-2006 22:40]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-01-2002 19:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

fijn dat je het leuk vind


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2002 20:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 19:18 schreef 0Tolerence het volgende:
fijn dat je het leuk vind


tsja, ik neem hier toch wel een unieke positie mee in op dit board. zelden heb ik een post zo snel naar de onderste regionen van dit board zien zakken.
bij een volgende keer zal ik wat duidelijker om een mening vragen.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 20:32 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

ik vind Ramones af en toe wel leuk om naar te luisteren, maar wel erg gladjes.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-01-2002 20:52 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Mijn broer luistert er naar, en als hij mij weer eens een nummer laat horen zeg ik altijd: dat heb je me al laten horen, en dan blijkt het dat het een ander nummer was.
Conclusie: ze zijn wel grappig enzo, maar veels te eentonig.
Ik hoor bv. echt bijna geen veschil tussen rock 'n roll higschool en rock 'n roll beach.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2002 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

waar, maar bij hun is dat net de charme. en je moet niet vergeten dat die band al zo een honderd jaar bestaat(bij wijze van spreken) en dus wel degelijk een voortrekkersrol hebben gespeeld voor met name hardcorescene.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-01-2002 21:23]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-01-2002 21:05 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Hehe, dat zei mn broer ook al, ik vind het ook geen slechte muziek ofzo, maar ik kan er gewoon niet te lang naar luisteren. Een of 2 nummers is wel leuk, maar ik vind er gewoon te weinig afwisseling in zitten


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-01-2002 21:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik vind Ramones wel gaaf opzich, heb vooral wel respect vor deze band, zie het een beetje als voorbeeld van diverse andere bands, zoals misfits enzo


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-01-2002 22:03 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik vind die nummers wel amusant...maar idd een beetje te eentonig-het is wel muziek waarvan ik vrolijk word.Een vroegere klasgenoot van me had eens een cd van de Ramones opgezet om de afwas een beetje te laten vooruitgaan...en toen ging het ineens té vlot...zelden zoveel borden zien sneuvelen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


the wickerman
somebody put something in my drink
Usericon van the wickerman
Posted 02-08-2002 21:36 by the wickerman Wijzig reactieProfiel van the wickermanQuote dit bericht

aaaaaaaah, the ramones, dat waren de dagen, damn I'm talking shit again ,

ik vind ze in elk geval zeer goed, thank you very much


the shadow of the wickerman is rising up again


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 02-08-2002 22:58 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 27 januari 2002 22:03 schreef madeline usher het volgende:
Een vroegere klasgenoot van me had eens een cd van de Ramones opgezet om de afwas een beetje te laten vooruitgaan...en toen ging het ineens té vlot...zelden zoveel borden zien sneuvelen
*LOL*

Ik vind The Ramones wel leuk om zo nu en dan eens te horen. Lekker eenvoudig, terwijl ik bijv. ook erg van Symphony X, Cynic e.d. houdt....Tamelijke uitersten



chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 03-08-2002 13:08 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

ik ken alleen enkele covers van ramones..


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-08-2002 13:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mijn ex draaide ze veel..ze hebben wel een paar lollige nummers..alleen zo eentonig allemaal.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-08-2002 13:20 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

dit is een metal forum..mjah

Ik vind er niet veel aan, maar iedereen zijn smaak.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 03-08-2002 13:32 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

kvind de ramones wel redelijk goed met ik zeggen, jammer dat marky vorig jar niet afgekomen is naar velorock



joeri
Usericon van joeri
Posted 03-08-2002 13:34 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik ken ze niet zo goed


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 06-02-2003 20:15 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

*schop*


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 06-02-2003 20:16 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 6 februari 2003 20:15 schreef gummibeer het volgende:
*schop*
schop terug en slaat op het de kaak



gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 06-02-2003 20:17 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 20:16 schreef the wounded immortal het volgende:
schop terug en slaat op het de kaak
Graag gedaan


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-02-2003 20:21 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht


GABBA GABBA HEY

GABBA GABBA HEY

luister naar de tribute van motorhead: R.A.M.O.N.E.S.


And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2003 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 20:21 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
GABBA GABBA HEY

GABBA GABBA HEY

luister naar de tribute van motorhead: R.A.M.O.N.E.S.


is dat die met bands zoals pearl jam?? lijkt me niet veel aan om eerlijk te zijn.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-02-2003 20:55 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2003 20:40 schreef attila_de_hun het volgende:
is dat die met bands zoals pearl jam?? lijkt me niet veel aan om eerlijk te zijn.


neen? staat op motorhead cd getiteld 1916,
nummer heet RAMONES
imho een erg goed nummer


And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2003 20:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2003 20:55 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
neen? staat op motorhead cd getiteld 1916,
nummer heet RAMONES
imho een erg goed nummer


ach, je hebt gelijk. Ik zat weer eens te suffen. Ik ken het origineel niet maar wel een coverversie door de......Ramones. Schitterend nummer idd, knap dat lemmy zo een typisch Ramones nummer heeft kunnen schrijven.

maar er komt een tribute cd met daarop bands zoals peral jam metallica etc etc. Ik heb niet het idee dat zulke bands de essentie van de Ramones kunne weergeven.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-02-2003 21:03 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2003 20:59 schreef attila_de_hun het volgende:
ach, je hebt gelijk. Ik zat weer eens te suffen. Ik ken het origineel niet maar wel een coverversie door de......Ramones. Schitterend nummer idd, knap dat lemmy zo een typisch Ramones nummer heeft kunnen schrijven.

maar er komt een tribute cd met daarop bands zoals peral jam metallica etc etc. Ik heb niet het idee dat zulke bands de essentie van de Ramones kunne weergeven.


nope, de essentie van ramones is dat het los (lees niet bijzonder goed gespeeld) hoort te worden, plus ze zijn ook te camp voor dat soort bands misschien, maar je weet maar nooit toch?


And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2003 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2003 21:03 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
nope, de essentie van ramones is dat het los (lees niet bijzonder goed gespeeld) hoort te worden, plus ze zijn ook te camp voor dat soort bands misschien, maar je weet maar nooit toch?


idd, trouwens, heb je ooit die afelevering gezien van "the simpsons" met the ramones. Ze speelde toen "happy birthday"op de verjaardag van Mr. Burns. (duurde ook enkle seconden). Dat was echt supergrappig. Ik denk ook niet dat die "cover' ooit op cd is verschenen.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-02-2003 21:12 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2003 21:11 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, trouwens, heb je ooit die afelevering gezien van "the simpsons" met the ramones. Ze speelde toen "happy birthday"op de verjaardag van Mr. Burns. (duurde ook enkle seconden). Dat was echt supergrappig. Ik denk ook niet dat die "cover' ooit op cd is verschenen.


"screw you all bastards"
Is te downloaden met kazaa iig.


And my marlboro light


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen