IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Tup 10 van 2007 [Top - topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-04-2007 19:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Krynitza - Angel
Vreid - I krig
In Vain - The altter rain
DHG - Supervillian outcast
Tulus - Biography obscene

Niet op volgorde, verder dan 5 kom ik nog niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-04-2007 19:15]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-04-2007 19:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Er is al zoveel gaafs uitgekomen in 2007:

After Forever - After Forever
Antimatter - Leaving Eden
Bokor - Anomia1
Chimaira - Resurrection
Daath - The Hinderers
Deadlock - Wolves
Devin Townsend - Ziltoid The Omniscient
End, The - Elementary
Furious Styles - Life Lessons
Hacride - Amoeba
Heideroosjes, De - Chapter Eight The Golden State
Kekal - The Habit Of Fire
Machine Head - The Blackening
Mors Principium Est - Liberation = Termination
Neurosis - Given To The Rising
Norah Jones - Not Too Late
Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet
Project Failing Flesh - The Conjoined
Psyopus - Our Puzzling Encounters Considered
Trail Of Tears - Existentia
Volbeat - Rock The Rebel, Metal The Devil



VanEssen
Usericon van VanEssen
Posted 26-04-2007 21:28 by VanEssen Wijzig reactieProfiel van VanEssenQuote dit bericht

NU al en top 10, Homo's


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-04-2007 21:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heej, kom je hier alleen maar om te flamen, pisnicht? Doe ff normaal.


VanEssen
Usericon van VanEssen
Posted 26-04-2007 21:31 by VanEssen Profiel van VanEssenQuote dit bericht

Ik zal leren om me normaal te gedragen anders is mijn carriere hier zo voorbij.

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 26-04-2007 21:33]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-04-2007 23:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 26 april 2007 19:56 schreef Tenderstrike het volgende:
Deadlock - Wolves



Dit vat ik niet echt. Ik vond het vorige album erg lekker maar daar was ik toen-der-tijd een van de weinigen in. Dit nieuwe album vond ik een enorme tegenvaller, ik vind het veel te poppy. Maar dit blijkt bij veel mensen wel enorm in de smaak te vallen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-04-2007 23:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Jeetje, ik had bij mijn ouders moeten blijven wonen, heb nog geen titel uit 2007 kunnen aanschaffen...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-04-2007 10:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2007 23:09 schreef XnegativeX het volgende:
Dit vat ik niet echt. Ik vond het vorige album erg lekker maar daar was ik toen-der-tijd een van de weinigen in. Dit nieuwe album vond ik een enorme tegenvaller, ik vind het veel te poppy. Maar dit blijkt bij veel mensen wel enorm in de smaak te vallen.
Hmm vind de nieuwe ook een stuk beter dan Earth.Revolt eigenlijk. Zangeres Sabine heeft inderdaad een groter aandeel, maar "poppy" zou ik het niet willen noemen. Het songmateriaal is gewoonweg sterker dan op het debuut en het luistert lekkerder weg. Maar da's mijn mening.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2007 10:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het is een bizar jaar want er is zowaar een cd uitgekomen van machinehead die ik zeer goed vind. verder komt de nieuwe van chimaira zeker op mijn jaarlijst. de nieuwe van after forever is ook niet verkeerd trouwens. nu nog mayhem, dimmu borgir en marduk nog eens uitsjekken. oja, ik heb ook hoger verwachtingen van de nieuwe candlemass


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-04-2007 14:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Voorlopig met stip op nummer 1: Paradise Lost


spelfout weggehaald...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-04-2007 14:50 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Je hebt 'm net binnen!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-04-2007 14:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Bij het intro wist ie al genoeg!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-04-2007 14:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Moet nu alleen de twee laatste nummers nog, maar ik kan idd wel janken vangeluk, wat een fijne plaat!


spelfout weggehaald...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-04-2007 14:55 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ga eerst maar eens de nieuwe Shining luisteren en kom dan maar terug.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


koekenbier
Usericon van koekenbier
Posted 27-04-2007 15:37 by koekenbier Wijzig reactieProfiel van koekenbierQuote dit bericht

ik heb nog niks gekocht van dit jaar... maar ik denk dat ik de nieuwe van chimaira ga kopen en ik ga zeker de nieuwe van DevilDriver kopen!
*wacht ongeduldig*


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-04-2007 15:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

In willekeurige volgorde een paar toppers tot nu toe:

Mayhem - Ordo Ad Chao
Marduk - Rom 5:12
Monstrosity - Spiritual Apocalypse
Sauron - The Channeling Void
Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli (nog niet binnengekregen maar ik ga er gewoon vanuit )
Vomitory - Terrorize Brutalize Sodomize
Throne Of Katarsis - An Eternal Dark Horizon
Vital Remains - Icons Of Evil
Naglfar - Harvest
Dark Tranquillity - Fiction
Novembers Doom - The Novella Reservoir
Chimaira - Resurrection
Watain - Sworn To The Dark


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-04-2007 16:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

1. Pain of Salvation - Scarsick
2. Mayhem - Ordo Ad Chao
3. Marduk - Rom 5:12
4. The Ruins Of Beverast - Rain Upon The Impure
5. Vital Remains - Icons Of Evil
6. Rotting Christ - Theogonia
7. Naglfar - Harvest
8. Serpentcult - Trident nor fire
9. Watain - Sworn to the Dark
10. Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2007 16:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Mayhem doet het wel goed als ik de lijstjes zo eens bekijk!!! toch de nieuwe van hen een sjekken


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-04-2007 16:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Godver, wat moet ik nog allejezus veel beluisteren....


spelfout weggehaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-04-2007 16:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2007 16:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Mayhem doet het wel goed als ik de lijstjes zo eens bekijk!!! toch de nieuwe van hen een sjekken


WTF, alsof dat een criterium is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2007 16:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2007 16:32 schreef spectre het volgende:
WTF, alsof dat een criterium is.


tuurlijk, wel om eesn te gaan beluisteren. het maakt een mens toch nieuwsgierig als opeens zoveel mensen een plaat OK vinden?? en als me dat "true"punten kost, dat risoco neem ik dan maar


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-04-2007 16:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

*trekt true-punten af*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2007 16:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2007 16:37 schreef spectre het volgende:
*trekt true-punten af*


die staan bij mij al vet in de min. dit kan er ook nog wel bij


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-04-2007 17:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Die Mayhem is de eerste die er bij mij weer uit duikelt als er een betere plaat langs komt, dat gaat ook wel gebeuren, zo goed is ie nou ook weer niet...vond de vorige beter..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-04-2007 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2007 19:10 schreef Hub de Gallier het volgende:
Krynitza - Angel
Vreid - I krig
In Vain - The altter rain
DHG - Supervillian outcast
Tulus - Biography obscene

Niet op volgorde, verder dan 5 kom ik nog niet.
Bij mij is nu Kolo - Kolo meteen de top 10 in geschoten, wat een heerlijke plaat


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen