IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Thorr's Hammer Vorige pagina | Volgende pagina
NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 03-07-2003 14:42 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:41 schreef elmar het volgende:
Ik heb het over de NSBM band, ja, NSBM heeft juist mooie sferen in zijn muziek


gelieve dan te posten in een ander topic dit gaat over Thorr's hammer de doom/death band.



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-07-2003 14:44 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Op die manier, ik dach dat he juist ging om de NS band ging


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 03-07-2003 14:46 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:44 schreef elmar het volgende:
Op die manier, ik dach dat he juist ging om de NS band ging


nope, de grunt van deze band is veel bruter


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-07-2003 14:55 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Zal wel, nooit gehoord, post eens een link van een mp3tje?


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 03-07-2003 14:56 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

http://www.southern.net/southern/band/THORS/sounds/norge.mp3

die grunt is dus vrouwelijk mocht je daaraan twijfelen


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 03-07-2003 14:58 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:15 schreef NolthuarII het volgende:
volgens mij heb jij het over thorrs hammer en niet thorr's hammer


Nou staat dat logo in de thread en nog wordt Thor's Hammer Thorrs Hammer genoemd?

quote:
Op 2 juli 2003 23:35 schreef NolthuarII het volgende:
Ok de grunt is dus grotendeels van Runhild Gammelsæter alleen op Troll een regel of 3 van die O'Malley gast.

Brute grunt


Nummer genaamd Troll, of hebben we het over de band?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-07-2003 16:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:15 schreef NolthuarII het volgende:
volgens mij heb jij het over thorrs hammer en niet thorr's hammer
Allebei met ' dus!


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 03-07-2003 20:56 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

ow je cd is op de post McDoom.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 0:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja ik had het gelezen op DC.

Bedankt!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-07-2003 16:44 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

De cd zat vanmorgen bij de post!

Thorr's Hammer gaat dit jaar trouwens ook de studio in om nieuw werk op te nemen. De grote baas van Southern Lord zei dit, dus ik ga er maar van uit dat het echt zo is. Heersch!

[edit] De MCD klinkt trouwens veel vetter dan de demo-tracks. Beetje opgepoetst zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-07-2003 16:46]


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 07-07-2003 15:12 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Mooi, Veel luisterplezier dan.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-07-2003 22:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja die MCD klinkt wel als goeie kwaliteit.

Maar het is wel gave Doom/Death, net als Morgion en Dusk.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 18-10-2003 0:11 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Thorr's Hammer is VET, als ik ook even wat mag zeggen...

En heeft dat trutje die meuk ingezongen toen ze zeventien (17!) was?!


Dolf Brouwers - another dead hero


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-10-2003 0:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik geloof het wel ja...nou ja ook al zou ze 18 of 19 geweest zijn...prestatie op zich!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 18-10-2003 0:15 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 0:12 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik geloof het wel ja...nou ja ook al zou ze 18 of 19 geweest zijn...prestatie op zich!


Ik kan me zoiets herinneren als zou ze 17 zijn geweest ten tijde van de opnames. Volgens mij staat het in het cd-boekje, maar misschien ook niet. 'k Zal eens kijken als ik thuis ben....


Dolf Brouwers - another dead hero


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-10-2003 0:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mja...ik weet het niet...maar ze was iig een stuk jonger dan ik ben atm...

Die CD blijft heerschen trouwens...

Zo nog eens opzetten...

En nogmaals bedankt Anachron/Nolthuar!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 18-10-2003 0:19 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Het is zeker een vette plaat


Dolf Brouwers - another dead hero


Aart
Usericon van Aart
Posted 18-10-2003 0:26 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:56 schreef NolthuarII het volgende:
http://www.southern.net/southern/band/THORS/sounds/norge.mp3

die grunt is dus vrouwelijk mocht je daaraan twijfelen


Vrou... vrouw... vrouwelijk


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-10-2003 0:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 0:26 schreef Aart het volgende:
Vrou... vrouw... vrouwelijk
Dat hoor je toch meteen!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Aart
Usericon van Aart
Posted 18-10-2003 0:37 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Als dit echt waar is dan neem ik het terug dat vrouwen iedere positie van mij mogen innemen behalve zang .


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-10-2003 0:41 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ja, die grunt ... is echt gewoon wreed lomp. (niet eens "voor een vrouw", maar gewoon al wreed lomp)


this user is dead


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-10-2003 0:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 0:37 schreef Aart het volgende:
Als dit echt waar is dan neem ik het terug dat vrouwen iedere positie van mij mogen innemen behalve zang .
waar!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 21:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 14:35 schreef McDoom het volgende:
Zie :

Ik ben al een tijdje op zoek naar die mini-cd van ze, maar volgens mij is-ie niet meer te krijgen.
Kent iemand de muziek van deze band wellicht?

[edit]ff linkje weggehaald dat niet meer op het topic sloeg(met dank aan Asgorath)[/edit]


Voice Of Doom I presume?

Zoek je Dommedagsnatt?

Die heb ik. Lekker slepend en lomp. Geef een gil.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2003 22:49 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb er een demo van.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 22:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 22:49 schreef Gangrad het volgende:
Ik heb er een demo van.


De doom of (NS)BM Thor(r)'s Hammer?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen