IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 12-03-2007 23:59 by sarthaz Profiel van sarthaz

moet dat niet zijn "in ondiep water" of zo?


..................


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-03-2007 0:01 by M. Profiel van M.

HAHAHA!























Nee.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 13-03-2007 0:05 by w817tjes Profiel van w817tjeshttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 12 maart 2007 16:04 schreef Iskariot het volgende:
Familiedrama op spoor Haarlem

Uitgegeven: 12 maart 2007 14:57
Laatst gewijzigd: 12 maart 2007 15:56
HAARLEM - Een 32-jarige man uit Haarlem heeft maandag zijn schoonmoeder van het leven beroofd en is daarna met zijn twee zoontjes van 4 en 6 jaar voor de trein gesprongen. Daarbij zijn de man en de kinderen om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De moord op de 58-jarige vrouw werd gepleegd in de woning van de man in Haarlem-Noord. Daarna is de man volgens de politie in een auto naar de spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden, waar hij rond 14.20 uur met zijn zoons voor een aanstormende trein sprong. De politie onderzoekt de zaak.

Vertraging

Tussen Amsterdam-Sloterdijk en Haarlem rijden als gevolg van het ongeluk geen treinen. Reizigers krijgen op dit traject te maken met een vertraging van meer dan een uur.

Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen. De vertraging duurt vermoedelijk nog tot in de avondspits.








Nieuwe rage volgens mij, familiedrama's


wat een enorme klootzak zeg!! Als je dan zonodig zelfmoord wilt plegen oke, dat is je eigen keuze, maar neem dan niet je zoontjes mee...



sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 13-03-2007 0:08 by sarthaz Profiel van sarthaz

quote:
Op 13 maart 2007 0:05 schreef w817tjes het volgende:
wat een enorme klootzak zeg!! Als je dan zonodig zelfmoord wilt plegen oke, dat is je eigen keuze, maar neem dan niet je zoontjes mee...


waarschijnlijk was de dagopvang nèt gesloten


..................


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-03-2007 6:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 maart 2007 23:53 schreef BitchSlap het volgende:
nu, bij mn zusje in de straat



Ja precies, ik heb er ook to-taaaaaaaaaaaal geen begrip voor dat die agent zich niet gewoon vrijwillig liet neersteken.
Hard neerslaan deze rebellie, laten zien dat je als politiemacht niet met je laat sollen!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-03-2007 7:06 by Mikeee Profiel van Mikeee

Schijnt dat de ongeregeldheden zijn veroorzaakt door FC Utreg hools die zin hadden in een verzetje.



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-03-2007 7:58 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 13 maart 2007 7:06 schreef Mikeee het volgende:
Schijnt dat de ongeregeldheden zijn veroorzaakt door FC Utreg hools die zin hadden in een verzetje.
verbaasd me nix...

zijn burz en ment al uit de cel?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-03-2007 8:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 maart 2007 23:53 schreef BitchSlap het volgende:
nu, bij mn zusje in de straat



Boeiend.

Gewoon neerslaan. Paar tegen de muur als voorbeeld.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-03-2007 9:59 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Stoer.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-03-2007 10:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 maart 2007 9:59 schreef Slechtheid het volgende:
Stoer.
Je weet toch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-03-2007 10:15 by Mikeee Profiel van Mikeee

De nieuwste trend in gezond slapen:
quote:

US couples seek separate bedrooms

More and more couples in the US are ordering separate master bedrooms in their new homes to help ensure a more harmonious marriage, research suggests.

A survey by the National Association of Home Builders has predicted that by 2015, 60% of custom-built homes will have two master bedroom suites.

The quest for better rest is behind the trend as experts say the lack of decent sleep can cause marital tension.

The option of having separate rooms has often improved marriages, they say.

Gopal Ahluwalia, of the National Association of Home Builders, said the trend was a "market-driven demand that's going to continue".

Separate bedrooms have often been taken as a sign of a failing relationship, but for many people they appear to be becoming a practical necessity.

Snoring, night-time visits to the bathroom, child-care requirements and shift-working can deprive couples of the recommended seven to eight hours of sleep per night.

The situation has reportedly become more acute as gender roles have changed - with both men and women juggling work and childcare duties.

Families expert, Stephanie Coontz, told the New York Times there were many couples "confident enough that they have a nice marriage, but they don't particularly like sleeping in the same room".

"I don't think it says anything about their sex lives," she said.

Nevertheless, some builders call the extra room a "flex suite" to avoid any embarrassment.

The trend is not restricted to the upper end of the market, the newspaper says.

Lana Pepper of St Louis said she had switched things around in her new apartment to cope with a restless husband.

"My husband is still alive. I would have killed him," she said.



[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-03-2007 10:16]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2007 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Blij dat ik in Drenthe woon!


Mooi weer veroorzaakt stank in Rijnmond

Uitgegeven: 13 maart 2007 09:35

AMSTERDAM - Het mooie weer zorgt voor stank in het Rijnmondgebied. De Milieudienst Rijnmond heeft dinsdagochtend zestig meldingen ontvangen. Maandagavond waren dat er nog 32.

De klachten gaan over oliegeur, verbrand rubber en chemische luchten. Doordat er weinig wind staat, blijven de gassen van industrie en verkeer volgens de milieudienst hangen.


Stankcode

De milieudienst overweegt een stankcode uit te geven voor de industrie. Dit hangt af van de weersverwachtingen en het aanhouden van de stankoverlast.


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 13-03-2007 10:30 by Der_Ries Profiel van Der_Ries

quote:

Twee jaar eis tegen chef Playboy Indonesië
Bron: RTL Nieuws / Volkskrant

Hoofdredacteur Erwin Arnada van de Indonesische Playboy hoorde gisteren twee jaar cel tegen zich eisen omdat zijn blad de moraal van het land ernstig heeft geschaad. Het blad verscheen een jaar geleden voor het eerst, tot grote woede van conservatieve islamitische groepen. Het blad vertoonde overigens geen naakt, alleen deels ontblote vrouwenborsten, maar dat blijkt voor nog al wat islamitische Indonesiërs ook al te veel.

In de rechtszaal brak na de eis tumult uit omdat islamitische activisten de geëiste straf véél te bescheiden vonden. Ze zien meer in de doodstraf. Buiten zei de omstreden, extremistische geestelijke Abu Bakar Bashir dat hij een hogere eis had gewild.

De Indonesische Playboy blijft nog steeds verschijnen. Hoofdredacteur Arnada week met zijn redactie namelijk uit naar het hindoeïstische eiland Bali, waar men er schijnbaar geen problemen mee heeft.

Het vonnis in deze zaak wordt niet voor april verwacht.



"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 13-03-2007 10:54 by Der_Ries Profiel van Der_Ries

quote:
Op 12 maart 2007 16:04 schreef Iskariot het volgende:
Familiedrama op spoor Haarlem

<knip>


quote:

Haarlemmer dreigde eerder zoontjes te vermoorden
Bron: De Telegraaf / AD

De vader uit Haarlem die gisteren eerst zijn schoonmoeder doodstak en daarna met zijn twee zoontjes voor de trein sprong, had al eerder aangekondigd dat hij dat zou gaan doen. Buurtbewoners zeggen dat de man in kwestie, de 32-jarige Sander de Vos, daar vorige week al mee had gedreigd als hij zijn kinderen niet (vaker) mocht zien.

Het gezin De Vos woonde sinds 2001 in de Kritzingerstraat in de Transvaalbuurt in Haarlem. In de volksbuurt wonen veel jonge gezinnen en zogenoemde starters. Ze stonden niet bekend als probleemgezin bij welke instantie dan ook. Wel lagen Sander en zijn vrouw Margaretha in scheiding.

Sander wilde gisteren zijn zoontjes meenemen, maar zijn 58-jarige schoonmoeder die oppaste, liet ze niet gaan. Daarop stak hij haar dood en beging daarna zijn brute zelfmoord. De 30-jarige moeder van de jongetjes was tijdens het drama niet thuis. Ze is opgevangen door familieleden.

Op de Haarlemse Liduinaschool voor katholiek onderwijs waar de 4 en 6 jaar oude jongetjes Hans en Kevin zaten, is vandaag verslagen gereageerd op het trieste voorval. Voor ouders werd gisterenavond een bijeenkomst belegd. Ook vandaag is er een samenzijn waar ouders en kinderen hun hart kunnen luchten.


"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


Esther
Usericon van Esther
Posted 13-03-2007 11:01 by Esther Profiel van Esther

een van die kindjes had toch ook nog tegengesparteld waardoor die vent het kind gewoon meetrok ofzo?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 13-03-2007 11:02 by Kimmey Profiel van Kimmey

Waarom zou je zoiets doen als je van je kinderen houd?


Het is de lichtinval ;')


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-03-2007 11:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 maart 2007 7:06 schreef Mikeee het volgende:
Schijnt dat de ongeregeldheden zijn veroorzaakt door FC Utreg hools die zin hadden in een verzetje.
Die woonden er toch al wel heb ik de indruk (vorige week nog een blokje om gedaan daar). Goede kans dat ze hulp gehad hebben.



Esther
Usericon van Esther
Posted 13-03-2007 11:04 by Esther Profiel van Esther

sommige mensen doen rare dingen
eigenlijk best egoïstisch


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-03-2007 11:04 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 maart 2007 11:01 schreef Esther het volgende:
een van die kindjes had toch ook nog tegengesparteld waardoor die vent het kind gewoon meetrok ofzo?

Lijkt me logisch dat ze tegenspartelen ja


Zenial


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 13-03-2007 11:06 by Der_Ries Profiel van Der_Ries

quote:
Op 13 maart 2007 11:02 schreef Kimmey het volgende:
Waarom zou je zoiets doen als je van je kinderen houd?


zag iets over katholiek, dus misschien een hoopje dat zijn kids hem nog 'lief' zouden vinden in het hiernamaals?

quote:
Op 13 maart 2007 11:04 schreef Zenial het volgende:
Lijkt me logisch dat ze tegenspartelen ja

indeed, die kids hebben ook wel door wanneer hun pa flipt.
Krankzinnige figuren zoals dat moeten ze tegen de muur kunnen zetten


"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-03-2007 12:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

ME doet ontruimingsrondje kraakpanden

Uitgegeven: 13 maart 2007 10:14
Laatst gewijzigd: 13 maart 2007 12:16

AMSTERDAM - De mobiele eenheid (ME) is sinds dinsdagochtend vroeg bezig met de ontruiming van zes kraakpanden in Amsterdam.

Rond 11.30 uur viel de politie een vijfde pand binnen. Volgens een politiewoordvoerster verlopen de ontruimingen rustig. Tot nu toe is er niemand aangetroffen.


De ME heeft al panden ontruimd in de Spuistraat, de Haarlemmerdijk, de Bilderdijkstraat, de Elandsstraat en de Zaagmolenstraat. In de Bilderdijkstraat stuitte de politie op zwaar gebarricadeerde deuren, waardoor het wat langer duurde voordat ze binnen was.

De ME houdt een paar keer per jaar een 'ontruimingsrondje' langs de kraakpanden in de stad. De actie begon dinsdag rond 06.00 uur.

Van zulk soort berichten kan ik echt genieten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


brekebeen
Usericon van brekebeen
Posted 13-03-2007 14:48 by brekebeen Profiel van brekebeen

quote:
Op 13 maart 2007 11:06 schreef Der_Ries het volgende:
Krankzinnige figuren zoals dat moeten ze tegen de muur kunnen zetten


is niet meer nodig, denk ik


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 13-03-2007 14:52 by Der_Ries Profiel van Der_Ries

quote:
Op 13 maart 2007 12:32 schreef kwelgeest het volgende:
Van zulk soort berichten kan ik echt genieten.

Kan mij de t.v. beelden van soort gelijke ontruimingen nog wel herinneren waren ook goed vermaak. En o zo zielig als ze gemept worden omdat ze niet luisterde.

quote:
Op 13 maart 2007 14:48 schreef brekebeen het volgende:
is niet meer nodig, denk ik

beetje laat nu ja... helaas


"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-03-2007 18:34 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 maart 2007 12:32 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens een politiewoordvoerster verlopen de ontruimingen rustig. Tot nu toe is er niemand angetroffen.

quote:
Op 13 maart 2007 14:52 schreef Der_Ries het volgende:
En o zo zielig als ze gemept worden omdat ze niet luisterde.

Wie niet? Die lege panden?


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-03-2007 19:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Een doorgedraaide snackbarbezoeker heeft een kaassouflé naar de eigenares van de gelegenheid gegooid. Laatsgenoemde werd boos toen de man flyers van de muur begon te trekken. Deze zouden zijn uitzicht belemmeren.

Eerst werd de eigenares geduwd, waarna een andere klant haar wist op te vangen. Vervolgens gooide de man de nog warme kaassouflé tegen het hoofd van de vrouw. De snack spatte bij aankomst op het hoofd volledig uit elkaar. De politie heeft gemeld dat de man de snack niet heeft betaald.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen