IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-03-2007 20:37 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 19 maart 2007 13:48 schreef kwelgeest het volgende:
Ik weet het ook niet; Maar misschien wordt ie nu als huisdier gezien door bepaalde mensen. En ik denk dat je, in Duitsland, geen ijsbeer als huisdier mag hebben. Maar nogmaals: Ik weet't ook niet. Copy-paste van Geenstijl.nl.

Ik denk dat het wel iets met huisdieren te maken heeft. Een ijsbeer is nou eenmaal geen huisdier. Misschien dat het door intensieve verzorging valt onder een gehouden exoot. Daarnaast is het niet goed als het dier zoveel verzorging nodig heeft. Het zal minder natuurlijk gedrag vertonen en het zal de mens als zijn soortgenoten zien. Dat beïnvloedt weer zijn paargedrag. Het zal misschien wel helemaal geen interesse hebben voor andere ijsberen. Ik geloof wel dat ijsberen in een internationaal fokprogramma zitten. Je zou natuurlijk KI kunnen gebruiken maar dat doe je niet omdat je dan onzuiverheid in het soort krijgt. We moeten dieren nou eenmaal niet vermenselijken en zeker geen 'wilde' dieren. Het is vrij normaal om de 'kneusjes' te euthanaseren. Hoewel wij mensen het volledig verloren zijn moet er in de dierenwereld nou eenmaal wél rekening gehouden worden met 'de wet van de sterkste' enzo.


Subtiel kamerolifantje


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-03-2007 20:53 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 maart 2007 20:37 schreef stigma het volgende:
..Het zal minder natuurlijk gedrag vertonen en het zal de mens als zijn soortgenoten zien. Dat beïnvloedt weer zijn paargedrag..
En daarom wil ik geen ijsberen


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-03-2007 21:22 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 19 maart 2007 20:53 schreef FRNK het volgende:
En daarom wil ik geen ijsberen

Niet zo'n lekker geile ijsbeer achter je aan?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-03-2007 21:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Willem, gedraag je eens.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-03-2007 21:24 by Iskariot Profiel van Iskariot

Shit papa zat me weer eens te bespioneren

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 19-03-2007 21:24]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-03-2007 21:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 maart 2007 21:24 schreef Iskariot het volgende:
Shit papa zat me weer eens te bespioneren


Ja, zo ben je toch godverdomme niet opgevoed man.
Water en brood de rest van de week.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-03-2007 22:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 maart 2007 19:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik dacht dat jij voor marktwerking was?
Marktwerking zou Arabierennet outsourcen, omdat die lui er zelf toch niet voor betalen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-03-2007 23:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ze hebben er anders genoeg voor over om een schotel neer te zetten, wellicht ook wel voor hun eigen zender.

Tenzij je het tegendeel kan bewijzen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-03-2007 23:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

"Autoinbraak niet altijd vergoeden"

***************************************
` De politie Amsterdam-Amstelland roept
verzekeraars op bij auto-inbraken niet
meer uit te keren als er dure spullen
uit een auto zijn gestolen.Commissaris
Schönfeld vindt het idioot als mensen
hun TomTom,laptop en computerspelletjes
in de auto laten liggen en verwachten
dat bij diefstal alles wordt vergoed.

De Amsterdamse politie is een campagne
begonnen om aangifte van woninginbraak
makkelijker te maken.Nu doet maar een
kwart van de Amsterdammers aangifte.Dat
is onder het landelijk gemiddelde.

De politie komt bij de Amsterdammers
thuis om de aangifte op te nemen en kan
dan meteen onderzoek doen.


Juist ja... 'Het meisje is verkracht omdat ze een te kort rokje aanhad'-redenering. Ga ipv pokertoernooien binnen te vallen eens echte misdadigers oppakken!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-03-2007 23:32 by Iskariot Profiel van Iskariot

Dit is een stuk eenvoudiger.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 8:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

'Rutte en Kamp verkrachten democratische rechtsstaat'

Uitgegeven: 20 maart 2007 07:03
Laatst gewijzigd: 20 maart 2007 07:38

RIJSWIJK - Oud-minister Agnes van Ardenne (CDA) vindt dat de VVD-prominenten Mark Rutte en Henk Kamp uit de Tweede Kamer moeten.

Ze zegt dat dinsdag in een vraaggesprek met de Volkskrant. Ze vindt dat de twee weg moeten omdat ze met PVV-leider Geert Wilders de loyaliteit van de PvdA-politici Nebahat Albayrak, Ahmed Aboutaleb en Khadija Arib in twijfel hebben getrokken.

Verkrachten

Van Ardenne zegt dat dat haaks staat op het liberale gedachtegoed en dat Rutte en Kamp "de democratische rechtsstaat verkrachten". Ze neemt het beiden kwalijk dat ze Wilders de ruimte hebben gegeven voor drie spoeddebatten over dubbele nationaliteiten.

De VVD dreigt volgens haar in extreem vaarwater te komen en zou intern orde op zaken moeten stellen. Van Ardenne vindt dat de partij op "de bagagedrager van Wilders is gesprongen".

"Juist mensen van wie ik het niet verwacht, halen stenen weg onder het fundament van de Nederlandse rechtsstaat." Volgens haar is de VVD-top het zicht kwijt geraakt op wat de kiezer wil.


Het de PVV compleet onmogelijk maken haar standpunten uit te dragen bevoorderdt het democratisch proces natuurlijk wel. Ik heb hier heel erg het idee dat mevrouw van Ardenne geen idee heeft waar ze het over heeft. Het is onlangs al gebleken dat de PVV gelijk had. Albayrak hangt nmlk een mogelijk proces boven het hoofd omdat ze niet loyaal genoeg aan Turkije zou zijn nu ze zitting heeft genomen in een kabinet dat de Armeense genocide erkent. Ik vraag mij ten zeerste af of mevrouw van Ardenne eigenlijk wel een benul heeft wat 'democratie' en 'rechtstaat' precies zijn. Volgens mij zit zij qua visie daarop op een lijn met mensen als Castro, Chavez en die ene negert uit Zimbabwe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-03-2007 9:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Marokkaanse gevangenen in cel in eigen land

Een aantal Marokkanen die vastzitten in Belgische gevangenissen moet binnenkort verhuizen naar Marokko. Daar tegenover staat dat Belgen die in Marokko zijn veroordeeld, hun straf in België kunnen uitzitten.

Marokkaanse criminelen die nog minstens één jaar in de cel moeten doorbrengen en geen dubbele nationaliteit hebben, moeten de straf in hun eigen land uitzitten. Tot nu toe konden ze daar voor kiezen, maar dit kan niet langer.

De maatregel maakt deel uit van zeven akkoorden die in Marrakesh werden gesloten tussen Marokko en België. Premier Guy Verhofstadt en de ministers van Binnenlandse Zaken, Justitie en Ontwikkelingssamenwerking vormden de Belgische delegatie.

Het akkoord slaat voorlopig op zestig van de 1100 Marokkanen die in België vastzitten. Later zouden dit enkele honderden worden.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 9:26 by stigma Profiel van stigma

Dat je daar voor mocht kiezen met 1 nationaliteit.


Subtiel kamerolifantje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-03-2007 9:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 maart 2007 9:26 schreef stigma het volgende:
Dat je daar voor mocht kiezen met 1 nationaliteit.


ik snap dat ook niet. er zijn toch voldoende huilverhalen bekend van Nederlanders (en andere europeanen) die gewoon in een buitendse gevangenis zijn gestopt? die hadden vast wel willen kiezen. En die maroc's weten het wel : kiezen tussen een hotel of ene varkenskot. moeilijk is dat zeg.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-03-2007 9:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Volgens mij zit zij qua visie daarop op een lijn met mensen als Castro, Chavez en die ene negert uit Zimbabwe.


Lol, je bent nu net zo kansloos bezig als Ardenne zelf. Een oud CDA minister vergelijken met Mugabe?
Ja, misschien zouden jullie beide op een nuanceringscursus moeten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 9:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2007 9:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
Lol, je bent nu net zo kansloos bezig als Ardenne zelf. Een oud CDA minister vergelijken met Mugabe?
Ja, misschien zouden jullie beide op een nuanceringscursus moeten.
Nuance is een zwakte.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 9:42 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 20 maart 2007 9:33 schreef attila_de_hun het volgende:
ik snap dat ook niet. er zijn toch voldoende huilverhalen bekend van Nederlanders (en andere europeanen) die gewoon in een buitendse gevangenis zijn gestopt? die hadden vast wel willen kiezen. En die maroc's weten het wel : kiezen tussen een hotel of ene varkenskot. moeilijk is dat zeg.

Precies, lijkt me nogal oneerlijk. Maarja, er zit nu verandering in. Dat scheelt dan weer.


Subtiel kamerolifantje


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 20-03-2007 10:44 by Der_Ries Profiel van Der_Ries

quote:
Controle Rijssen op godslaster bij metalfestival
Bron: ANP

De gemeente Rijssen Holten bezoekt 25 augustus het metalfestival Elsrock om te controleren op godslasterlijke teksten. Burgemeester Bort Koelewijn kondigde dinsdag aan dat de gemeente de organisatie strafrechtelijk wil laten vervolgen als de teksten niet door de beugel kunnen.

De organisatie van Elsrock verzekert de gemeente dat de bands geen godslasterlijke taal zullen uitslaan. Daarom is er voor het college van B en W geen reden om het festival tegen te houden, ondanks een bezwaar van de SGP.

Vorig jaar veroorzaakte het metalfestival veel beroering in de streng gereformeerde gemeente. Veel Rijssenaren voelden zich gekwetst in hun godsdienstige gevoelens.




"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2007 10:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Britney is tegenwoordig wél vermakelijk; dat vele van haar directe collega's haar voorbeeld mogen volgen:

Britney betrapt tijdens vrijpartij in bosjes

Het is alweer een tijdje stil geweest rondom ex-tienerzangeresje Britney. Dat zal ze zelf ook wel geweten hebben, en dus trok Brit er weer eens op uit om wat stennis te schoppen. Ditmaal werd ze betrapt in de tuin van haar afkickkliniek toen ze een partijtje aan het vozen was met een medepatiënt van het andere geslacht.

Een bron vertelt in The Daily Star: "Na een partijtje tennis glipten de twee in de bosjes, waar ze met elkaar van bil wilden gaan. Maar toen ze half ontkleed waren, werden ze betrapt door de beveiliging. Die hebben ze uit de bosschage gehaald omdat de kliniek relaties tussen kwetsbare personen niet aanmoedigt."

La Spears heeft het er maar druk mee, zo schoor ze eerst haar hoofd kaal, kwam ze in een afkickkliniek terecht, draaide ze even helemaal door, probeerde ze maar liefst twee maal zelfmoord te plegen en bleek ze een depressie te hebben.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 10:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Goh, wat spannend


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2007 11:07 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2007 10:44 schreef Der_Ries het volgende:

Alweer?? Afgelopen jaar waren er ook al groepjes gristenen die kwamen kijken. Van zichzelf al makkelijk te herkennen en anders wel te herkennen aan de camera's om ze heen. Het mooie was dan weer wel dat de ordediensten zelf ook doodmoe werden van het gezeik der SGP-ers. En ze hadden gelijk: het was een mooi feestje, geen gezeik en Suffocation heerschte



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sjees hoe sneu kan het worden ... ik denk ook niet dat de orgainsatie echt wat ten laste gelegd kan worden als er een vergunning afgegeven is. ...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-03-2007 11:15 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 20 maart 2007 8:53 schreef kwelgeest het volgende:
'Rutte en Kamp verkrachten democratische rechtsstaat'

Uitgegeven: 20 maart 2007 07:03
Laatst gewijzigd: 20 maart 2007 07:38

RIJSWIJK - Oud-minister Agnes van Ardenne (CDA) vindt dat de VVD-prominenten Mark Rutte en Henk Kamp uit de Tweede Kamer moeten.

Ze zegt dat dinsdag in een vraaggesprek met de Volkskrant. Ze vindt dat de twee weg moeten omdat ze met PVV-leider Geert Wilders de loyaliteit van de PvdA-politici Nebahat Albayrak, Ahmed Aboutaleb en Khadija Arib in twijfel hebben getrokken.

Verkrachten

Van Ardenne zegt dat dat haaks staat op het liberale gedachtegoed en dat Rutte en Kamp "de democratische rechtsstaat verkrachten". Ze neemt het beiden kwalijk dat ze Wilders de ruimte hebben gegeven voor drie spoeddebatten over dubbele nationaliteiten.

De VVD dreigt volgens haar in extreem vaarwater te komen en zou intern orde op zaken moeten stellen. Van Ardenne vindt dat de partij op "de bagagedrager van Wilders is gesprongen".

"Juist mensen van wie ik het niet verwacht, halen stenen weg onder het fundament van de Nederlandse rechtsstaat." Volgens haar is de VVD-top het zicht kwijt geraakt op wat de kiezer wil.


Het de PVV compleet onmogelijk maken haar standpunten uit te dragen bevoorderdt het democratisch proces natuurlijk wel. Ik heb hier heel erg het idee dat mevrouw van Ardenne geen idee heeft waar ze het over heeft. Het is onlangs al gebleken dat de PVV gelijk had. Albayrak hangt nmlk een mogelijk proces boven het hoofd omdat ze niet loyaal genoeg aan Turkije zou zijn nu ze zitting heeft genomen in een kabinet dat de Armeense genocide erkent. Ik vraag mij ten zeerste af of mevrouw van Ardenne eigenlijk wel een benul heeft wat 'democratie' en 'rechtstaat' precies zijn. Volgens mij zit zij qua visie daarop op een lijn met mensen als Castro, Chavez en die ene negert uit Zimbabwe.


Reactie Rutte en Kamp op uitspraken Van Ardenne

De VVD is verbaasd over de uitspraken van oud-CDA-minister Van Ardenne in de Volkskrant van vandaag.

In tegenstelling tot Van Ardenne vindt de VVD niet dat we terug moeten naar de situatie waarin je over immigratie en integratie niet openlijk kan discussiëren. De VVD-fractie is al vele jaren voorstander van één nationaliteit. Het vorige kabinet-Balkenende, dus inclusief CDA, heeft daartoe met de Rijkswet op het Nederlanderschap het initiatief genomen. Rutte: “Het CDA zelf, bij monde van Kamerlid Mirjam Sterk, sprak nota bene in relatie tot de dubbele nationaliteit over het ‘eten van twee walletjes’. Dat is een fundamenteel ander geluid dan we nu horen van een oud CDA-minister.”

Henk Kamp gaat Kamervragen stellen aan premier Balkenende. “We zijn benieuwd wat de premier vindt van het feit dat een net benoemde hoge ambtenaar, bij de FAO, zegt dat parlementsleden met een andere mening moeten opkrassen.”

Het is klinkklare onzin dat de VVD de loyaliteit van politici als Albayrak, Aboutaleb en Arib in twijfel trekt. Dat is juist uitdrukkelijk niet gebeurd. Integratievraagstukken moet je in alle openheid in het parlement kunnen bespreken, ook als sommige andere partijen bang zijn voor zo’n discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2007 11:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 maart 2007 10:45 schreef Mutilator het volgende:
Britney is tegenwoordig wél vermakelijk; dat vele van haar directe collega's haar voorbeeld mogen volgen:




Waarom?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 maart 2007 11:35 schreef Chelman het volgende:
Waarom?
Muti wil eens met Kelly van Big Brother naast de tennisbaan rollebollen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen