IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2007 14:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 maart 2007 14:46 schreef Misanthrope het volgende:
Ziet ze er ook zo uit?


een met plakband aan elkaar hangende barbiepop???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2007 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2007 14:46 schreef Misanthrope het volgende:
Ziet ze er ook zo uit?
Hangt er vanaf hoe hard ie d'r opblaast ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2007 16:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 maart 2007 14:51 schreef Jenje het volgende:
Hangt er vanaf hoe hard ie d'r opblaast ...

vullen met warm water, lijkt het veel echter!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2007 16:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Celstraf voor ogen uitrukken na seksweigering

De 31-jarige Mohamed Hadfi is in Frankrijk veroordeeld tot 30 jaar celstraf omdat hij in 2003 in zijn woning in Nimes de ogen van zijn 23-jarige vrouw er uitgerukt heeft. Hadfi kwam tot zijn barbaarse daad omdat zijn vrouw Samira Bari geen zin in seks had. Samira had kort voor het gebeuren al aangekondigd te willen scheiden.

De aanklager omschreef het delict als een ''duivelse marteldaad''. Hij had tegen de man ook 30 jaar celstraf geëist.

Hadfi's advocaat probeerde nog verzachtende omstandigheden aan te voeren, zoals een mentale ziekte waaraan zijn cliënt zou lijden en het huwelijk waartoe hij gedwongen was. Zijn cliënt groeide op in het zuiden van Marokko, de vrouw in Frankrijk.

De rechter had er weinig oren naar en veroordeelde Hadfi conform de eis. Bovendien stelde hij dat de ogenuitrukker na het uitzitten van zijn straf uitgezet moet worden naar Marokko. Hadfi moet van de 30 jaar er minstens 20 uitzitten. De vrouw is voor de rest van haar leven blind.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-03-2007 16:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik zeg: Oog om oog,...!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-03-2007 16:23 by stigma Profiel van stigma

Maar, wilde ze daarna wel sex dan?


Subtiel kamerolifantje


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-03-2007 16:27 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Heeft ie niet slim gedaan, in nederland had hij er hooguit 5 jaar TBS voor gekregen, en onder die 5 jaar nog minstens 2 misdaden kunnen plegen.



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-03-2007 17:29 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 maart 2007 16:23 schreef stigma het volgende:
Maar, wilde ze daarna wel sex dan?

skullfuck!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-03-2007 17:31 by Smoochy Profiel van Smoochy

vdA'ers komen met website tegen Wilders

anp | Gepubliceerd op 21 maart 2007, 16:10
Laatst bijgewerkt op 21 maart 2007, 16:17
AMSTERDAM - Een groep leden van de PvdA in Amsterdam heeft een website opgericht om de ideeën van personen als Tweede Kamerlid Geert Wilders (PVV) tegen te gaan. De internetpagina moet het zaaien van haat tegen bevolkingsgroepen bestrijden.

Dat liet Michael van der Vlis, een van de initiatiefnemers en oud-wethouder in de hoofdstad, woensdag weten. Op www.tegenhaatzaaien.nl staan onder meer columns en informatie over bijvoorbeeld debatten.

Directe aanleiding om de site te beginnen is de door de Partij voor de Vrijheid aangezwengelde discussie over de dubbele nationaliteit van politici. ,,De actie van Wilders ging helemaal niet over dubbele paspoorten, maar over het haatzaaien tegen islamitische burgers'', aldus Van der Vlis.

De personen achter de internetpagina willen binnenkort een comité oprichten dat onverdraagzaamheid moet tegengaan. Op dit moment zoeken de PvdA'ers steun bij andere politieke partijen in de Amsterdamse gemeenteraad. Later willen ze ook partijen in de rest van het land benaderen. Wat de groep gaat doen buiten de website, is nog onbekend.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 17:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 maart 2007 16:23 schreef stigma het volgende:
Maar, wilde ze daarna wel sex dan?

Ja toen kon ze hem niet meer zien,... Was denk ik een lelijke vent


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-03-2007 17:34 by stigma Profiel van stigma

Tsja, als ik soms zo eens rondkijk denk ik ook wel eens 'ruk mij de ogen maar uit'.


Subtiel kamerolifantje


brekebeen
Usericon van brekebeen
Posted 21-03-2007 18:15 by brekebeen Profiel van brekebeen

quote:
Op 21 maart 2007 17:31 schreef Smoochy het volgende:
vdA'ers komen met website tegen Wilders

anp | Gepubliceerd op 21 maart 2007, 16:10
Laatst bijgewerkt op 21 maart 2007, 16:17
AMSTERDAM - Een groep leden van de PvdA in Amsterdam heeft een website opgericht om de ideeën van personen als Tweede Kamerlid Geert Wilders (PVV) tegen te gaan. De internetpagina moet het zaaien van haat tegen bevolkingsgroepen bestrijden.

Dat liet Michael van der Vlis, een van de initiatiefnemers en oud-wethouder in de hoofdstad, woensdag weten. Op www.tegenhaatzaaien.nl staan onder meer columns en informatie over bijvoorbeeld debatten.

Directe aanleiding om de site te beginnen is de door de Partij voor de Vrijheid aangezwengelde discussie over de dubbele nationaliteit van politici. ,,De actie van Wilders ging helemaal niet over dubbele paspoorten, maar over het haatzaaien tegen islamitische burgers'', aldus Van der Vlis.

De personen achter de internetpagina willen binnenkort een comité oprichten dat onverdraagzaamheid moet tegengaan. Op dit moment zoeken de PvdA'ers steun bij andere politieke partijen in de Amsterdamse gemeenteraad. Later willen ze ook partijen in de rest van het land benaderen. Wat de groep gaat doen buiten de website, is nog onbekend.


en dit is geen haatzaaien tegen wilders
(wat een lelijke website trouwens)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 19:08 by Argus Profiel van Argus

Ik zie een soort pedo partij mensen als ik denk aan wie er achter die site zitten....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-03-2007 23:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Iemand NOVA gezien vanavond? Daar gaat het snoepreisjesverhaal...



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 23:45 by Argus Profiel van Argus

Linkse media he


Nee dus. Maar vertel?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-03-2007 23:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Goed. Van de week een dikke commotie over het bericht in de Telegraaf dat Marokkaanse hangjongeren snoepreisjes gemaakt hadden op kosten van het ministerie van ontwikkelingssamenwerking. Direct Geert op zijn achterste benen, het was een schande en in kamervragen werd minister Koenders voor stapelgek verklaard en iedereen sprak er schande van.

Afijn, nu blijkt dus dat dat Telegraafbericht voor geen meter klopt en de jongeren die geweest dus geen van allen crimineel zijn of wat dan ook maar goed opgeleid en dergelijke en de reis was een soort van studiereis om een maatschappelijk project op te zetten of iets dergelijks. Bericht is dus nooit gecheckt of wat dan ook. Ook niet door Koenders.

Leuk hoor, het politieke debat wat bepaald wordt door de fantansie van mensen die voor journalist doorgaan en vervolgens het niet (als dan niet moedwillig willen) controleren van de inhoud van de berichtgeving

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-03-2007 23:59]



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2007 23:57 by Argus Profiel van Argus

Hmm ja kan gebeuren. Maar er worden door kranten de laatste jaren wel vaker sensatie bevindingen gedaan die opeens totaal fictief blijken te zijn een paar weken later.

Ik kan me daar van vroegah dan weer weinig voorbeelden van voor de geest halen...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-03-2007 0:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Er staan wel vaker kletsverhalen in de kranten en de Telegraaf is daar al eeuwen kampioen in. Maar ik begin me toch wel zorgen te maken als dat op deze manier de politiek gaat beinvloeden. Geert is mediageil en zal dus elke poep en scheet waarin allochtonen in een slecht daglicht geplaatst worden, aangrijpen om kamervragen te stellen of spoeddebatten aan te vragen en weet ik het wat meer. De nieuwsuitzendingen springen er bovenop etcetera. Leuk en aardig maar ons land moet op honderden anderen terreinen ook nog bestuurd worden en niet enkel en alleen op zulke issues.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-03-2007 0:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Heersch!!

The Box verdwijnt van de buis

AMSTERDAM - The Box houdt op te bestaan. De nieuwe televisiezender Comedy Central vervangt het muziekstation vanaf 30 april. Dat maakte eigenaar MTV Networks woensdag bekend. Comedy Central gaat uitzenden tussen 20.00 en 02.00 uur.

Comedy Central brengt nationale en internationale programma's; sitcoms, animatie, talkshows, stand-upcomedy, cabaret en films. Zo zijn er komische series als South Park, That 70's Show en The Office te zien. De van oorsprong Amerikaanse zender is eerder gelanceerd in Polen en Duitsland.

-------------------------------------

Very nice



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 22-03-2007 0:31 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Beter ja


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-03-2007 0:42 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Nu TMF nog vervangen door Cartoon Network en ik ben helemaal tevreden



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-03-2007 1:34 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Een bloedbokaal voor de beste Nederlandse grunter


Nederlandse metalfans komen op 29 juni in Den Haag bijeen voor een potje oerbrullen tijdens het nationale kampioenschap grunten. De winnaars krijgen geheel in stijl een bloedbokaal.
Grunten staat niet in Van Dale maar het is een bekend fenomeen in metalkringen. De organisator van het Nederlands kampioenschap omschrijft het als een laag aardbevingsgerommel afgewisseld met rauwe kreten en hoge tonen.

"De schreeuw komt uit het puntje van je tenen".

"Je moet grunten ervaren als een oerinstinct, zoals een holbewoner zich voelt als hij op de vlucht slaat."

Het is de tweede keer dat het NK Grunten wordt gehouden. Bezoekers krijgen de raad om oordopjes mee te nemen.


Faustian Spirit of the Earth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-03-2007 7:48 by M. Profiel van M.

"Als hij op de vlucht slaat"? "Als hij op de vlucht slaat"??? Als hij GVD iemand de hersens inslaat!!!

Jammer dit, heel jammer. Slecht voor de scene ook.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-03-2007 7:49 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 22 maart 2007 0:42 schreef Judge M. het volgende:
Nu TMF nog vervangen door Cartoon Network en ik ben helemaal tevreden


Cow & Chicken



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2007 8:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geldconflict Goudstikker met donatie opgelost

Uitgegeven: 22 maart 2007 06:55
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 07:42

AMSTERDAM - Advocaat van de erven Goudstikker Dick Schonis maakt 25 duizend euro over aan het Joods Historisch Museum. Het financiële conflict tussen Schonis en emeritus-hoogleraar Isaac Lipschits is daarmee uit de wereld, schrijft de Volkskrant donderdag.

Lipschits had het idee voor de donatie geopperd na te hebben gehoord over de beloning van Schonis in de Goudstikker-zaak. Schonis zou ruim vier miljoen euro hebben verdiend met zijn juridische adviezen aan Goudstikker-erfgename Marei von Saher. Lipschits, die voor Van Saher een pleidooi hield bij de restitutiecommissie, kreeg geen vergoeding.


De Amsterdamse joodse kunsthandelaar Jacques Goudstikker had werken verzameld van diverse meesterschilders. In 1940 kwam hij om tijdens zijn vlucht voor de nazi's, waarna de collectie in handen kwam van een Duitse rijksmaarschalk. Na de Tweede Wereldoorlog kwamen de meeste werken terecht bij de Nederlandse Staat.

In februari vorig jaar werd besloten tot teruggave van de 202 schilderijen. De erven van Goudstikker streden daar sinds 1945 voor.



Kijk, joden zijn geldwolven! Proof!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen