IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 22:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-04-2007 22:47 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 10 april 2007 22:40 schreef Iskariot het volgende:
Compleet elftal verdrinkt
Uitgegeven: 10 april 2007 19:05

LUCKNOW - Elf jonge voetballers zijn in een Indiase rivier verdronken. Zij sprongen een voor een in het water om hun kameraden te redden, nadat een jongen in het water was gevallen om hun bal uit de rivier te vissen.

Het hele elftal werd slachtoffer van de sterke stroom, meldde de politie dinsdag. De jongens waren acht tot dertien jaar.


Hehehe, Lemmings


Gelukkig hebben we de reservespelers nog.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-04-2007 22:47]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 10-04-2007 23:04 by Dodo Profiel van Dodo

hahah jostiband goes voetbal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2007 23:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 april 2007 22:40 schreef Iskariot het volgende:
Zij sprongen een voor een in het water
Hehehe, Lemmings


Godverdomme Lemmings zie dat spelletje zo weer voor me


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 23:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Britse kat is vaste buspassagier

Een Britse kat is sinds januari dit jaar een vaste buspassagier in Wolverhampton. Kat Macavity stapt driemaal per week ongevraagd op buslijn 331.
Het beest stapt steeds op dezelfde plek op om twee haltes later weer uit te stappen.

Passagiers zijn Macavity inmiddels gewend. De kat springt naar binnen zodra de deur opengaat. Volgens de buschauffeur is het dier een perfecte passagier. "Het enige probleem is dat hij nooit wil betalen", vertelt de chauffeur in The Sun. Een passagier vertelt in dezelfde krant dat de kat rustig in de bus zit en wacht tot hij de juiste halte heeft bereikt.


geweldige beesten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2007 23:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 april 2007 20:50 schreef ElitE het volgende:
nu ben ik niet echt voor directe ontwikkelingshulp, maar marshallplan(= geen ontwikkelings hulp maar wederopbouw) en ontwikkelingshulp vergelijken is echt ver gezocht.
ten eerste was europa ooit wel ontwikkeld, en is er in 5 jaar wel gigantisch veel verwoest. Maar het materiele was gemakkelijk op te bouwen alleen beetje geld voor nodig, maar de mensen hadden hun opleiding en industriele cultuur nog behouden. Dat is makkelijk met een beetje geld op te lossen.

in Afrika is er zeer weinig kennis om een erg industriele economie te hebben, bovendien kun je met een cultuur die 200 jaar geleden niet meer dan middeleeuws was maar moeilijk in 50 jaar zelfstandigheid industrieel krijgen.
Nu zijn veel technologieen ook voor ons bruikbaar maar economisch niet haalbaar dat is nog sterker in Afrika.

je hebt idd gelijk dat we teveel willen sturen(kijk alleen al hulp via de kerk) Zo geven we als grootste "klimaatvervuilers"(geloof zelf niet in menselijke global warming) geen mogelijkheden om gewone standaard electriciteits voorzieningen te bouwen, maar bieden we zonne of wind energie aan, 3 keer zo duur en erg onbetrouwbaar, dat is niet echt handig wil je iemand laten ontwikkelen.

Ik ben voor duurzamere manieren zoals bedrijven die zich daar kunnen verstigen. Natuurlijk krijgen die mensen in onze ogen een hongerloontje, maar het gaat erom dat ze zelf een verbetering meemaken en daar zelf aan bijdragen.
Ik koppel 'heropbouw' zeker aan ontwikkelingshulp. Het hebben van kennis alleen is niet genoeg om jezelf te ontwikkelen. Zonder het Marshall-plan had Europa niet zo snel weer als 'ontwikkeld' gebied kunnen gelden, immers we hadden wel de kennis, maar geen bouwmaterialen of geld om te heropbouwen.
De reden waarom 'ontwikkelingshulp' aan Afrika geen oplossing is en het Marshall-plan wel werkte, is omdat de ontwikkelingshulp die wij in Europa kregen voor een concreet doel gebruikt werd, namelijk onszelf weer terugbrengen naar het niveau van voor de vernietiging. Europa zette zich en masse in voor dit doel.
In Afrika daarentegen is geen concreet doel en is 'ontwikkelingshulp' dmv jaarlijks een bepaald bedrag storten geen oplossing. Er komen wat westerlingen, die samen met een bak geld en een paar Afrikanen het land gaan 'ontwikkelen'. De gewone man is totaal niet bezig met het bereiken van dat doel. En dit is het meest optimistische scenario, in de realiteit belandt veel geld daar waar het niet voor bedoeld is (wapens, zichzelf verrijkende leiders enz.).

De term 'ontwikkeld' is eigenlijk een vage term. Wat is 'ontwikkeld'? Wie bepaald wat 'ontwikkeld' is? Waarom zou Afrika er beter van worden als ze zich hetzelfde ontwikkelen als wij?
Eerst moet er maar eens nagedacht worden over concrete doelen, want de huidige 'doelen' zijn er eigenlijk niet en als ze er al zijn, zijn ze niet realistisch.

quote:
Er zijn idd nog veel sceptici over kernfusie, sommigen denken zelfs dat het nooit mogelijk is een rendabele energie centrale te krijgen, waar anderen weer denken dat koude kernfusie in een huiskamertje al mogelijk moet zijn.
maar zoals het er nu uitziet is het een veelbelovende energie bron.
ik denk alleen niet dat dat plan van nasa zo goed uitgewerkt is, het moet economisch ook nog aantrekkelijk blijven.
Het staat vast dat kernfusie genoeg energie kan opleveren voor de gehele planeet. Het staat ook vast dat we genoeg grondstoffen binnen bereik hebben. Het probleem is het gebrek aan politieke wil om nog die laatste stappen te zetten om de ontwikkeling van kernfusietechnologie en brandstofvergaring te voltooien.
Cold Fusion is een ander verhaal en te onduidelijk of het mogelijk is of niet. De experimenten van Fleischman en Pons zijn nou niet bepaald steekhoudend. Maar van de andere kant is het mogelijk dat achter gesloten deuren van het DOE al meer plaats heeft gevonden, aangezien die lui niet zomaar geld in onderzoek naar Cold Fusion stoppen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2007 23:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 april 2007 20:57 schreef WMP het volgende:
Misantroopje, nagenoeg het halve forum wordt bedolven onder je kritische opmerkingen (ik zou het persoonlijk eerder onder 'gezeur' kwalificeren, maar dat terzijde) over wat er allemaal mis is met allerlei dingen en hoe dingen anders zou moeten, maar nergens (en als het wel ergens staat, laat het me dan zien, ik ben het in ieder geval niet tegengekomen) kom je zelf met een mogelijk alternatief. Iets afkraken kan iedereen, maar kom eens zelf met een goed onderbouwd alternatief.
Al zou je gelijk hebben, dan is mijn gezeur over problemen nog altijd relevanter dan jouw gezeur over het 'gezeur' van medeforummers. Tenminste, ik heb jou nog nooit iets zien posten over het probleem zelf, alleen over de mensen die over de problemen praten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 23:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 april 2007 23:41 schreef Misanthrope het volgende:
Ik koppel 'heropbouw' zeker aan ontwikkelingshulp. Het hebben van kennis alleen is niet genoeg om jezelf te ontwikkelen. Zonder het Marshall-plan had Europa niet zo snel weer als 'ontwikkeld' gebied kunnen gelden, immers we hadden wel de kennis, maar geen bouwmaterialen of geld om te heropbouwen.
De reden waarom 'ontwikkelingshulp' aan Afrika geen oplossing is en het Marshall-plan wel werkte, is omdat de ontwikkelingshulp die wij in Europa kregen voor een concreet doel gebruikt werd, namelijk onszelf weer terugbrengen naar het niveau van voor de vernietiging. Europa zette zich en masse in voor dit doel.
In Afrika daarentegen is geen concreet doel en is 'ontwikkelingshulp' dmv jaarlijks een bepaald bedrag storten geen oplossing. Er komen wat westerlingen, die samen met een bak geld en een paar Afrikanen het land gaan 'ontwikkelen'. De gewone man is totaal niet bezig met het bereiken van dat doel. En dit is het meest optimistische scenario, in de realiteit belandt veel geld daar waar het niet voor bedoeld is (wapens, zichzelf verrijkende leiders enz.).

De term 'ontwikkeld' is eigenlijk een vage term. Wat is 'ontwikkeld'? Wie bepaald wat 'ontwikkeld' is? Waarom zou Afrika er beter van worden als ze zich hetzelfde ontwikkelen als wij?
Eerst moet er maar eens nagedacht worden over concrete doelen, want de huidige 'doelen' zijn er eigenlijk niet en als ze er al zijn, zijn ze niet realistisch.


inderdaad niet veel aan toe te voegen

In principe zijn de mensen in afrika gewend aan wat er daar is, en wij zijn gewent wat hier is. geluk is relatief, toen we vroeger ongeveer hetzelfde ontwikkelings niveau als afrika nu heeft hadden waren we er zelfs trots op. 15 jaar geleden hadden we bijna geen internetz en mobieltjes en nu kun je moeilijk meegaan in de maatschappij zonder die dingen.


quote:
Het staat vast dat kernfusie genoeg energie kan opleveren voor de gehele planeet. Het staat ook vast dat we genoeg grondstoffen binnen bereik hebben. Het probleem is het gebrek aan politieke wil om nog die laatste stappen te zetten om de ontwikkeling van kernfusietechnologie en brandstofvergaring te voltooien.
Cold Fusion is een ander verhaal en te onduidelijk of het mogelijk is of niet. De experimenten van Fleischman en Pons zijn nou niet bepaald steekhoudend. Maar van de andere kant is het mogelijk dat achter gesloten deuren van het DOE al meer plaats heeft gevonden, aangezien die lui niet zomaar geld in onderzoek naar Cold Fusion stoppen.
tja dat er enorm veel energie vrij komt staat wel vast, maar er zijn er nog steeds die denken dat het voor de mens (voorlopig) niet te doen is om er meer energie uit te halen dan er in te stoppen. ITER zou de eerste moeten zijn.

koude kernfusie werd niet alleen van dat ene onderzoek beweerd maar er zijn tegenwoordig best veel processes die weleens koude kernfusie konden zijn, er komt namelijk veel meer ernergie vrij dan eringaat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-04-2007 0:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

ITER is niet per se bedoeld om energie op te wekken, maar om de theorie van kernfusie te testen. ITER is als het ware bedoeld om politieke wil te creeeren door aan te tonen dat kernfusie werkt.

Als er geen politieke wil is, zal kernfusie inderdaad niet gaan werken. Als er wel politieke wil is, dan hebben we binnen no-time werkende kernfusie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-04-2007 0:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en later zal het misschien wel commercieel mogelijk zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-04-2007 10:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 april 2007 16:29 schreef Misanthrope het volgende:
De JSF levert ons geld op.
Direct geld is in het geval van defensie niet eens het belangrijkste. De F16 is verouderd. Ja, ik heb ook liever de F22 dan de JSF. Maar feit is dat onze luchtmacht vernieuwd moet worden. De f16 heeft zichzelf al vaak genoeg bewezen in gevechts- en vredesoperaties om aan te geven dat een, moderne, luchtmacht nodig is.


Nog even over die kerfusie:
Ik ben er geen 'kenner' van maar ik mee mij te herinneren dat een paar weken geleden meerdere overheden miljarden in een, hete of gewone, kerfusiereactor in Frankrijk hebben gepompt. Ik vind het toch wel vrij frapant dat als meerdere landen die stap nemen twee adepten van de rode kerk hier mij weten te vertellen dat kerfusie geen optie en nooit zal worden. Misschien dat kernfusie nu nog niet rendabel is; Maar ik ben er vrij van overtuigd dat het dat wel ooit wordt. Net als windenergie/windmolens overigens. Ik heb me dan ook nooit prncipieel hier tegen uitgesproken. Ik ben slechts van mening dat windmolens een stuk lucratiever moeten worden voordat we er het hele land mee volgooien dan die dingen die we nu uitschijten. Deze gaan zichzelf nmlk, ook midde-lange termijn, naar aller waarschijnlijkheid nooit terug verdienen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-04-2007 10:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 april 2007 22:44 schreef ElitE het volgende:
ach kanker toch op man! jij met je domme opmerkingen altijd, geef nou gewoon eens een normaal antwoord!
Ik kan me wel vinden in die post van M.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 11-04-2007 11:33 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 10 april 2007 23:13 schreef ElitE het volgende:
Britse kat is vaste buspassagier

Een Britse kat is sinds januari dit jaar een vaste buspassagier in Wolverhampton. Kat Macavity stapt driemaal per week ongevraagd op buslijn 331.
Het beest stapt steeds op dezelfde plek op om twee haltes later weer uit te stappen.

Passagiers zijn Macavity inmiddels gewend. De kat springt naar binnen zodra de deur opengaat. Volgens de buschauffeur is het dier een perfecte passagier. "Het enige probleem is dat hij nooit wil betalen", vertelt de chauffeur in The Sun. Een passagier vertelt in dezelfde krant dat de kat rustig in de bus zit en wacht tot hij de juiste halte heeft bereikt.


geweldige beesten


Heersch!


Verrassend triviaal


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-04-2007 11:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 april 2007 10:09 schreef kwelgeest het volgende:
Direct geld is in het geval van defensie niet eens het belangrijkste. De F16 is verouderd. Ja, ik heb ook liever de F22 dan de JSF. Maar feit is dat onze luchtmacht vernieuwd moet worden. De f16 heeft zichzelf al vaak genoeg bewezen in gevechts- en vredesoperaties om aan te geven dat een, moderne, luchtmacht nodig is.
Stimmt. De JSF is in de categorie waarin wij een vliegtuig zoeken de beste en verreweg de goedkoopste optie.


quote:
Nog even over die kerfusie:
Ik ben er geen 'kenner' van maar ik mee mij te herinneren dat een paar weken geleden meerdere overheden miljarden in een, hete of gewone, kerfusiereactor in Frankrijk hebben gepompt. Ik vind het toch wel vrij frapant dat als meerdere landen die stap nemen twee adepten van de rode kerk hier mij weten te vertellen dat kerfusie geen optie en nooit zal worden. Misschien dat kernfusie nu nog niet rendabel is; Maar ik ben er vrij van overtuigd dat het dat wel ooit wordt. Net als windenergie/windmolens overigens. Ik heb me dan ook nooit prncipieel hier tegen uitgesproken. Ik ben slechts van mening dat windmolens een stuk lucratiever moeten worden voordat we er het hele land mee volgooien dan die dingen die we nu uitschijten. Deze gaan zichzelf nmlk, ook midde-lange termijn, naar aller waarschijnlijkheid nooit terug verdienen.
Dat is ITER.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-04-2007 17:13 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 10 april 2007 23:41 schreef Misanthrope het volgende:
In Afrika daarentegen is geen concreet doel en is 'ontwikkelingshulp' dmv jaarlijks een bepaald bedrag storten geen oplossing. Er komen wat westerlingen, die samen met een bak geld en een paar Afrikanen het land gaan 'ontwikkelen'. De gewone man is totaal niet bezig met het bereiken van dat doel. En dit is het meest optimistische scenario, in de realiteit belandt veel geld daar waar het niet voor bedoeld is (wapens, zichzelf verrijkende leiders enz.).

Luister nou eens naar wat een ander opschrijft, dwaas. Hier zijn we het over eens. Maar omdat onwikkelingshulp op de manier waarop het nu gevoerd wordt geen soelaas biedt, wil nog niet zeggen dat we ontwikkelingshulp zo maar moeten afschaffen.

quote:
De term 'ontwikkeld' is eigenlijk een vage term. Wat is 'ontwikkeld'? Wie bepaald wat 'ontwikkeld' is? Waarom zou Afrika er beter van worden als ze zich hetzelfde ontwikkelen als wij?

Logisch nadenken of inlevingsvermogen schijnt voor sommige mensen echt onmogelijk te zijn: ik zat zo maar te denken aan...
-het verstrekken van goedkope aids-remmers, om het compleet uisterven van de beroepsbevolking tegen te gaan
-het verstrekken van zuiver drinkwater, om miljoenen doden per jaar te voorkomen
-het geven van scholing, om het gigantische analfabetisme terug te brengen.

Of denk je dat "de gewone man" zoals jij het noemt daar geen behoefte aan heeft??



quote:
Eerst moet er maar eens nagedacht worden over concrete doelen, want de huidige 'doelen' zijn er eigenlijk niet en als ze er al zijn, zijn ze niet realistisch.

Dat zeg ik toch gast, de manier van hulp moet veranderen.

quote:
Het staat vast dat kernfusie genoeg energie kan opleveren voor de gehele planeet. Het staat ook vast dat we genoeg grondstoffen binnen bereik hebben. Het probleem is het gebrek aan politieke wil om nog die laatste stappen te zetten om de ontwikkeling van kernfusietechnologie en brandstofvergaring te voltooien.

Het staat niet vast, het is in ontwikkeling. Op dit moment is dus een gigantisch project bezig in F, waar jij ook al naar refereerde. op dit moment is geld geen issue, het is puur de ontwikkeling van expertise zelf die tijd kost.

Met geld kun je niet alles betalen.


quote:
Cold Fusion is een ander verhaal en te onduidelijk of het mogelijk is of niet. De experimenten van Fleischman en Pons zijn nou niet bepaald steekhoudend. Maar van de andere kant is het mogelijk dat achter gesloten deuren van het DOE al meer plaats heeft gevonden, aangezien die lui niet zomaar geld in onderzoek naar Cold Fusion stoppen.

Een jammerlijk staatje pseudo-wetenschap, die koude kernfusie. Zeer hardnekking ook...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 11-04-2007 17:14]


Dear dirty delightful old drunken old days


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-04-2007 18:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 april 2007 23:13 schreef ElitE het volgende:
Britse kat is vaste buspassagier

Een Britse kat is sinds januari dit jaar een vaste buspassagier in Wolverhampton. Kat Macavity stapt driemaal per week ongevraagd op buslijn 331.
Het beest stapt steeds op dezelfde plek op om twee haltes later weer uit te stappen.

Passagiers zijn Macavity inmiddels gewend. De kat springt naar binnen zodra de deur opengaat. Volgens de buschauffeur is het dier een perfecte passagier. "Het enige probleem is dat hij nooit wil betalen", vertelt de chauffeur in The Sun. Een passagier vertelt in dezelfde krant dat de kat rustig in de bus zit en wacht tot hij de juiste halte heeft bereikt.


geweldige beesten




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-04-2007 18:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2007 23:40 by M. Profiel van M.

quote:
Peking corrigeert Engelse vertalingen
Uitgegeven: 11 april 2007 17:34
Laatst gewijzigd: 11 april 2007 17:56

PEKING - Verkeerde Chinees-Engelse vertalingen op verkeersborden, in menu's, musea en andere publieke ruimten in Peking worden massaal gecorrigeerd. De stad doet dit ter voorbereiding op de Olympische Spelen in 2008. Dit meldde het stadsbestuur woensdag.

Meer dan 6500 verkeersborden zijn al vervangen. Ook is bijvoorbeeld 'fried crap' van een menu gehaald en vervangen door 'fried crab'. De naam van 'Racist Park', een ontmoetingsplaats voor etnische minderheden, is eveneens aangepast.

"Racist park"


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2007 0:13 by spectre Profiel van spectre

prachtig!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-04-2007 0:14 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-04-2007 7:03 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Peking corrigeert Engelse vertalingen

Zonde!
Engrish is zo gaaf hahaha


Zenial


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2007 13:39 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Tja...

"Van varkensvlees word je homo"
Het eten van varkensvlees maakt mensen homoseksueel, beweert de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya. Volgens de organisatie heeft het eten van varkensvlees ook een negatieve uitwerking op de menselijke moraal.

Volgens de moslimorganisatie gaan de eigenschappen van het 'schaamteloos dier' immers over op de mens bij het eten van het vlees. De beweringen doen in Duitsland heel wat stof opwaaien, meldt holebi.info. (hln)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 12-04-2007 13:42 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-04-2007 15:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Een ontploffing in het Iraaks parlement heeft aan zeker twee parlementariërs het leven gekost. Ooggetuigen spreken van enkele tientallen slachtoffers.
De explosie zou hebben plaatsgevonden bij de kassa van de kantine. Omdat de ontploffing tijdens de lunch plaatsvond en het parlement vandaag in zitting is, zouden er veel parlementariërs aanwezig zijn geweest.

Brug

Eerder vandaag is een brug over de Tigris opgeblazen met een vrachtwagenbom. Daarbij vielen 7 doden.
De Sarafiya brug is een belangrijke verkeersader die het oosten en westen van Bagdad verbindt.

bron: http://www.bnr.nl/ShowNieuwsArtikel....elicht&id=6449


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-04-2007 1:20 by XXL Profiel van XXL

quote:

Kind kan konijn 'leasen'
Uitgegeven: 12 april 2007 15:16

LELYSTAD - Coba Beugeling van Dierenverzorgingscentrum Lelystad gaat konijnen een maand op proef leveren. Volgens haar komt het te vaak voor dat een kind graag zo'n dier wil maar dat de ouders er vantevoren niet goed over nadenken.

Om te voorkomen dat er konijnen in bossen worden gedumpt, begint zij komend weekeinde met het project 'Proefkonijn'. De nieuwe eigenaars krijgen eerst een intakegesprek, daarna kunnen ze het konijn een maand leasen, met hok, voerbakken en voer.

Hamsters

Als het na een maand goed klikt, kan het diertje blijven. De eerste vier konijnen komen van de konijnenopvang Knabbeltje in Almere. Als er behoefte is aan cavia's en hamsters kunnen die ook worden geleasd.




Wellicht hebben ze rond de kerst nog een leuke aanbiedingin het kader van het project "Proef Konijn".


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen