IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Evile Volgende pagina
Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 07-03-2007 18:03 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Wie o Wie kent ze al?
Heel nieuw bandje met 1 demo opgenomen uit de UK. Echte oldschool Thrash.

http://evile.co.uk/main.htm

http://www.myspace.com/evileuk

Helaas nu in de UK aan het touren, maar als ze in NL zijn zeker de moeite waard om te kijken. Mits je van het genre houdt natuurlijk


You're running in circles


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 07-03-2007 18:17 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Ja zijn goed bezig die lui, ook wel aardige muziek maar ik denk dat ze wel aardig groot kunnen worden in "THA UNDAGROUNDZORZ" Killer of the deep heerscht


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-08-2007 1:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dikke heerschband idd.

Net ff hun binnenkort te verschijnen debuut cd gedownload.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-08-2007 1:36 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, die gaan we ff checken..klinkt interessant.


Bazzio Attacks!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-08-2007 1:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat zou ik zeker snel doen als ik jou was, ja.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-08-2007 1:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

34,7%


Bazzio Attacks!!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-08-2007 7:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Heeeeeeeeeeeeerlijke cd!



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-08-2007 8:21 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Inderdaad een fijn plaatje!


Op je knie en pijp voor genade!


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 17-08-2007 12:19 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Eindelijk mensen die in mijn topic kijken.
Ben de nieuwe cd aan het beluisteren en dat is toch even lekker


You're running in circles


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 17-08-2007 12:35 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Lekker potje thrash ja, nieuwe plaat is ook zeer gaaf. Ze mogen wel even gaan touren, samen met Municipal Waste en S.S.S. ofzo.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 17-08-2007 12:37 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Dat S.S.S. vind ik zwaar matig eigenlijk, maar Evile is wel tof.
Ik heb die EP en demo ook nog ergens hier.
Die CD ga ik maar even downloaden.


Nog zo stoere internet warrior.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-08-2007 12:40 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 12:19 schreef Sdonasa het volgende:
Eindelijk mensen die in mijn topic kijken.
Ben de nieuwe cd aan het beluisteren en dat is toch even lekker


Tuurlijk post ik in jouw topic, ik stalk je in alle topics waar je komt!


Op je knie en pijp voor genade!


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 17-08-2007 12:43 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht


Bow down to the Thrasherrssss!!!!!


You're running in circles


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 19-08-2007 4:31 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Een paar maanden geleden live gezien (voorprogramma van ONSLAUGHT?) en dat klonk errug lekker. De gitarist viel mij het meest op want die had me toch een spuuglelijke gitaar! ``Ja maar het is wel van dat en dat merk!`` Dan nog vind ik `m lelijk. Net hun c.d. gedownload en de ouwe school thrash gaat er bij mij in als koek! Effe kijken of `ie ook op vinyl te krijgen is...


Here kitty kitty kitty!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-08-2007 15:19 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 August 2007 4:31 schreef zijschroeier het volgende:
Een paar maanden geleden live gezien (voorprogramma van ONSLAUGHT?) en dat klonk errug lekker. De gitarist viel mij het meest op want die had me toch een spuuglelijke gitaar! ``Ja maar het is wel van dat en dat merk!`` Dan nog vind ik `m lelijk. Net hun c.d. gedownload en de ouwe school thrash gaat er bij mij in als koek! Effe kijken of `ie ook op vinyl te krijgen is...


Niet het voorprogramma van Onslaught, was het Tilburg Thrash Fest waar Onslaught inderdaad als headliner stond. Evile was echter de band van de dag! En dat was inderdaad een "opvallende" gitaar, een Moser custom om precies te zijn.


Op je knie en pijp voor genade!


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 20-08-2007 17:40 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Inderdaad spuug lelijk. Maar er kwam een lekker geluidje uit
De bassist en drummer zager er ook niet echt Thrash verantwoord uit, maar goed.. who gives a f*ck...


You're running in circles


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-08-2007 18:56 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 17:40 schreef Sdonasa het volgende:
Inderdaad spuug lelijk. Maar er kwam een lekker geluidje uit
De bassist en drummer zager er ook niet echt Thrash verantwoord uit, maar goed.. who gives a f*ck...


Alsof jij er Thrash verantwoord uitziet!
White trash verantwoord dan weer wel natuurlijk!


Op je knie en pijp voor genade!


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 20-08-2007 19:51 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Ik ben dan ook niet Thrash he


You're running in circles


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 23-08-2007 17:50 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Zit'm nu te beluisteren. Over het algemeen een sterk album maar niet alle nummers kunnen me even goed bekoren (Man Against Machine bijv.) en soms vervallen ze wat in te lange Xentrix-achtige midtempo stukken. maar wat ik zeg, over het geheel genomen een sterk album moet ik zeggen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-08-2007 8:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind de band echt super. Eindelijk weer eens een echte strakke thrashband (krijg er nog huivers van dat Trivium etc als thrash worden omschreven).

Waar mij de band erg aan doet denken is Wargasm maar dan met meer snel materiaal en ene beduidend betere zang. Als de band op hun 2e cd een groei weet te bewerkstelligen zoals bijv. metallica toendertijd heeft gedaan (oftewel meer variatie aan te bieden zonder teveel slappe derrie of van die kuttriviumrefreintjes te gaan spelen) gaat het wel goedkomen met Evile.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-09-2007 17:35 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Concert: Susperia + Evile

donderdag 11 oktober 2007
Little Devil - Podium - Tilburg
Aanvang: 21:00

Hoofdprogramma:
Susperia

Voorprogramma:
Evile

Prijs
8
Extra info
Met optredens van:
Susperia (NO) (extreme metal with melodic twists)
Evile (UK) (thrash)

Goafff!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 28-09-2007 18:43 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Daar ga ik wel pogen bij te zijn! Al vind ik de combinatie Suspiria/Evile wel apart.


Op je knie en pijp voor genade!


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 28-09-2007 20:07 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Poging wagen tot?
Daar gaan we zeker bij zijn


You're running in circles


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 28-09-2007 20:11 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 20:07 schreef Sdonasa het volgende:
Poging wagen tot?
Daar gaan we zeker bij zijn


Het is op Donderdag schat!


Op je knie en pijp voor genade!


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 28-09-2007 20:17 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Dus?


You're running in circles


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 28-09-2007 20:22 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 20:17 schreef Sdonasa het volgende:
Dus?


Dan moet ik verven, weet je wel? Maar we zijn off-topic aan het gaan. Voor Evile ken ik het verven wel een keer laten schieten!


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen