IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vinterland Vorige pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-09-2014 21:34 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2014 16:18 schreef williamblake het volgende:
Dat waren nog eens tijden. Van die op goedkoop papier gedrukte mailorders doorbladeren en op basis van beschrijvingen van 1 zin nieuwe dingen ontdekken. En dan maar hopen dat het niet tegenviel als je bestelling arriveerde...



Waren vooral sterk in het hypen van hun eigen Duitse second rate atmosferische kutbands lijk Agathodaimon of Mystic Circle.


En nu gaan we vegen


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 19-09-2014 22:49 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Het zit je wel dwars blijkbaar.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-09-2014 22:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik denk dat ie moet poepen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-09-2014 23:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Kakken?

Ik ken die Hollandse slang niet.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-09-2014 23:50 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2014 22:49 schreef Andrei het volgende:
Het zit je wel dwars blijkbaar.


Bwa neen.
NB was één grote authoriteit op metalgebied toen.
Amorphis, Hypocrisy en lanceerden vele bands.
Hun samplers waren ook goed, zo heb ik Dodheimsgard Kronet Til Konge leren kennen, zo koud heb ik het nog nooit geweten en is heden ten dage nog niet geëvenaard.


En nu gaan we vegen


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-09-2014 11:46 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2014 21:31 schreef caron het volgende:
Enige lullige, was dat ik nog te jong was om naar de Biebob-show te gaan van Satyricon én Dissection, resp. Nemesis en Storm uit.
Moet legendarisch geweest zijn.


Je vergeet Gorgoroth nog. En zo legendarisch was die show nu ook weer niet. Temeer omdat ik Nemesis divina sowieso één van de zwakste Satyricon platen vind (veel te blast gericht).

Daarnaast: deze show was in '96, zelfde jaar dat de show van Mysticum, Gehenna en Marduk plaatsvond, maar volgens een ander topic was je daar dus blijkbaar weer niet te jong voor.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-09-2014 19:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2014 11:46 schreef williamblake het volgende:
Je vergeet Gorgoroth nog. En zo legendarisch was die show nu ook weer niet. Temeer omdat ik Nemesis divina sowieso één van de zwakste Satyricon platen vind (veel te blast gericht).

Daarnaast: deze show was in '96, zelfde jaar dat de show van Mysticum, Gehenna en Marduk plaatsvond, maar volgens een ander topic was je daar dus blijkbaar weer niet te jong voor.


Satyricon was in maart.
De show van Marduk, Gehenna en Mysticum was in september. In die tijd een wezenlijk verschil+ Marduk was op een zaterdag (Satyricon op een woensdag) en dichtbij.

Je moet mij niet van leugeren betichten. Da hoeft echt nie.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-09-2014 19:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 september 2014 23:48 schreef caron het volgende:
Kakken?

Ik ken die Hollandse slang niet.


Kakken ja. Of schijten, kleien of faxen, je ruggegraat verlengen of een splinter uit je rug halen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-09-2014 23:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Of Kluivert uit de selectie laten...

Tja se, bij ons heeft "poepen" een gans andere betekenis.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-09-2014 23:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat weet ik, maar dat bedoelde ik niet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2014 13:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2014 19:23 schreef caron het volgende:
Je moet mij niet van leugeren betichten. Da hoeft echt nie.


Da's geen moeite. En graag gedaan nogwel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-09-2014 16:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

De oprechte blijdschap is wederzijds.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen