IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Hail Of Bullets Vorige pagina | Volgende pagina
VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 01-04-2008 16:36 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Mooi zo.


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 01-04-2008 19:48 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 16:23 schreef Freudstein het volgende:
Freudstein for president!

De versie met shirt is alleen bij Large/EMP verkrijgbaar, Europe only dus... maar er valt vast wel iets te regelen!


en dat shirt word alleen bij de cd verkocht en niet los?? dan word het dus alsnog de cd en de lp kopen.. damn


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-04-2008 19:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

t zou wel een vette stunt zijn als er dan een bonjovi shirt bij zit


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2008 20:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Bwahahahaha..... Idd, ja....


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 14-04-2008 18:52 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

Op de Metal Blade US site is een preview van "... Of Frost And War" te beluisteren:

Hail Of Bullets


Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 14-04-2008 21:18 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

klinkt lekker, maar waarom hebben jullie dat stuk verranderd als Dan inkomt met zijn stuk tekst? vond die fade in van martin wat vreemd klinken


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 14-04-2008 22:41 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wat klinkt die snare raar...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-04-2008 0:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Vergis ik me nu, of klonk de demo vetter? Ik 'voel' hier de bas niet.


Bareuh...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-04-2008 0:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 05-05-2008 0:43]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 05-05-2008 0:43 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 16:21 schreef Freudstein het volgende:


Op de namen alleen gaan we trouwens echt niet getekend worden, dat zal toch in de eerste plaats om de muziek zijn. Bij platenmaatschappijen zijn ze ook niet op hun achterhoofd gevallen...




eh.. nou beetje wel toch... toch?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-05-2008 8:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-05-2008 8:30]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 05-05-2008 17:10 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

het zaadste aan die hele banner is nog dat er commentaar van een dimmu borgir lid voorbij komt.. lekker boeiend of die knul er een stijve piemel van krijgt of niet


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-05-2008 17:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

labelpraat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-05-2008 18:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Het lijkt mij dat de platenmaatschappij een paar maanden geleden eerst de muziek heeft gehoord, hob toen getekend heeft en dat daarna de banner is gemaakt. Of is die banner al zó oud? Want dat weet ik allemaal niet, natuurlijk. Maar Ed weet daar natuurlijk alles van.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-05-2008 18:54]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2008 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Banner is behoorlijk vers, heb em pas één dag voor de planning ontvangen omdat ie niet eerder af was ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-05-2008 20:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik snap die banner niet. HoB speelt toch juist det wat al 100x eerder is gedaan. Ik weet niet waar Silenoz zijn oren verstopt heeft..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2008 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 17:32 schreef spectre het volgende:
labelpraat


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-05-2008 20:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Toch raar dat ze een artiest van de concurrentie quoten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-05-2008 21:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ow. Ik dacht dat die gast het juist had over die 1000 en 1 bandjes die op hypersnelheid door hun nummers heen denderen, oftewel de nu-deathmetal, zeg maar. En dimmu borgir concurrentie? Nogal een verschil in muziek, lijkt me.

Uiteindelijk vist iedereen in dezelfde zee, maar toch.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-05-2008 21:02]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 05-05-2008 21:21 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

quote:
Op 5 mei 2008 18:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Het lijkt mij dat de platenmaatschappij een paar maanden geleden eerst de muziek heeft gehoord, hob toen getekend heeft en dat daarna de banner is gemaakt. Of is die banner al zó oud? Want dat weet ik allemaal niet, natuurlijk. Maar Ed weet daar natuurlijk alles van.


quote:
Op 5 mei 2008 21:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ow. Ik dacht dat die gast het juist had over die 1000 en 1 bandjes die op hypersnelheid door hun nummers heen denderen, oftewel de nu-deathmetal, zeg maar. En dimmu borgir concurrentie? Nogal een verschil in muziek, lijkt me.

Uiteindelijk vist iedereen in dezelfde zee, maar toch.


Op alle punten correct.


Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-05-2008 21:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-05-2008 21:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 21:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
En dimmu borgir concurrentie?
Ander label dude.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-05-2008 22:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Damn, ook ik ben alweer ontmaskerd, ook niet paranormaal begaafd, haha.

Maar op zo'n manier, ja. Daar had ik niet aan gedacht. Maar blijkbaar is dat niet zo'n probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-05-2008 22:07]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 05-05-2008 22:18 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

Gave plaat geworden, staan aardig wat doomy nummertjes op die de haren goed gaan laten wapperen, ben erg benieuwd naar hoe dit live gaat zijn, kan haast niet tegen vallen.


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 09-05-2008 10:48 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht



Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen