IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Hail Of Bullets Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2008 18:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Niet slecht bezig, heren

Ging zojuist naar de Terrorizer website en het eerste wat ik zie is een pagina-grote banner van Hail Of Bullets


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-05-2008 12:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En het gehele album is nu te beluisteren op Myspace.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-05-2008 14:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik weet niet of de gasten van Hail of bullets dit lezen maar...

vinden jullie dit niet een beetje een lullige actie? Net nu Grave een nieuw album op de markt brengt komen jullie met ...of frost and war. Een album dat alles, op het gebied van old school death metal, compleet wegblaast. Lullig voor die gasten van Grave hoor.

Ik ga even 2 gevaarlijke opmerkingen plaatsen:

1) Ik vind dit album beter dan de nieuwe Bloodbath mini.
2) Ik vind Hail of bullets beter dan Asphyx.

Ik duik alvast onder. Tot de volgende ijstijd!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-05-2008 14:30 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 14:27 schreef XnegativeX het volgende:

Ik ga even 2 gevaarlijke opmerkingen plaatsen:

1) Ik vind dit album beter dan de nieuwe Bloodbath mini.
2) Ik vind Hail of bullets beter dan Asphyx.

Ik duik alvast onder. Tot de volgende ijstijd!


Dan duik ik met je mee, want ik ben het met beide stellingen volledig eens.


Bareuh...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-05-2008 14:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nou nou, poe poe. T is niks schokkends hoor. Niet wat we allemaal niet al een keer eerder hebben gehoord.Vind ik dan.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-05-2008 14:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

boeiend, dan kan het nog steeds goed zijn


Je moeder.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-05-2008 14:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 25 mei 2008 14:44 schreef mental het volgende:
Nou nou, poe poe. T is niks schokkends hoor. Niet wat we allemaal niet al een keer eerder hebben gehoord.Vind ik dan.


Ga lekker naar de nieuwe Terror luisteren joh.

Maaruh, waar heb jij dit eerder gehoord dan? Behalve bij Asphyx dan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-05-2008 14:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die nieuwe Terror is fucking gaaf. maar hij haalt het bij lange na niet bij de laatste schijf van Death before Dishonor.


En wat je zegt. Ach, ik luister weinig Death metal meer, maar ben beetje teleurgesteld in deze schijf.Denk dat ik er teveel van verwachtte.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-05-2008 23:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Misschien moet je het live ook even checken? Ik ben ook al een paar jaar nogal deathmetal af, ik heb echter erg veel zin om deze band te gaan bekijken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-05-2008 9:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 14:27 schreef XnegativeX het volgende:
Een album dat alles, op het gebied van old school death metal, compleet wegblaast.


de nieuwe HOB is bovengemiddeld goed maar beter dan slaughter,oude entombed, oude pungent stench ,master,etc ???? sorry, daar kan ik toch echt niet in mee

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-05-2008 9:22]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-05-2008 9:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

deze week online review


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-06-2008 1:29 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik ben absoluut geen kenner van het genre, maar wat Hail of Bullets laat horen op "Of Frost and War", is toch zeer overtuigend. Ik denk dan ook dat we hier als Nederlanders best trots op mogen zijn, maar de discussie op de frontpage gaat me wat te ver. Het is nog veel te vroeg om te concluderen of dit echt een meesterwerk is of niet, dat zal over een jaar of 5 wel duidelijk worden...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2008 16:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@Wim, ik ben niet meer zo van de shows. sowieso het idee alleen al van een zaal vol met metal publiek, naaahh, bedankt.dat ik de muziek wel luister is een ander verhaal.


Fuck the world and fuck you


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-07-2008 17:08 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Gewoon een lekkere death-metal plaat, ik verheug me op het optreden op waldrock as zaterdag!


Dear dirty delightful old drunken old days


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-07-2008 17:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Laatst gekocht, heerlijke cd!
Had alleen de productie wat "voller" willen hebben. Mist wat kracht (vind ik dan)
[edit]
Volgende plaat net zo laten klinken als de nieuwe Grave bijvoorbeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-07-2008 17:12]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 03-07-2008 17:17 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Top cd!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2008 18:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wel een beetje suf dat in het boekje alle o-umlauts zijn weggevallen. Wat vond Dan Swan uit rebr daar nou van?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-07-2008 23:09 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gaaf optreden gisteren op Waldrock. Toch denk ik dat dit meer een kroeg/club bandje is.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 06-07-2008 23:20 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Of een later-op-de-dag bandje.

Maar ik vond het mooi.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 08-07-2008 1:09 by Beginning of Sorrow Wijzig reactieProfiel van Beginning of SorrowQuote dit bericht

Geweldige band, vooral Martin van Drunen vind ik erg indrukwekkend.
Het is niet echt te vergelijken met de oude klassiers maarja, het zal me heel erg verbazen als er ooit nog een oldschool deathmetal band komt die dat wel kan.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-07-2008 8:50 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Geen slechte band maar wel erg open deuren intrappen.
En persoonlijk ben ik niet echt onder de indruk van vanDrunen. Eigenlijk ook nooit geweest. Ook niet in Pestilence en Benediction. Steeds iets van goeie muziek maarre, die zanger. Maar das persoonlijk.


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2008 8:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2008 8:50 schreef SkinPeeleR het volgende:
Geen slechte band maar wel erg open deuren intrappen.
En persoonlijk ben ik niet echt onder de indruk van vanDrunen. Eigenlijk ook nooit geweest. Ook niet in Pestilence en Benediction. Steeds iets van goeie muziek maarre, die zanger. Maar das persoonlijk.
Benediction ---> Bolt Thrower.



Ik vind Martin een prima zanger met een erg herkenbaar geluid. Dat eerste staat open ter discussie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-07-2008 9:14 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 juli 2008 8:59 schreef Greycloak het volgende:
Benediction ---> Bolt Thrower.



Vind Karl Willetts daarom ook een betere zanger.


Een kleine snol zit zo vol.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 08-07-2008 9:50 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 8 juli 2008 9:14 schreef SkinPeeleR het volgende:
Vind Karl Willetts daarom ook een betere zanger.


DUH! Keep your Martin outta my Boltthrower!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2008 14:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2008 8:59 schreef Greycloak het volgende:
Ik vind Martin een prima zanger met een erg herkenbaar geluid. Dat eerste staat open ter discussie.


Herkenbaar is het zeker. Helaas heb ik er zelf ook een beetje problemen mee, aangezien het om de een of andere manier altijd een beetje jankerig op me overkomt. Het klinkt voortdurend alsof hij zichzelf moet forceren om zijn grunt-stem te pakken, waardoor er een schelheid in zijn stem komt. Vergelijk dat bijvoorbeeld eens met de brute putgrunt van Dan Swano in het nummer Ordered Eastward.

Maar goed, het went snel, en Martin van Drunen blijft natuurlijk een icoon Plus de muziek is geweldig, dus ik weerhoud me van het zout leggen op slakken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen