IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Hail Of Bullets Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-01-2009 0:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Solo's gatverdamme, de enige bands die wegkomen met solo's zijn slayer en deicide.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-01-2009 9:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Slayer en solo's...


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-01-2009 10:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-01-2009 11:25 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Kan ik niet waarderen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-01-2009 18:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2009 11:25 schreef Gemene Lepel het volgende:
Kan ik niet waarderen .



zeikhoer


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-01-2009 18:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2008 21:39 schreef altx het volgende:
Nou, ik weet niet.

Het is niet slecht of zo, maar zeker niet wereldschokkend. Zelfs een tikkeltje eentonig.

Of ben ik zo kritisch?


nope ik kan er ook niks mee, heel de hype dat dit het antwoord zou worden op zweedse DM kan ik nergens terugvinden.
Ik gun die gasten echt wel hun plezier maar deze band vind ik net als LOtd zwaar overrated.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-01-2009 1:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bij LotD zit er tenminste nog wat tempo in

Nee, ik vind HoB best goed te pruimen, maar wat meer snedigheid, tempowisselingen, uitbarstingen zouden welkom zijn.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-01-2009 17:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Uitbarstingen in de zin van solo's ja.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2009 17:29 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

En gravityblasts uiteraard.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 28-01-2009 18:18 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 17:29 schreef Metalhead22 het volgende:
En gravityblasts uiteraard.

Laat dat Ed maar niet horen haha!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-01-2009 18:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

HOB is gewoon kut, een laatste stuiptrekking van wat bejaarde muzikanten om toch nog wat cash uit die death metal te slepen waar ze al jaren mee bezig zijn zonder success te hebben.


Fuck the world and fuck you


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2009 18:53 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

:')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2009 20:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 18:50 schreef mental het volgende:
HOB is gewoon kut, een laatste stuiptrekking van wat bejaarde muzikanten om toch nog wat cash uit die death metal te slepen waar ze al jaren mee bezig zijn zonder success te hebben.


...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 28-01-2009 20:36 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 18:50 schreef mental het volgende:
HOB is gewoon kut, een laatste stuiptrekking van wat bejaarde muzikanten om toch nog wat cash uit die death metal te slepen waar ze al jaren mee bezig zijn zonder success te hebben.


Nu is mamma boos!

Nee, hoor... ieder z'n ding toch?


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 28-01-2009 21:10 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Ach mental zal wel z'n gouwe ketting hebben moeten inleveren.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2009 21:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kon dat ding uberhaupt nog af dan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2009 21:12 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 maart 2007 18:11 schreef mental het volgende:
Goh..misschien nog best gaaf.





...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-01-2009 22:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 21:10 schreef VM Saldiac het volgende:
Ach mental zal wel z'n gouwe ketting hebben moeten inleveren.
Zilveren, kutje.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-01-2009 22:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oh, en aan MH22, datw as 2007, meningen kunnen veranderen in 2 jaar tijd he. of heb jij dat nooit ?


Fuck the world and fuck you


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 1:31 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 22:53 schreef mental het volgende:
Zilveren, kutje.

Ah je bent dus nog een aspirant-kampjoekel.
Bedankt voor de opheldering.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 18:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 1:31 schreef VM Saldiac het volgende:
Ah je bent dus nog een aspirant-kampjoekel.
Bedankt voor de opheldering.
Kijk maar uit met je beledigingen, semi journalistje, er zijn er voor minder neer gegaan he.


Fuck the world and fuck you


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 18:39 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 18:31 schreef mental het volgende:
Kijk maar uit met je beledigingen, semi journalistje, er zijn er voor minder neer gegaan he.

Kom maar naar Baltimore. Krijg je misschien een ijsje.
Als je vooroverbukt.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 19:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 18:39 schreef VM Saldiac het volgende:
Kom maar naar Baltimore. Krijg je misschien een ijsje.
Als je vooroverbukt.
Ik ben goed in bukken, naast topics verneuken op zm een van mijn hobbies.


Fuck the world and fuck you


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 19:49 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Ok dan zie ik je tijdens MDF in mei wel in Baltimore.
Omschrijving staat al enkele posts hierboven dus je bent makkelijk te vinden.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2009 19:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ehh,is dat te bereiken met het OV ?


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen