IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Hail Of Bullets Vorige pagina | Volgende pagina
VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 29-01-2009 19:54 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 19:49 schreef mental het volgende:
Ehh,is dat te bereiken met het OV ?

Als je het vliegtuigje bij OV trekt wel ja.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 22-02-2009 14:10 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Gisteravond al een leuk feest je hier in Athene.

Severe Torture met hun eerste optreden in Greece, waar reeds Hail of Bullets aanwezig was, voor de show van vanavond (22-02).

Severe Torture bewees weer eens de kwaliteit van deze Nederlandse Cannibal Corpse en ja vanavond eindelijk de goddelijke voice van Van Drunen in het land van de oude Goden.

Vast een goede voorbereiding voor de komst van Asphyx in Athene later dit jaar.

Nederland komt naar je toe in Athene





Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 28-02-2009 14:26 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243



Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2009 23:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Staat een stukje van een nieuw nr op de myspace. Lekker, gaarne het hele nummer in dit tempo.

http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-06-2009 0:30 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2009 14:10 schreef bloodcorpse het volgende:

de goddelijke voice van Van Drunen

[onbenul] Wat is dat toch met die man, die met z'n overstuurde strot iedere plaat die hij opneemt aan flarden schreeuwt en desondanks door duizenden metalfans op handen gedragen wordt? [/onbenul]


Snark
Usericon van Snark
Posted 19-06-2009 1:22 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

beter dan die 14 in een dozijn putgrunt van tegenwoordig




Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 19-06-2009 12:52 by Beginning of Sorrow Wijzig reactieProfiel van Beginning of SorrowQuote dit bericht

Smaak misschien?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2009 12:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juni 2009 0:30 schreef Hexegot het volgende:
[onbenul] Wat is dat toch met die man, die met z'n overstuurde strot iedere plaat die hij opneemt aan flarden schreeuwt en desondanks door duizenden metalfans op handen gedragen wordt? [/onbenul]


Zijn stem klinkt ziek -John Tardy overklast hem hier trouwens in- en dat past natuurlijk goed bij de muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2009 12:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-06-2009 12:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vind zelf ook geen zak aan die stem. OK, het is anders. Maar of het ook goed is? Naja, kwestie van smaak en dogma's ongetwijfeld.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 19-06-2009 15:16 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 19 juni 2009 0:30 schreef Hexegot het volgende:
[onbenul] Wat is dat toch met die man, die met z'n overstuurde strot iedere plaat die hij opneemt aan flarden schreeuwt en desondanks door duizenden metalfans op handen gedragen wordt? [/onbenul]


Gisteravond pestilence in vera.

De nummers van consuming impulse werden degelijk uitgevoerd, maar met de zang van Mameli blijkt maar weer eens dat Van Drunen een bak extra sfeer aan deze nummers / plaat heeft meegegeven... dus deze strot steekt met kop en schouders boven de grunt middelmaat(igheid) uit... take it or leave the building...


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-06-2009 15:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 1:22 schreef Snark het volgende:
beter dan die 14 in een dozijn putgrunt van tegenwoordig





+1.



Bareuh...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-06-2009 17:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 12:59 schreef Count Usher het volgende:
Ik vind zelf ook geen zak aan die stem. OK, het is anders. Maar of het ook goed is? Naja, kwestie van smaak en dogma's ongetwijfeld.


Op plaat vind ik het helemaal niks, maar live gaat het nog wel.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-06-2009 19:04 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 12:55 schreef Mutilator het volgende:

Zijn stem klinkt ziek -John Tardy overklast hem hier trouwens in- en dat past natuurlijk goed bij de muziek.

John Tardy, ja. Echter, binnen de Nederlandse landsgrenzen overtroeft iemand als Rogier Droog de heer Van Drunen naar mijn bescheten mening op alle fronten. Maar ja, wat voor status heeft die: praktisch geen. Wat Count Usher al zegt: smaak + dogma's.

Maar alle fans wens ik alvast veel plezier als ze HOB of Asphyx gaan bekijken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-07-2009 13:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Warsaw Rising is daarnet op de mat gevallen. Nice!
Klinkt zelfs nog een streepje vetter dan het album.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-07-2009 18:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Titelnummer van de EP is wel gaaf, dat andere vind ik maar niks


Faustian Spirit of the Earth


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-07-2009 18:58 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Vette EP.

Mp3's gehoord.

Vandaag 2 maal de 10" besteld en 1 maal de cd!


bub


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-07-2009 22:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Theo, de bassist, houdt er eentje voor me achter. Ondertussen maar even downloaden, ff luisteren.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-07-2009 22:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juli 2009 18:53 schreef cataclysm child het volgende:
Titelnummer van de EP is wel gaaf, dat andere vind ik maar niks


Heb ik ook wel, ja. Eerste nummer is gewoon lekker midtempo. In het tweede nummer zit dat ook op het eind, maar de rest is me gewoon te langzaam, wel goed, maar te langzaam. Ach ja, iets met smaken verschillen, natuurlijk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 24-07-2009 0:13 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2009 22:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
Theo, de bassist, houdt er eentje voor me achter. Ondertussen maar even downloaden, ff luisteren.

Mental Theo, niet lullen tijdens optredens van z'n favo bands of anders wordt ie leip hehe.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-07-2009 5:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ben vooral erg benieuwd naar die Twisted Sister-cover. De 10" is in bestelling.


Bareuh...


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 16:13 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht


Mensen die zeggen dat dit standaard/gedateerde zooi is hebben gelijk.



MAAR>>>>> dat is (volgens mij) juist de bedoeling geweest!




Waarom het wiel opnieuw uitvinden??!?
ik vind het prima dat er terug gegrepen wordt naar de begindagen vd Death metal.



Een verademing tussen alle "sneller dan het licht" piep bands van tegenwoordig!
Van Drunen heeft een gruwelijk vette strot en ik trek de Polka beats van Ed Warby ook zeker! en de riffs malen lekker door.



Het concept is ook vet. Idd een keer geen "aaah Kill the devil" of "Shit in your eyes and cum in your arse" achtige toestanden.



Ik ben fan!



[Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 16-11-2009 16:16]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2009 16:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 16:13 schreef Kaaskop het volgende:
MAAR>>>>> dat is (volgens mij) juist de bedoeling geweest!

Britney Spears is ook bedoeld om te klinken zoals het klinkt, dan mag je het toch nog steeds kut vinden?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-11-2009 16:35]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 16:34 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Welja joh. haal Britney er maar bij en dat in een hail of bullets topic....


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2009 16:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 16:34 schreef Kaaskop het volgende:
Welja joh. haal Britney er maar bij en dat in een hail of bullets topic....

Is ook maar een kwestie van smaak

Dus. Gezien je er niet verder op in gaat ga ik er maar vanuit dat je me gelijk geeft


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 16:36 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 16:36 schreef ZelThoR het volgende:
Is ook maar een kwestie van smaak

Dus. Gezien je er niet verder op in gaat ga ik er maar vanuit dat je me gelijk geeft
Ik kan jou er toch niet uit praten, dus ik bespaar me de moeite.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen