IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Met trots presenteren wij: Stichting Zwaremetalen Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Juist


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2007 11:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 maart 2007 21:45 schreef Jenje het volgende:
<p><b><i>Doel</i></b></p>
<p>Middels deze stichting denken wij dat de toekomst van <i>Zwaremetalen.com </i>beter
te waarborgen is en dat we onze doelstelling, het promoten van metal op welke
manier dan ook, beter kunnen nastreven. Eén van de eerste manieren is door het
<i>
<a target="_blank" href="http://www.zwaremetalen.com/nieuws/8010/PopAs-Zware-Metalen-organiseren-MetalAs.html">
MetalAs</a> </i>concert in samenwerking met <i>PopAs </i>op 14 April in het <i>Mercuriustheater</i> te Assen
met <i>Next Waste Dimension, Fuelblooded, The Embodiment</i> en <i>Dying Flame</i>.
Kom langs en drink een biertje met ons!</p>

Nou, een van de eerste manieren.. Wat dacht je ervan dat er al sinds 2001 demo's en ander plaatmateriaal van vaderlandse bodem onder de aandacht gebracht worden middels deze site? Dat is de kracht van ZM. Concertjes organiseren doen groeperingen als de EHBO en MFT ook. Lijkt me toch niet dat ZM zich middels een persbericht als dit in hetzelfde schuitje wil plaatsen.

O ja, beide genoemde groeperingen hebben overigens eigen sponsors (o.a. American Guitarstore en Metalzone Nijverdal als ik het wel heb).

Met andere woorden: een heldere en duidelijke visie gestaafd door behaalde resultaten in het verleden kom je een stuk verder mee en dat kan ik helaas niet uit het persbericht terug herleiden. En dat is jammer.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je kunt ook op elke slak zout leggen, we willen gewoon alles open houden en niet alleen tot e-zine en forum beperken. Als jij dat niks vind, prima, jouw mening.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 11:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 11:36 schreef Jenje het volgende:
Je kunt ook op elke slak zout leggen, we willen gewoon alles open houden en niet alleen tot e-zine en forum beperken. Als jij dat niks vind, prima, jouw mening.
Oftopic: Je hebt mail.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2007 11:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 11:24 schreef Judge M. het volgende:

Met andere woorden: een heldere en duidelijke visie gestaafd door behaalde resultaten in het verleden kom je een stuk verder mee en dat kan ik helaas niet uit het persbericht terug herleiden. En dat is jammer.


O.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 11:37 schreef kwelgeest het volgende:
Oftopic: Je hebt mail.
Zit nu niet thuis, kan het nu dus niet inzien, vanmiddag wel!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 11:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 11:37 schreef Jenje het volgende:
Zit nu niet thuis, kan het nu dus niet inzien, vanmiddag wel!
Dan zie ik 't wel verschijnen.
Nu eens studeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 11:38 schreef kwelgeest het volgende:
Dan zie ik 't wel verschijnen.
Nu eens studeren.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-03-2007 11:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gefeliciteerd met het gesticht zware metalen!!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-03-2007 11:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 maart 2007 11:42 schreef attila_de_hun het volgende:
gefeliciteerd met het gesticht zware metalen!!!!

En u bent ook een van de patienten


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 20-03-2007 11:52 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Gefeliciteerd!


Het is de lichtinval ;')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2007 11:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goh, een stichting. Ik hoop wel dat de sfeer van het forum behouden blijft. Succes ermee dan maar


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-03-2007 12:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 maart 2007 11:55 schreef Mark het volgende:
Goh, een stichting. Ik hoop wel dat de sfeer van het forum behouden blijft. Succes ermee dan maar

Tja waarom niet? We proberen het voort te zetten zoals het nu gaat, met hopelijk verbeteringen, en hopelijk meer mogelijkheden.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2007 15:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mochten jullie er een keer over nadenken om een sitemakeover nodig te hebben, twijfel niet om mij een mail te sturen want ik maak met plezier een ontwerp. Ook een schil die perfect over de bestaande site past is geen probleem. Geheel kostenloos natuurlijk, zo kan ik misschien ook mijn steentje bijdragen.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mail me eens zou ik zeggen!


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2007 15:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oe het begint al te flink te groeien vanonder


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 20-03-2007 15:20 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

straks krijgen we ook nog sponsor loop voor zm
of je rommel verkopen op rommelmarkten


Het is de lichtinval ;')


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 15:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 15:19 schreef spectre het volgende:
oe het begint al te flink te groeien vanonder
hebbie msn? add ik je effe, altijd goed om eens te kijken hoe wat waar


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2007 15:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@ kimmey : Jij ging toch je lichaam verkopen middels een banner had ik begrepen

@ Jan : mijn mail = msn.


[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-03-2007 15:23]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 20-03-2007 15:23 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 15:22 schreef spectre het volgende:
@ kimmey : Jij ging toch je lichaam verkopen middels een banner had ik begrepen



Ik breng niet genoeg op...
probeer jij het eens, misschien heb je meer geluk?!


Het is de lichtinval ;')


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2007 15:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 15:23 schreef Kimmey het volgende:
Ik breng niet genoeg op...
probeer jij het eens, misschien heb je meer geluk?!


Heeft niks met geluk te maken. Grote jets0rs zoals die van mental leveren knaken op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 15:22 schreef spectre het volgende:
@ kimmey : Jij ging toch je lichaam verkopen middels een banner had ik begrepen

@ Jan : mijn mail = msn.

I add u


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2007 15:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 20-03-2007 15:25 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 15:24 schreef spectre het volgende:
Heeft niks met geluk te maken. Grote jets0rs zoals die van mental leveren knaken op


Ik weet niet of mental grotere tettn heeft als moi?!
ja mental welke cup heb jij?


Het is de lichtinval ;')


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geef maar keer gil!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen